Vice. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Underligt, mitt spel heter inte "Bully"? anyway: Problem: jag klarar inte inte mina engelska-lektioner! Jag klarar inte ens första lektionen. Man skall hitta ord med hjälp av bokstäverna M E O L W L! Hittar: Owl, well, Me, sen hittarjag inte mer. Någon som kan hjälpa mig för jag kan inte komma hem med ett IG igen. Redigerad 31 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Underligt, mitt spel heter inte "Bully"? anyway: Problem: jag klarar inte inte mina engelska-lektioner! Jag klarar inte ens första lektionen. Man skall hitta ord med hjälp av bokstäverna M E O L W L! Hittar: Owl, well, Me, sen hittarjag inte mer. Någon som kan hjälpa mig för jag kan inte komma hem med ett IG igen. Hittade två ord: Mellow och low Mellow = Mogen Low = Låg Hoppas det kan hjälpa dig Redigerad 31 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Underligt, mitt spel heter inte "Bully"? anyway: Problem: jag klarar inte inte mina engelska-lektioner! Jag klarar inte ens första lektionen. Man skall hitta ord med hjälp av bokstäverna M E O L W L! Hittar: Owl, well, Me, sen hittarjag inte mer. Någon som kan hjälpa mig för jag kan inte komma hem med ett IG igen. Man kan inte ta namn då? jag hitta bara LEO LOL och Moll om dom räknas som ord Redigerad 31 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Man kan inte ta namn då? jag hitta bara LEO LOL och Moll om dom räknas som ord Hittad också dom orden men skrev inte med dom för jag tänkte att dom inte räknades, men dom kanske gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hittade två ord: Mellow och low Mellow = Mogen Low = Låg Hoppas det kan hjälpa dig Haha... så -smilysen betyder mogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) We=Vi Edit: Moll är tydligen slang för Gangsterbrud Edit 2: Hittade Elm (Alm) också Edit 3: Ännu ett: Mewl (Gnälla) Edit 4: Hittade ett till: Mow (slå ner) Redigerad 31 oktober, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Haha... så -smilysen betyder mogen? Haha, ja då måste den vara det men det betyder ungefär mogen, lugn osv. så den måste väll vara lugn Redigerad 31 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 kan man inte slå dom som.. typ.. är vänner med en? Jo, men dom attakerar dig inte. Underligt, mitt spel heter inte "Bully"? anyway: Problem: jag klarar inte inte mina engelska-lektioner! Jag klarar inte ens första lektionen. Man skall hitta ord med hjälp av bokstäverna M E O L W L! Hittar: Owl, well, Me, sen hittarjag inte mer. Någon som kan hjälpa mig för jag kan inte komma hem med ett IG igen. Jag har klarat ettan, men jag kommer inte ihåg dom, men här är orden till 2-5. http://www.bully-board.com/forums/showthread.php?t=1920 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Tack tack! Får se om de orden räcker. LOL är inte godkänt ord. Tack Kattis men jag vill inte fuska. (för mycket ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Underligt, mitt spel heter inte "Bully"? anyway: Problem: jag klarar inte inte mina engelska-lektioner! Jag klarar inte ens första lektionen. Man skall hitta ord med hjälp av bokstäverna M E O L W L! Hittar: Owl, well, Me, sen hittarjag inte mer. Någon som kan hjälpa mig för jag kan inte komma hem med ett IG igen. English I ELM LOW MELLOW MEOW MEW MEWL MOLE MOLL MOW OWE OWL WELL WOE English II FIG FIGHT FIGHTS FIGS FISH FIST FIT FITS GIFT GIFTS GIST HIS HIT HITS IFS ITS SHIFT SIFT SIGH SIGHT SIT THIS English III ELM ELMS ISLE ISLES LEI LEIS LESS LIE LIES LIME LIMES MESS MIL MILE MILES MISE MISS SEMI SLIM SLIME SLIMES SLIMS SMILE SMILES English IV ACORN ANY ARC CAN CAR CARNY CAY CON CORN CORNY COY CRAYON CRONY CYAN NARY NAY NOR OAR ORCA RACY RAN RAY RAYON ROAN YARN YON English V AGE ARE AGED DAG DAGGER DARE DEAR DRAG DREG EAR EGAD EGG GAD GAG GAGE GAR GEAR GRADE RAD RAG RAGE RAGED RAGGED RED READ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 *massa fusk* Skriv inte upp allt så där. Tänk om man inte VILL fuska då ...Think... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Skriv inte upp allt så där. Tänk om man inte VILL fuska då ...Think... då fuskar man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Tänk om han kom på det själv.???Kan ju vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Megaspoiler! Jag är avstängd från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Megaspoiler! Jag är avstängd från skolan. Som vanligt alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Som vanligt alltså? Jag gjorde grafitti på stadshuset, och så får jag inte gå på lektioner eller ha skoluniform, men jag har det iaf, rektorn försökte ringa Jimmys mamma. Redigerad 31 oktober, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag gjorde grafitti på stadshuset, och så får jag inte gå på lektioner eller ha skoluniform, men jag har det iaf, rektorn försökte ringa Jimmys mamma. Spolier Då har du inte långt kvar av storyn då Spolier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Spolier Då har du inte långt kvar av storyn då Spolier Är på kapitel 5 och har klarat ~60%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Köpte spelet innan idag, och det var värt varenda öre! Är på kapitel 2 och har precis gjort uppdraget "Eggs" eller vad det heter där man ska fixa ägg och kasta på Hattricks hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Måste ha. Dumma Rockstar. Kommer det till Xbox eller PC någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts