Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

Håller med så jävla mycket. Rockstar Games vill jag absolut inte heller svika efter deras GTA-serie som har varit det största nöjet för mig inom alla spel. För övrigt så hatar jag folk som laddar ner allt. Bättre att gynna företagerna.

Håller med lite där.

Vissa spel laddar jag ner för att jag vill pröva först, sen köper jag dom. T.ex HL2: Episode One.

Men andra laddar jag ner bara för att jag hatar de som gjort spelen (EA Games, någon?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Håller med så jävla mycket. Rockstar Games vill jag absolut inte heller svika efter deras GTA-serie som har varit det största nöjet för mig inom alla spel. För övrigt så hatar jag folk som laddar ner allt. Bättre att gynna företagerna.

Vissa är kanske inte sugna på att köpa spel, när de ändå kan få tag på dem gratis, right?

Mah, nu kom ju jojje emellan och förstörde allt :ph34r:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa är kanske inte sugna på att köpa spel, när de ändå kan få tag på dem gratis, right?

Mah, nu kom ju jojje emellan och förstörde allt :ph34r:

Om det nu blev lagligt att ladda ner film/musik.

Vad tror du skulle hända med alla företagen om det inte ger några inkomster?

Dom blir ruinerade.

Tänk på dom som ska försörja sin familj.

Redigerad av fido vercetti
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De är skivbolagen som förlorar pengar. De penagarna artisterna får av skivbolagen räcker och blir över.

Fast nu är det spel vi pratar om. Och fido, nej jag har inget bra svar på det. Men jag ser det heller inte som mitt ansvar att få ett stopp på fildelningen.

"Nej, men om alla gör det så kommer ju fildelningen försvinna så småning om. En kan inte göra något men många kan göra mycket. Tillsammans är vi starka"

Ja, men folk kommer inte sluta fildela! Att en enstaka person avstår gör varken till eller från.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det kommer nog inte till pc eller xbox.

Jag har sagt det förut(jävligt många gånger faktiskt) och jag säger det igen: Om Bully säljer bra till PS2 så kan vi räkna med att det konverteras till PC och andra konsoller också! Lär er hur spelindustrin funkar! Spelbolag vill ju inte slösa pengar på att kovertera ett spel om de ser att det går dåligt för det!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahaaa. Jag har undrat det ända sedan tråden skapades :( .

Men varför har inte spelet samma namn i Europa som det har i staterna?

Eftersom bully betyder mobbare så tyckte väl moralkärringarna att det blev för mycket.

Konstigt igentligen att det blev europa som ändrade namn, eftersom moraltanterna i usa värkar vara mycket strängare.

Redigerad av hubbert
Länk till kommentar
Dela på andra sidor