Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

Jag har inte dömt spelet efter namnet, Canis Canem Edit eller Bully eller vilket du menar. Av alla bilder och filmer jag har sett och recensioner jag har läst så tycker jag det verkar som ett skit spel. Det är meningen att mobbning ska utplånas, inte skapas. :wacko:

Men vad menar du med mobbing? Mobbing är inte att attackera en elev. Det är ständigt med både pysisk och fysiska metoder plåga en person under en lång tid.

Att tycka spelet är dåligt kan du göra men spelet handlar inte om mobbing. Det gör det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men vad menar du med mobbing? Mobbing är inte att attackera en elev. Det är ständigt med både pysisk och fysiska metoder plåga en person under en lång tid.

Att tycka spelet är dåligt kan du göra men spelet handlar inte om mobbing. Det gör det inte.

Det är som att säga att Postal inte handlar om att döda folk. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför hade spelet då just namnet "Bully" tidigare? För det betyder just "mobbare" ungefärt.

"Engelskt uppslagsord:

bully

Svensk översättning:

hacka på; trakassera; mobba; spela översittare mot (verb; transitivt).

"He was constantly bullying her---han trakasserade henne ständigt och jämt"

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte dömt spelet efter namnet, Canis Canem Edit eller Bully eller vilket du menar. Av alla bilder och filmer jag har sett och recensioner jag har läst så tycker jag det verkar som ett skit spel. Det är meningen att mobbning ska utplånas, inte skapas. :wacko:

Det är att utplåna mobbing som Jimmy Hopkins är ute efter. Sure, man har möjligheten att mobba också, men man behöver inte. Man har möjligheten att döda civila som en galning i GTA men man behöver inte. Det är en fråga om möjligheter. Det är det som är så bra med Rockstar. De ger en möjligheter att leka Terminator om man vill men man behöver inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värkar som ingen kommer köpa det i morgon :wacko:

Hoppas jag får mitt i morgon, om nu webhallen inte ljuger för mig. Om jag får det så blir det Kalsonger, snus och flera timmars njutning i soffan :P

Bokade det från webhallen i måndags :P .

men brukar inte webhallen sicka iväg spelen 1dag innan releasen?.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor