Renard Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Samma här! Fan jag längtar efter att få gå på skolgården, och från ingenstans så kommer ett gäng på fem mobbare springandes mot en. Adrenalinkick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Eftersom bully betyder mobbare så tyckte väl moralkärringarna att det blev för mycket. Konstigt igentligen att det blev europa som ändrade namn, eftersom moraltanterna i usa värkar vara mycket strängare. Tror det var storbritanien som står för det mesta att det bytte namn. det har redan blivigt förbjudet där i några affärer osv. Men Canis Canem Edit låter faktiskt lite bättre Bara att det e svårare att utala när man ska fråga efter det i spel butiken Renard: Ja så drar man fram basball trät och dänger ner alla . Och sen kommer det en perfekt(stavning?)och jagar en, då tar man sin cykel och cyklar in till stan Edit: Gamespot har lagt upp en Video Review, där spelet fick 8,7. OBS Man måste vara 17 för att se så skriv en ett falsk personnumer http://www.gamespot.com/ps2/action/bully/m...utoplay=6160323 Redigerad 22 oktober, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Tror det var storbritanien som står för det mesta att det bytte namn. det har redan blivigt förbjudet där i några affärer osv. Men Canis Canem Edit låter faktiskt lite bättre Bara att det e svårare att utala när man ska fråga efter det i spel butiken Renard: Ja så drar man fram basball trät och dänger ner alla . Och sen kommer det en perfekt(stavning?)och jagar en, då tar man sin cykel och cyklar in till stan det kommer en perfekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 det kommer en perfekt? Han frågade ju faktiskt hur det stavades. Prefekt, är ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag hade också svårt att lära mig ordet prefekt först. Låter så konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag ska köpa det på lördag. Kommer spela hela helgen så man får bunkra upp med cola godis och snacks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Åh! vilken perfekt tidpunkt för mitt Playstation att lägga av just nu . Nu orkar jag inte krångla med skiten mer, fen 5:e gången jag öppnar det och blåser rent det. Får bli ett nytt och fräsht till på Fredag Någon som vet var det biligaste stället att köpa dom på är? Helst inte någon online-butik Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Orkar inte läsa tråden eller nått, men jag har sett att många frågat om det kommer till PC. Vet inte om nån har svarat än men, Ja det kommer till PC. Kolla bara cdon.com. Edit: Kolla här. Redigerad 22 oktober, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Orkar inte läsa tråden eller nått, men jag har sett att många frågat om det kommer till PC. Vet inte om nån har svarat än men, Ja det kommer till PC. Kolla bara cdon.com. Edit: Kolla här. TROLIGEN kommer det till pc, men inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Renard: Ja så drar man fram basball trät och dänger ner alla . Och sen kommer det en perfekt(stavning?)och jagar en, då tar man sin cykel och cyklar in till stan Áah, älskar att göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Orkar inte läsa tråden eller nått, men jag har sett att många frågat om det kommer till PC. Vet inte om nån har svarat än men, Ja det kommer till PC. Kolla bara cdon.com. Edit: Kolla här. Jag quotar ett av mina tidigare inlägg: "Jag har sagt det förut(jävligt många gånger faktiskt) och jag säger det igen: Om Bully säljer bra till PS2 så kan vi räkna med att det konverteras till PC och andra konsoller också! Lär er hur spelindustrin funkar! Spelbolag vill ju inte slösa pengar på att kovertera ett spel om de ser att det går dåligt för det!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Blir det svårt att få tag på Bully i Sverige? ^^ http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=15930 Redigerad 23 oktober, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Blir det svårt att få tag på Bully i Sverige? ^^ http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=15930 Hoppas jag kommer få tag i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Men! FATTA att dog eat dog betyder "the survival of the fittest"! Den starkaste överlever! Jävla bgr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Men! FATTA att dog eat dog betyder "the survival of the fittest"! Den starkaste överlever! Jävla bgr! Nej... Dog eat dog betyder Hund äter hund... Vilket kan tolkas som "The survival of the Fittest"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Men! FATTA att dog eat dog betyder "the survival of the fittest"! Den starkaste överlever! Jävla bgr! Bgr? Jag har en aning om vad det betyder, men vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Bgr? Jag har en aning om vad det betyder, men vad betyder det? Jag vill inte bli reportad för att ha användt ordet bögar. Därför skrev jag bgr. Jag syftade på de i artikeln som inte vet ett skit om Bully och bara drar förhastade slutsatser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Vad händer nu då? Kommer Canis att bannas i Sverige? Hoppas att webhallen fortsätter att sälja det. Vore ju synd annars. Man blir så frustrerad. Jag hatar personer som yttrar sig negativt om ett spel utan att veta något om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Ja man får hoppas att det inte bannas i sverige. Det skulle vara så jävla typiskt. Men men som tur så finns ju webhallen Redigerad 23 oktober, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Precis! Men tänk så här: Om flera affärer inte säljer Canis så kommer ju fler och fler ladda ner det olagligt. Och så vill de minska på illegeal nerladdning. Ologiskt tänkande är vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts