LunCh Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Det är alltid så här i sverige när det e något från USA. Tex när VC var så himmla farligt och det var massa tjat i USA om det. Då måste det vara så i sverige också. Men vi som har förhandsbokat behöver nog inte vara så oroliga, hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag vill inte bli reportad för att ha användt ordet bögar. Därför skrev jag bgr. Jag syftade på de i artikeln som inte vet ett skit om Bully och bara drar förhastade slutsatser. Du blir inte rapporterad för det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Skönt att höra. Jag ville bara vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Skönt att höra. Jag ville bara vara säker. JAG SVÄR OM BULLY BLIR BANNAD I SVERGE SKA GÅ O SLÅ SUNDER ALLA AFFÄER JAG LOVAR ER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 JAG SVÄR OM BULLY BLIR BANNAD I SVERGE SKA GÅ O SLÅ SUNDER ALLA AFFÄER JAG LOVAR ER o..k... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 JAG SVÄR OM BULLY BLIR BANNAD I SVERGE SKA GÅ O SLÅ SUNDER ALLA AFFÄER JAG LOVAR ER Bara du inte slår "sönder" dom är det nog lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 JAG SVÄR OM BULLY BLIR BANNAD I SVERGE SKA GÅ O SLÅ SUNDER ALLA AFFÄER JAG LOVAR ER Då blir du nog bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Då blir du nog bannad. Hehe av vem EDIT: Håller på min vakt Ok kanske går ej slå sönder affäerna då lär det nog blie ont tar väl en Bull Dozer o kör över hela skiten. Redigerad 23 oktober, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Hehe av vem JA, det var svårt att hitta en bild på en svensk domstol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) http://www.judicial.state.sc.us/supreme/images/supreme.jpg JA, det var svårt att hitta en bild på en svensk domstol. Lägg upp den i dagens lol för helvete! --- Synd man inte har en ps2:a då... om det kommer till PC kanske det blir modbart dock. Redigerad 23 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Hehe av vem EDIT: Håller på min vakt Ok kanske går ej slå sönder affäerna då lär det nog blie ont tar väl en Bull Dozer o kör över hela skiten. Ja sen plcokar vi fram Bazooka och leker GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ja man blir ju inte påverkad av TV spel Jag tror inte att det kommer bli bannat i sverige, bara av såna där företag som elgiganten och ålens. Men riktiga spel afärrer lär ju inte banna spelet. Men den som lever får se.. Men ja man blir bara nervös av att prata om att det ska bli bannat, vi kan prata något annat som.. hmm.. Jadu det är 4 dagar kvar nu.. Hur ser eran Fredag ut? Kommer ni köpa spelet då? Min fredag ser ut så här Skola till klockan 12 sen åka buss hem i 1 och en halv timme. Sedan springer jag till brevlådan, letar efter min postförskotts lapp. Hoppar på mopeden och åker till bankomaten, sedan vidare till ICA Hämtar spelet Åker hem Packar upp mitt nya PS2 som ska köpas på onsdag Stoppar i skivan och njuter hela kvällen av ett underbart spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) *TEXT* Min Fredag: Skola till 1 sen vänta på bussen till 2 hemma ca 2:30. På med dum burken och läs o kolla på filmer om spelet Sitta o läsa vad ni skriver om spelet tills jag har råd (= nån gång efter jag köpt NFS) och köpa det (blir väl i december ) Redigerad 23 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ja sen plcokar vi fram Bazooka och leker GTA! Japp det blir bra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Fan va man blir sugen på o köra Synd bara att man inte har en PS2 , hoppas de kommer till xbox eller data! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Fan va man blir sugen på o köra Synd bara att man inte har en PS2 , hoppas de kommer till xbox eller data! dator* Data är det 1 och 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag vill ha det där spelet asså !! har det realesat än ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Jag vill ha det där spelet asså !! har det realesat än ? nej det har inte komit än kommer om ca 3 dagar Redigerad 24 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Tro det eller ej, men jag kan inte heller köpa det på releasen. Har inga pengar. *Kryper ihop i ett mörkt nerspytt hörn och gråter*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Tro det eller ej, men jag kan inte heller köpa det på releasen. Har inga pengar. *Kryper ihop i ett mörkt nerspytt hörn och gråter*. Du e inte ensam :'( *Kryper ihop i ett mörkt nerspytt hörn och gör Renard sällskap* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts