Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom bully betyder mobbare så tyckte väl moralkärringarna att det blev för mycket.

Konstigt igentligen att det blev europa som ändrade namn, eftersom moraltanterna i usa värkar vara mycket strängare.

Tror det var storbritanien som står för det mesta att det bytte namn. det har redan blivigt förbjudet där i några affärer osv.

Men Canis Canem Edit låter faktiskt lite bättre :wub: Bara att det e svårare att utala när man ska fråga efter det i spel butiken :mellow:

Renard: Ja :P så drar man fram basball trät och dänger ner alla :wub:. Och sen kommer det en perfekt(stavning?)och jagar en, då tar man sin cykel och cyklar in till stan :)

Edit:

Gamespot har lagt upp en Video Review, där spelet fick 8,7. OBS Man måste vara 17 för att se så skriv en ett falsk personnumer ;)

http://www.gamespot.com/ps2/action/bully/m...utoplay=6160323

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det var storbritanien som står för det mesta att det bytte namn. det har redan blivigt förbjudet där i några affärer osv.

Men Canis Canem Edit låter faktiskt lite bättre :wub: Bara att det e svårare att utala när man ska fråga efter det i spel butiken :mellow:

Renard: Ja :P så drar man fram basball trät och dänger ner alla :wub:. Och sen kommer det en perfekt(stavning?)och jagar en, då tar man sin cykel och cyklar in till stan :)

det kommer en perfekt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh! vilken perfekt tidpunkt för mitt Playstation att lägga av just nu :D. Nu orkar jag inte krångla med skiten mer, fen 5:e gången jag öppnar det och blåser rent det. Får bli ett nytt och fräsht till på Fredag :wub: Någon som vet var det biligaste stället att köpa dom på är? Helst inte någon online-butik

Tacksam för svar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orkar inte läsa tråden eller nått, men jag har sett att många frågat om det kommer till PC. Vet inte om nån har svarat än men, Ja det kommer till PC. Kolla bara cdon.com.

Edit: Kolla här.

Jag quotar ett av mina tidigare inlägg:

"Jag har sagt det förut(jävligt många gånger faktiskt) och jag säger det igen: Om Bully säljer bra till PS2 så kan vi räkna med att det konverteras till PC och andra konsoller också! Lär er hur spelindustrin funkar! Spelbolag vill ju inte slösa pengar på att kovertera ett spel om de ser att det går dåligt för det!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor