SallaD Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag blev ungefär lika besviken på deta här spelet som jag blev med The Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Jag blev ungefär lika besviken på deta här spelet som jag blev med The Godfather har du det eller?? EDIT, på en skala från 0 till 10 hur mycket ger du spelet? Redigerad 27 oktober, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Hitills så ger ja spelet 8 på en skala från 1-10 Men ja har ju bara klarat spelet 13% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Synd att du blev besviken. Jag kommer nog att gilla det. Väldigt många gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Synd att du blev besviken. Jag kommer nog att gilla det. Väldigt många gör det. Vilka är dom "väldigt många"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vilka är dom "väldigt många"? Recensenter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Har 40%, kapitel 4 och mit PS2 är paj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Så gåre när man kör me warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Har 40%, kapitel 4 och mit PS2 är paj. Så gåre när man kör me warez Han sa att hans PS2 va paj inte spelet, och om du tror att konsollen går sönder pga. brända spel så, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Asså tycker ni att jag ska köpa spelet?? eller typ.. blir man trött på de snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Han sa att hans PS2 va paj inte spelet, och om du tror att konsollen går sönder pga. brända spel så, nej. Jag va inte ens seriös så tat lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag va inte ens seriös så tat lungt Om du inte skriver nåt seriöst så är det väl rätt onödigt att skriva över huvud taget. Think, man, think! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Om du inte skriver nåt seriöst så är det väl rätt onödigt att skriva över huvud taget. Think, man, think! Åå tack "spajdermän" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vilka är dom "väldigt många"? Alla på bully-board. Bara för att nämna några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Alla på bully-board. Bara för att nämna några. Ja, men det är ju ganska logiskt, för åtmistonde jag skulle bli mäkta förvånad om inte nästan alla på den officiella-hemsidan inte gillade spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ja, men det är ju ganska logiskt, för åtmistonde jag skulle bli mäkta förvånad om inte nästan alla på den officiella-hemsidan inte gillade spelet. Haha, fan, jag skulle precis säga samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jo precis. Men vad särskiljer personerna där ifrån alla utanför? De har följt spelets utveckling och har alltid trott att det kommer att äga. Men det finns de som klargar lite faktiskt. Men det var inte för att skriva det här som jag gick in på gtasajten. Jag gick in här för att medela att Rockstar har gjort en Halloween special toutch på Bully sidan. En gratis Halloween Bully låt att nerladda, massor av Halloweenbilder från spelet och en ny film. Kolla: http://www.rockstargames.com/bully/home/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Ska kanske iväg och köpa det på tisdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ni som spelat det, är det ett bra spel? Värt att köpa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Btw, LunCh, varför dissar du mig på bully-board? hatar du mig eller? Nej har varigt väldigt upptagen med att njuta av spelet Till er som tänker köpa det här spelet, tänk inte.. KÖP det dirket, riktigt bra mumma spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts