rabarben Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Jag har inte dömt spelet efter namnet, Canis Canem Edit eller Bully eller vilket du menar. Av alla bilder och filmer jag har sett och recensioner jag har läst så tycker jag det verkar som ett skit spel. Det är meningen att mobbning ska utplånas, inte skapas. Men vad menar du med mobbing? Mobbing är inte att attackera en elev. Det är ständigt med både pysisk och fysiska metoder plåga en person under en lång tid. Att tycka spelet är dåligt kan du göra men spelet handlar inte om mobbing. Det gör det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Men vad menar du med mobbing? Mobbing är inte att attackera en elev. Det är ständigt med både pysisk och fysiska metoder plåga en person under en lång tid. Att tycka spelet är dåligt kan du göra men spelet handlar inte om mobbing. Det gör det inte. Det är som att säga att Postal inte handlar om att döda folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Det är ju visst mobbning det går ut på, typ. Det går ju inte ut på att vara skolans bästa elev och ha högsta betyg i alla ämnen precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Det är som att säga att Postal inte handlar om att döda folk. Man kan ju klara ut Postal utan att döda en enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Man kan ju klara ut Postal utan att döda en enda Kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Man kan ju klara ut Postal utan att döda en enda Nja. Två anledningar 1. Extremt svårt och tråkigt 2. I nått uppdrag måste man döda om jag inte minns fel. Men hela grunden i Postal är att döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Men vad menar du med mobbing? Mobbing är inte att attackera en elev. Det är ständigt med både pysisk och fysiska metoder plåga en person under en lång tid. Att tycka spelet är dåligt kan du göra men spelet handlar inte om mobbing. Det gör det inte. Varför hade spelet då just namnet "Bully" tidigare? För det betyder just "mobbare" ungefärt. "Engelskt uppslagsord: bully Svensk översättning: hacka på; trakassera; mobba; spela översittare mot (verb; transitivt). "He was constantly bullying her---han trakasserade henne ständigt och jämt" Redigerad 25 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Jag har inte dömt spelet efter namnet, Canis Canem Edit eller Bully eller vilket du menar. Av alla bilder och filmer jag har sett och recensioner jag har läst så tycker jag det verkar som ett skit spel. Det är meningen att mobbning ska utplånas, inte skapas. Det är att utplåna mobbing som Jimmy Hopkins är ute efter. Sure, man har möjligheten att mobba också, men man behöver inte. Man har möjligheten att döda civila som en galning i GTA men man behöver inte. Det är en fråga om möjligheter. Det är det som är så bra med Rockstar. De ger en möjligheter att leka Terminator om man vill men man behöver inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Va fan om inte spelet passa er så skit i det då. Fan jävla tjafs för lite skit. Endel gillar spelet, endel inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Va fan om inte spelet passa er så skit i det då. Fan jävla tjafs för lite skit. Endel gillar spelet, endel inte. Håller med dig till 100%. gå till nån sandlåda med er o börja gräv Redigerad 26 oktober, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 NU kan ja skriva igen!! vill bara säga att de är 1 dag kvar !! ska inte köpa på realesen . men några dagar efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Värkar som ingen kommer köpa det i morgon Hoppas jag får mitt i morgon, om nu webhallen inte ljuger för mig. Om jag får det så blir det Kalsonger, snus och flera timmars njutning i soffan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Värkar som ingen kommer köpa det i morgon Hoppas jag får mitt i morgon, om nu webhallen inte ljuger för mig. Om jag får det så blir det Kalsonger, snus och flera timmars njutning i soffan Bokade det från webhallen i måndags . men brukar inte webhallen sicka iväg spelen 1dag innan releasen?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Tror det men det är väl för att ta bort eventuella förseningar? (dom har ju trots allt 24 timmars frakt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Fan vill också ha det på releasen! Men har ingen kosing! Blir frusterad! WARDANCE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Btw, LunCh, varför dissar du mig på bully-board? hatar du mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Btw, LunCh, varför dissar du mig på bully-board? hatar du mig eller? Use Edit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Förlåt mamma. Det händer aldrig igen jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Förlåt mamma. Det händer aldrig igen jag lovar. Oh nej, för mig får du gärna fortsätta, så att du blir hybernatad eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Oh nej, för mig får du gärna fortsätta, så att du blir hybernatad eller liknande. Dream come true? Nä, nu var jag elak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts