Jojje Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Håller med så jävla mycket. Rockstar Games vill jag absolut inte heller svika efter deras GTA-serie som har varit det största nöjet för mig inom alla spel. För övrigt så hatar jag folk som laddar ner allt. Bättre att gynna företagerna. Håller med lite där. Vissa spel laddar jag ner för att jag vill pröva först, sen köper jag dom. T.ex HL2: Episode One. Men andra laddar jag ner bara för att jag hatar de som gjort spelen (EA Games, någon?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Håller med så jävla mycket. Rockstar Games vill jag absolut inte heller svika efter deras GTA-serie som har varit det största nöjet för mig inom alla spel. För övrigt så hatar jag folk som laddar ner allt. Bättre att gynna företagerna. Vissa är kanske inte sugna på att köpa spel, när de ändå kan få tag på dem gratis, right? Mah, nu kom ju jojje emellan och förstörde allt Redigerad 20 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Vissa är kanske inte sugna på att köpa spel, när de ändå kan få tag på dem gratis, right? Mah, nu kom ju jojje emellan och förstörde allt Om det nu blev lagligt att ladda ner film/musik. Vad tror du skulle hända med alla företagen om det inte ger några inkomster? Dom blir ruinerade. Tänk på dom som ska försörja sin familj. Redigerad 20 oktober, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Om det nu blev lagligt att ladda ner film/musik. Vad tror du skulle hända med alla företagen om det inte ger några inkomster? Dom blir ruinerade. Tänk på dom som ska försörja sin familj. De är skivbolagen som förlorar pengar. De penagarna artisterna får av skivbolagen räcker och blir över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 De är skivbolagen som förlorar pengar. De penagarna artisterna får av skivbolagen räcker och blir över. Fast nu är det spel vi pratar om. Och fido, nej jag har inget bra svar på det. Men jag ser det heller inte som mitt ansvar att få ett stopp på fildelningen. "Nej, men om alla gör det så kommer ju fildelningen försvinna så småning om. En kan inte göra något men många kan göra mycket. Tillsammans är vi starka" Ja, men folk kommer inte sluta fildela! Att en enstaka person avstår gör varken till eller från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Man kan alltid vänta tills man har pengar så att man kan köpa spelet. Men nu tycker jag att vi avslutar den här diskussionen innan vi blir bannade hela bunten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 De är skivbolagen som förlorar pengar. De penagarna artisterna får av skivbolagen räcker och blir över. Ja, men när fler och fler laddar ner så får skivbolagen mindre pengar = De betalar artisterna mindre. Men visst, artisterna tjänar redan alldeles för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Är de inte lite off topic att bara snacka om nerladdning? Nu går vi tillbaka till spelet. Jag skulle så gärna vilja stoppa ner någons huvud i toaletten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ja eller lägga en stinkbomb och så springer någon in på toan för att spy, så då lägger man en smällare i toan brevid så den som spyr blir blött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ja eller lägga en stinkbomb och så springer någon in på toan för att spy, så då lägger man en smällare i toan brevid så den som spyr blir blött. Skrev om det i ett tidigare inlägg . Jag längtar skitmycket redan! Men speciellt att spola någon i en toalet. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag vet att den här frågan har dragits upp förut men, kommer det någonsin komma till pc eller xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Nej det kommer nog inte till pc eller xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Nej det kommer nog inte till pc eller xbox. Jag har sagt det förut(jävligt många gånger faktiskt) och jag säger det igen: Om Bully säljer bra till PS2 så kan vi räkna med att det konverteras till PC och andra konsoller också! Lär er hur spelindustrin funkar! Spelbolag vill ju inte slösa pengar på att kovertera ett spel om de ser att det går dåligt för det! Redigerad 21 oktober, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Renard, vad sjutton menas egentligen med namnet på den här tråden? Bully-Dog Eat Dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Renard, vad sjutton menas egentligen med namnet på den här tråden? Bully-Dog Eat Dog Canis canem edit = Dog eat dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Canis canem edit = Dog eat dog Jahaaa. Jag har undrat det ända sedan tråden skapades . Men varför har inte spelet samma namn i Europa som det har i staterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Jahaaa. Jag har undrat det ända sedan tråden skapades . Men varför har inte spelet samma namn i Europa som det har i staterna? Eftersom bully betyder mobbare så tyckte väl moralkärringarna att det blev för mycket. Konstigt igentligen att det blev europa som ändrade namn, eftersom moraltanterna i usa värkar vara mycket strängare. Redigerad 21 oktober, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag tycker att alla moraltanter ska få sig en spark i röven. Det är spel och inte verkliga livet!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Precis, fan bara för att ett spel heter "mobbare" så behöver inte det betyda att man är mobbare, det kan lika gjärna betyda att det är mobbare som man slåss mot. Ondskan handlade väll inte om att djävulen kom till jorden och spred ondska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Efter att ha sett Video review på ign så längtar jag ännu mer Hallowen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts