Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag skryter på bully-board om att Bully har stora likheter med Ondskan. Jag är stolt över att vara svensk :P

Kanske, men använd edit. Speciellt om det var någon timme sen du skrev sist.

När det gäller Bully verkar det väl blivit något gulligt lulligt spel men, skaffa? Nah

edit.

Menade inte negativt med gulligt lulligt förut ^^ Var tvärtom

Sjukdomen heter bland annat "AIDS"... Eller kanske "Spam".. Hmm.. Kan vara båda

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här var roligare än jag trodde. Älskar dodgeball, hoho, roligt att hoppa upp och kasta bollar på dom. Skateboarden funkar, men den är inte allt för kul. Engelskan var ganska svår faktiskt. Kemi är lätt, konst är sådär, gymnastik är skitroligt. Var nyss på min första verkstads-lektion(Shop 1), hehe... misslyckades... men men.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här var roligare än jag trodde. Älskar dodgeball, hoho, roligt att hoppa upp och kasta bollar på dom. Skateboarden funkar, men den är inte allt för kul. Engelskan var ganska svår faktiskt. Kemi är lätt, konst är sådär, gymnastik är skitroligt. Var nyss på min första verkstads-lektion(Shop 1), hehe... misslyckades... men men.

OOH! De låter ju helt underbart :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har skaffat moppe, askul, har klarat 50% av spelet. :wub: Har också klarat alla lektioner, behöver inte gå på dom. :o

Redigerad av kattälskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det ett stressande spel, eller ett lugnt? Och när man gått sitt år på skolan, vad händer då?

Spoiler

Du kommer till kapitel 6 "endless summer" där du kan göra sånt du inte har klarat på hela skol året.

spolier

Sniper: Ja det är exat samma spel förutom namnet

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor