Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag brukar edita, men just den här gången gjorde jag inte det. Oj, världen gå under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag brukar edita, men just den här gången gjorde jag inte det. Oj, världen gå under. Du behöver inte börja spamma och gå offtopic för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Men prata om spelet nu, för fan... Själv ska jag vänta ett tag innan jag köper det... Kanske tills nästa vecka eller något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Du behöver inte börja spamma och gå offtopic för det. Spamma? jag bara svarade på ett sarkastiskt sätt. whatever. jo jag ska också vänta. har ju inget större val. men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Spamma? jag bara svarade på ett sarkastiskt sätt. whatever. jo jag ska också vänta. har ju inget större val. men den som väntar på något gott väntar alltid för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jo kanske du har rätt. Man spyr oftast av längtan efter något. Jag däremot kissar alltid på mig vad det nu har med saken att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Fortfarande ingen PC version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Lugn, med stor sannolikhet kommer det en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Lugn, med stor sannolikhet kommer det en. 6 minuter kvar tills 27 oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) 6 minuter kvar tills 27 oktober Gör i ordning de sista levande ljusen och förbereder den heliga dagen. EDIT: Åh gode Moses! Såg just att hon var fem över tolv! Låt oss glädjas! Dagen är kommen! Redigerad 26 oktober, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Så!?!?!?!! har nån spelet? EDIT: ska skaffa de imorron Yeaah Redigerad 27 oktober, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Antagligen så sitter de som har spelet som cyber zombies helt onårbara från omgivningen just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Antagligen så sitter de som har spelet som cyber zombies helt onårbara från omgivningen just nu. Mm :'( .. får sitta här i hörnet några dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Japp, ska vi spela sten sax påse? Vi spelar, jag vinner, vi spelar igen, du vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Glöm inte bort mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Japp, ska vi spela sten sax påse? Vi spelar, jag vinner, vi spelar igen, du vinner. Yes vann igen!!.. fan förlorade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Glöm inte bort mig :'( Absolut inte! Jag dansar foxtrot med Hunter i en lodis spya och du skrattar som en nyfödd gorilaunge! Redigerad 27 oktober, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Vad hette spelet på Europeiska nu igen? EDIT: Behöver inte längre , kom ihåg nyss Redigerad 27 oktober, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Absolut inte! Jag dansar foxtrot med Hunter i en lodis spya och du skrattar som en nyfödd gorilaunge! Hmmm.. okej Föresten varför ökar tiden på nedräknaren? :S Redigerad 27 oktober, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Föresten varför ökar tiden på nedräknaren? :S Det står ju ago Den räknar alltså åt andra hållet för att informera om hur länge sedan det var det släpptes. Och sluta spamma ner tråden, killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts