kattälskaren Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kul att ni stöttade mig! Men hur kan ni ta bilder? Spelet är ju inte släppt än? Spökar det i vinbärsbusken nu igen? Jag har mitt från en vacker liten buske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Jag har mitt från en vacker liten buske. Men hur? Är det en crackad PS2 version eller? Är det bara jag som vill ha en ny tråd i "GTA liknande spel" vid namn Canis Canem Edit? Det blir ju ett litet mini GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Men hur? Är det en crackad PS2 version eller? Är det bara jag som vill ha en ny tråd i "GTA liknande spel" vid namn Canis Canem Edit? Det blir ju ett litet mini GTA. Fy, inte snacka warez! Ja, det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Fy, inte snacka warez! Ja, det är det. Du borde inte spela sådanna spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Du borde inte spela sådanna spel Nej, men det gör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Det här spelet verkar suga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Det här spelet verkar suga... ... Nudlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Nudlar... ...Spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Det här spelet verkar suga! Okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Är skatingen bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Det här spelet verkar suga! Dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Dö Tur att du visar att du är ännu mognare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Tur att du visar att du är ännu mognare. Hehe. Blir lite arg ibland. *Skämms* Men kattälskaren, hur verkar canis? Redigerad 25 oktober, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kollade filmer på spelet och ååååh de verkar ju bara så underbart Det måste komma till xbox eller pc, annars blir jag galen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Det här spelet verkar suga! Håller med. Det verkar inte vara något speciellt. Ett spel om mobbning. Ush o Fy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Nu ni, nu är allt klart för fredagen . Vart och köpt mig ett nytt playstation enbart för Canis (eller ja nästa.) Och fixat pengar. Snart e det dax Torsdag kommer att vara en lång dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Håller med. Det verkar inte vara något speciellt. Ett spel om mobbning. Ush o Fy. Men gah på dig. Det handlar inte om mobbing. Det är livet på en skola... du kan mobba elever om du vill men om du inte vill så behöver du inte. Orka dömma spel efter namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Hehe. Blir lite arg ibland. *Skämms* Men kattälskaren, hur verkar canis? Över mina förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Men gah på dig. Det handlar inte om mobbing. Det är livet på en skola... du kan mobba elever om du vill men om du inte vill så behöver du inte. Orka dömma spel efter namn. Jag har inte dömt spelet efter namnet, Canis Canem Edit eller Bully eller vilket du menar. Av alla bilder och filmer jag har sett och recensioner jag har läst så tycker jag det verkar som ett skit spel. Det är meningen att mobbning ska utplånas, inte skapas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts