Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

Skaffade det idag! Så jävla bra spel! Älskar det. Jag har precis klarat av andra uppdraget och ska börja på tredje. Först så gjorde jag två uppdrag, sen så explorade jag i en och en halv timme! Kan inte få nog av det! Älskar att trycka ner någon i toaletten. De skriker som små tjejer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skaffade det idag! Så jävla bra spel! Älskar det. Jag har precis klarat av andra uppdraget och ska börja på tredje. Först så gjorde jag två uppdrag, sen så explorade jag i en och en halv timme! Kan inte få nog av det! Älskar att trycka ner någon i toaletten. De skriker som små tjejer!

Renard sluta nu du gör mig frästad av spelet tyvärr kan ju ej köpa spelet. PGA att min brosa har mitt PS2 o jag har inga pengar aja får väl vänta tills det släpps till PC :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Älskar att trycka ner någon i toaletten. De skriker som små tjejer!

Hur gör du det?!

Jag har problem att få ner folk på marken så att jag kan sparka dem på deras nötter. Man skall trycka Trekant när deras hälsa är röd så att man tar tag i dem sedan trycka på O för att få ner dem på marken, om jag fattat det rätt. Men de vill inte lägga sig ner, de bara puttar till mig 90% av gångerna!?

oskarofrya: Har inte spelat så mycket, c:a 3%. Men det är ett roligt spel, än så länge. Många roliga grejer, slangbella, kulor, (som man slänger för att folk skall trilla) stinkbomber, klipulver mm.

Skateboarden är ett stor +.

Kul med lektioner.

Det tråkiga är att tiden gå så snabbt. Man blir busted hela tiden av prefikserna, det finns ingen riktig storie i spelet. Alltså det är inte som gta där person A säger till dig att du skall gå till plats B för att där få ett uppdrag. Utan det finns stjärnor som du går till när du känner för det för att få uppdragen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör du det?!

Man tar tag i någon stackare och drar in dem i ett toalett bås. Sedan så kommer Jimmy att dra ner dem på knä. Då ska du trycka på X snabbt(Som när du sprintar) och Jimmy kommer då att köra ner den skrikande ungen och spola två gånger! Misslyckas du (vilket är jävligt svårt) så får du en armbåge rätt in i heligheten.

Kan berätta en rolig grej som hände. Jag tog tag i en spinkig Jock och tryckte ner honom i toaletten. Då kom en två meter hög Jock med amerikans fotboll utstyrsel och sa" I got your back". Det roliga var att han väntade tills jag spolat den andra killen färdigt innan han började slå mig. Ännu roligare var att jag van slagsmålet. När jag lämnade toaletten så hörde man den stora Jocken säga "I hope no girl saw this". :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hände en skitkul grej idag. Ni vet den där stora färgade sportkillen? Han jagade mig idag. Kul? Japp, för han hade nämnligen ett litet paraply med sig som han sprang efter mig med. Det jävliga var att han var exakt lika snabb som jag så jag kunde inte kuta ifrån honom. Plus att han alltid var i mitten av kameran, bakom mig så att jag inte kunde se Jimmy. Det såg ut som om jag kontrollerade sportkillen. Asgarvade!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hände en skitkul grej idag. Ni vet den där stora färgade sportkillen? Han jagade mig idag. Kul? Japp, för han hade nämnligen ett litet paraply med sig som han sprang efter mig med. Det jävliga var att han var exakt lika snabb som jag så jag kunde inte kuta ifrån honom. Plus att han alltid var i mitten av kameran, bakom mig så att jag inte kunde se Jimmy. Det såg ut som om jag kontrollerade sportkillen. Asgarvade!

Haha >_< låter kull (spelet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor