Renard Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nej har varigt väldigt upptagen med att njuta av spelet Till er som tänker köpa det här spelet, tänk inte.. KÖP det dirket, riktigt bra mumma spel Aha, jag fattar. Alltså jag tänker inte köpa Canis, jag ska köpa det! Måste bara ha det! Är det skitbra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag skryter på bully-board om att Bully har stora likheter med Ondskan. Jag är stolt över att vara svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Jag skryter på bully-board om att Bully har stora likheter med Ondskan. Jag är stolt över att vara svensk Kanske, men använd edit. Speciellt om det var någon timme sen du skrev sist. När det gäller Bully verkar det väl blivit något gulligt lulligt spel men, skaffa? Nah edit. Menade inte negativt med gulligt lulligt förut ^^ Var tvärtom Sjukdomen heter bland annat "AIDS"... Eller kanske "Spam".. Hmm.. Kan vara båda Redigerad 29 oktober, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jo! Skaffa! Det blir inte gulligt. Sjuk humor! Alltså det där med edit. Jag har den där sjukdomen att jag vill att mina trådar alltid ska hamna högst upp på sidan. Kämpar emot den men det är svårt. Det kallas för något men vet inte vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Det här var roligare än jag trodde. Älskar dodgeball, hoho, roligt att hoppa upp och kasta bollar på dom. Skateboarden funkar, men den är inte allt för kul. Engelskan var ganska svår faktiskt. Kemi är lätt, konst är sådär, gymnastik är skitroligt. Var nyss på min första verkstads-lektion(Shop 1), hehe... misslyckades... men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Det här var roligare än jag trodde. Älskar dodgeball, hoho, roligt att hoppa upp och kasta bollar på dom. Skateboarden funkar, men den är inte allt för kul. Engelskan var ganska svår faktiskt. Kemi är lätt, konst är sådär, gymnastik är skitroligt. Var nyss på min första verkstads-lektion(Shop 1), hehe... misslyckades... men men. OOH! De låter ju helt underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Det här var roligare än jag trodde. Älskar dodgeball, hoho, roligt att hoppa upp och kasta bollar på dom. Skateboarden funkar, men den är inte allt för kul. Engelskan var ganska svår faktiskt. Kemi är lätt, konst är sådär, gymnastik är skitroligt. Var nyss på min första verkstads-lektion(Shop 1), hehe... misslyckades... men men. Jag har skaffat moppe, askul, har klarat 50% av spelet. Har också klarat alla lektioner, behöver inte gå på dom. Redigerad 29 oktober, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag har skaffat moppe, askul, har klarat 50% av spelet. Har också klarat alla lektioner, behöver inte gå på dom. Spelar du fortfarande med svartvit bild? Själv har man färg. Såg moppen ute på stadens gator, såg ganska tråkig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Är det ett stressande spel, eller ett lugnt? Och när man gått sitt år på skolan, vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag har läst att när man klarar storyn så är man fri att göra vad man vill. Som free-roam i gta. Vill ha! Vill ha! Vill ha! Vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jävla EB Games har inte spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ja, vissa affärer hatar Canis men de säljer Postal 2. Jävla förvrängd syn på spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ja, vissa affärer hatar Canis men de säljer Postal 2. Jävla förvrängd syn på spel. Inga affärer säljer Postal 2. Inte i Europa i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Har då aldrig sett Postal 2 i en butik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Spelar du fortfarande med svartvit bild? Själv har man färg. Såg moppen ute på stadens gator, såg ganska tråkig ut. Det är jobbigt med svartvitt, men jag kan inte få något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 BUlly = Canis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Är det ett stressande spel, eller ett lugnt? Och när man gått sitt år på skolan, vad händer då? Spoiler Du kommer till kapitel 6 "endless summer" där du kan göra sånt du inte har klarat på hela skol året. spolier Sniper: Ja det är exat samma spel förutom namnet Redigerad 30 oktober, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Jag är på kapitel 5, har "vunnit" över alla gäng, har 100% i alla gäng, ganska tråkigt och inte ha några och slå ner. Nu har jag 25% på alla utom Bullies. Redigerad 30 oktober, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag är på kapitel 5, har "vunnit" över alla gäng, har 100% i alla gäng, ganska tråkigt och inte ha några och slå ner. Nu har jag 25% på alla utom Bullies. kan man inte slå dom som.. typ.. är vänner med en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 BUlly = Canis? Spelet heter Canis canem edit i alla länder förutom USA. Onödigt om man tänker efter. Ska eventuellt skaffa det imorrn. Längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts