Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Du e inte ensam :'( *Kryper ihop i ett mörkt nerspytt hörn och gör Renard sällskap* *Joinar er båda med massa filmer om spelet* Ni som köper det kan väl ta nåra kort åt oss väntande på mobilen eller dylikt ? Edit: Doh ny sida Redigerad 24 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 *Joinar er båda med massa filmer om spelet* Ni som köper det kan väl ta nåra kort åt oss väntande på mobilen eller dylikt ? Edit: Doh ny sida Självklart. Om ja får det på fredag och om ja lyckas få inn bilderna på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Självklart. Om ja får det på fredag och om ja lyckas få inn bilderna på datorn. Thx m8 Annars så finns det väl digital kamera Redigerad 24 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Sjust, lite nya ingame bilder från kompisar gör en alltid lite lättare att vänta. Vore kul om du kunde ta en bild när du spolar någon om du förstår vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Har tyvärr ingen digital kamera :'( . Men visst ja ska ta kort när ja spolar någon om ja kommer på hur mn gör . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Thnx. Nu måste jag över till bully-board. Jag och en kille har en vild debatt om vem som är gay eller inte. Redigerad 24 oktober, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Thnx. Nu måste jag över till bully-board. Jag och en kille har en vild debatt om vem som är gay eller inte. Heja Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag tror jag vann! Kolla sidorna 23-24 i den här threaden: http://www.bully-board.com/forums/showthre...18182#post18182 jag är AjaxWarrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Yeey Renard Jag bjuder på en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Yeey Renard Jag bjuder på en bild Så man får ha andra kläder på sig på skolgården då oxå Trodde att de va Skoluniform som gällde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag tror jag vann! Kolla sidorna 23-24 i den här threaden: http://www.bully-board.com/forums/showthre...18182#post18182 jag är AjaxWarrior Haha Pwnd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Så man får ha andra kläder på sig på skolgården då oxå Trodde att de va Skoluniform som gällde... Jaa de finns många olika kläder som man kan köpa tror jag Om ni inte visste de finns alla bully screenshots HÄR Mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 En riktig skitbild, och det är svartvitt. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Så man får ha andra kläder på sig på skolgården då oxå Trodde att de va Skoluniform som gällde... Ja du kan ha andra kläder, Men om du inte har uniformen på dig så kommer endel säga att du ska sätta på dig den. Endel kläder får du mer respekt för av dom olika gängen, visa inte.. Är inte helt säker men jag tror det var så Redigerad 24 oktober, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ja du kan ha andra kläder, Men om du inte har uniformen på dig så kommer endel säga att du ska sätta på dig den. Endel kläder får du mer respekt för av dom olika gängen, visa inte.. Är inte helt säker men jag tror det var så Men man får inget straff eller sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Men man får inget straff eller sånt? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kul att ni stöttade mig! Men hur kan ni ta bilder? Spelet är ju inte släppt än? Spökar det i vinbärsbusken nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kul att ni stöttade mig! Men hur kan ni ta bilder? Spelet är ju inte släppt än? Spökar det i vinbärsbusken nu igen? Dom kanske har laddat från Buskarna Vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Men canis kommer ju inte till PC. har de crackat källkoden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Men canis kommer ju inte till PC. har de crackat källkoden eller? Man kan ladda ner spel till xbox/playstation/whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts