Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

Aha :lol: gillar inte sonys produkter ^_^ dom sabbade Star wars galaxies :'( aja nog prat om det. Vad gör man för updrag? eller bara mobba skiten ur alla?

Man hjälper nördar till och från sina skåp, klipper gräsmattor lägger hundsk*t utanför lärarrummen, klipper gräsmattor, skjuter pumpor, räddar vänner, klipper gräsmattor osv...

Själv har jag skolkat hela veckan och bara levt på tivolit. Vann en vespa igår! :)

Sen slogs jag med polisen innan jag sommnade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man hjälper nördar till och från sina skåp, klipper gräsmattor lägger hundsk*t utanför lärarrummen, klipper gräsmattor, skjuter pumpor, räddar vänner, klipper gräsmattor osv...

Själv har jag skolkat hela veckan och bara levt på tivolit. Vann en vespa igår! :lol:

Sen slogs jag med polisen innan jag sommnade.

Finns de flera olika mopeder eller?

Ere kul att köra dom, gåre snabbt?

Lite nyfiken bara^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hände en skitkul grej idag. Ni vet den där stora färgade sportkillen? Han jagade mig idag. Kul? Japp, för han hade nämnligen ett litet paraply med sig som han sprang efter mig med. Det jävliga var att han var exakt lika snabb som jag så jag kunde inte kuta ifrån honom. Plus att han alltid var i mitten av kameran, bakom mig så att jag inte kunde se Jimmy. Det såg ut som om jag kontrollerade sportkillen. Asgarvade!

Tryck flera gånger snabbt på X så springer du snabbare. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon berätta var man kan köpa spelet och vad det kostar ? Det verkar fedt ju :lol:

Edit; är det som på Gta, att om du får tillräckligt med stryk så "dör" du och får börja om från något annat ställe ?

Det är recis som Gta!

Det finns garange där du lämmnar dina fordon, du blir "Busted" ibland, du kan sno saker och pryla polisen!

Mopeden äger! Vet inte om det finns olika dock. Kattis...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så man kan ta pistoler och börja skuta vildt i skolan? :lol: såfall blir .. Vad hetter sur puppan igen? (tommy ngt tror jag).. arg igen..

Nej det finns inga pistoler eller vapen du kan döda med, du kan inte döda folk i det. Bara göra dom medvetslösa. Den enda sak du kan döda är råttor ^_^

Vice: Det finns en sak som är bättre än mopeden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker styrningen är jobbig! (eller så gör jag fel)

Jag har lärt mig två grepp av luffaren. en upercut och en spark. När man skall göra sparken trycker man Fyrkant, fyrkant och håller in den tredje fyrkanten. Men då slår han oftast bara ett hårt slag i stället för att sparka!? :ermm:

Sedan ett litet minus att man inte kan sno polismotorcyklar. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker styrningen är jobbig! (eller så gör jag fel)

Jag har lärt mig två grepp av luffaren. en upercut och en spark. När man skall göra sparken trycker man Fyrkant, fyrkant och håller in den tredje fyrkanten. Men då slår han oftast bara ett hårt slag i stället för att sparka!? :ermm:

Sedan ett litet minus att man inte kan sno polismotorcyklar. :unsure:

Moped och motorcykel är inte samma sak. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck flera gånger snabbt på X så springer du snabbare. :unsure:

Precis vad jag gjorde. Men det här var en bug. Man springer ju i regel alltid snabbare än alla. Men den här killen var som klistrad vid en! Såg skitkonstigt ut! Jag spolade en prefekt i toaletten idag! Så skönt att visa vem som äger på skolan! En annan prefekt stängde jag in i ett skåp.Bara så ni vet, bara för att prefekter är större än er så betyder det inte att de är starkare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor