kattälskaren Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Ärade och mindre ärade CCE-spelare; jag har ett beslut att fatta och jag kan inte fatta det på egen hand. Är detta spel värt att lägga ut 389 kr på? Ja! Vice: du måste vara 15 för att köra moped, och 18 för att köra MC, och Jimmy är 15. Renard: Tack för tipset, jag tryckte ner en prefekt i en papperkorg, en i ett skåp och en tryckte jag ner i toan. Redigerad 2 november, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Detta har varit en jobbig dag Har hittat alla gummibanden, sparkat alla gnomer, köpt alla kläder och vunnit alla race. Så nu har jag klarat 95% av spelet, bara lite kvar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Ja! Vice: du måste vara 15 för att köra moped, och 18 för att köra MC, och Jimmy är 15. Renard: Tack för tipset, jag tryckte ner en prefekt i en papperkorg, en i ett skåp och en tryckte jag ner i toan. Man får inte köra moppe på fel sida av vägen, köra över folk, stjäla och misshanda folk heller. Vilket är värst, köra över nån gammal gumma med moped eller åka motorcykel!? Dessutom man måste ha MC-kort för att få köra mc, men det har varken stopat stoppat CJ eller Tommy V så det borde inte stoppa Jimmy heller. Redigerad 3 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Aftonbladet gav spelet 5+. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,922071,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Hahahhahahahah! Man kan hångla upp killarna! Jag hälsade på en kille med vit shorta två ggr sedan gav han blommor och sedan kysste honom! En tjej blev sne och örfilade både honom och mig! Trodde inte det gick att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Hahahhahahahah! Man kan hångla upp killarna! Jag hälsade på en kille med vit shorta två ggr sedan gav han blommor och sedan kysste honom! En tjej blev sne och örfilade både honom och mig! Trodde inte det gick att göra! Hångla med tjejer då? Vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Hångla med tjejer då? Vad händer då? Bara jag som tyckte det lät roligt? ^^ .... kanske trött... möjligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Bara jag som tyckte det lät roligt? ^^ .... kanske trött... möjligen You have a really dirty mind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Hångla med tjejer då? Vad händer då? Man får hälsa. Men det är inte kul.- Hångla med killar e roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Märkte att när man somnar på gatan så blir man bestulen på kläder... Först försvinner ens skor, om man struntar i att ta på sig ett par nya så blir man bestulen på sina resterande kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Märkte att när man somnar på gatan så blir man bestulen på kläder... Först försvinner ens skor, om man struntar i att ta på sig ett par nya så blir man bestulen på sina resterande kläder. Är det därför? Jag sommnar alltid så, och nu senast hade jag inga kläder?! Kan du kyssa killar med, eller det är en bugg? Redigerad 4 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Är det därför? Jag sommnar alltid så, och nu senast hade jag inga kläder?! Kan du kyssa killar med, eller det är en bugg? Man ska kunna det. Står några sidor bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag kan kyssa killar också... Märkte det första gången med den där svarta nörden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Är det därför? Jag sommnar alltid så, och nu senast hade jag inga kläder?! Kan du kyssa killar med, eller det är en bugg? Ingen bugg, det är en feature. "Bully creators have allowed characters to have a range of sexual orientations, such as bisexual, gay or straight. Jimmy Hopkins can kiss certain boys in the game, and the characters engage in natural dialogue that does not appear to have issues when it comes to sexuality" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ingen bugg, det är en feature. "Bully creators have allowed characters to have a range of sexual orientations, such as bisexual, gay or straight. Jimmy Hopkins can kiss certain boys in the game, and the characters engage in natural dialogue that does not appear to have issues when it comes to sexuality" Bra, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ingen bugg, det är en feature. "Bully creators have allowed characters to have a range of sexual orientations, such as bisexual, gay or straight. Jimmy Hopkins can kiss certain boys in the game, and the characters engage in natural dialogue that does not appear to have issues when it comes to sexuality" Svengelska FTW! Köper spelet imorgon, Hoppas att det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Fan jag gick fram till den där färgade nörden och snackade med honom två gånger. Sen så(Observera, till min stora förvåning) gav jag honom blommor! Men inte fan ville jag kyssa honom så jag sprang där ifrån. Jag visste att man kunde kyssa killar men det ville inte jag. Jag har en liten fråga(hör och häpna)! När man har klarat alla dogeball och boxnings minispel, finns de kvar då? Eller försvinner de när man klarat dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Jag har en liten fråga(hör och häpna)! När man har klarat alla dogeball och boxnings minispel, finns de kvar då? Eller försvinner de när man klarat dem? Det finns kvar. Jag kom på en toppengrej! Ni vet cykelracen!? Om du cyklar dit med en frän cykel så får du använda den under tävlingen. Och detta betyder att du kan ta mopeden dit. Då får du använda den istället och slipper på så sätt hålla på att trycka X hela tiden, för att inte nämna att det går snabbare att köra. Redigerad 5 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Någon som vet hur man får tag i Go-carten?! Körde alla tävlingarna på tivolit, och sedan två st som fanns ute på stan. Men sedan försvann de på stan. Finns det inte fler eller måste man göra något uppdrag emellan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Är det hela veckor i detta spel? Alltså måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag? För jag läste på en sida att det var Day 1, Day 2 och att när man har spelat lite av spelet finns även Day 3... låter konstigt... Och kan man gå på lexioner när man vill eller är det en viss tidpunkt. T.ex. Om det är 9.00 så kan man istället för att gå på lexionen skjuta slangbella in genom fönstret på den lexionen man igentligen ska vara på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts