Nik. Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Do it, bara. " " edit: *Snor Broooshaans plånbok och kutar mot stan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Tat lungt det kommer till PC för jag får snart som möjligt om Info om det spelet för det är så här nämligen jag har varit på en sida o jag har tryck så att jag kan bevaka spelet så dom skickar mig Info så snart som möjligt ps det finns Bully till PC men inge datum till det än Ah, när jag gick hem nyss tänkte jag för mig själv: "Dom portar säkert över det till PC soon enough..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Tat lungt det kommer till PC för jag får snart som möjligt om Info om det spelet för det är så här nämligen jag har varit på en sida o jag har tryck så att jag kan bevaka spelet så dom skickar mig Info så snart som möjligt ps det finns Bully till PC men inge datum till det än Om vi tänker så här så.. R* brukar ju alltid släppa speln till konsoll först.. sen blir det PC och det brukar alltid ta ungefär 1 år innan det kommer till PC Så har det ju vart med State of emergency, midnight club, Manhunt, GTA3, GTAVC, GTASA osv. En del spel har dom ju inte änns släppt till PC. Men som sagt så om det säljer bra så kommer det till PC, annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Man kan ju vara lite olaglig och ladda ner spelet sen tar man ner en simulator till tex ps2 eller nått liknade,,,,Men de e ju olaaagligt...och kan vara svårt för Dom som inte e så insatt i de hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Man kan ju vara lite olaglig och ladda ner spelet sen tar man ner en simulator till tex ps2 eller nått liknade,,,,Men de e ju olaaagligt...och kan vara svårt för Dom som inte e så insatt i de hela Har du IG i svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Man kan ju vara lite olaglig och ladda ner spelet sen tar man ner en simulator till tex ps2 eller nått liknade,,,,Men de e ju olaaagligt...och kan vara svårt för Dom som inte e så insatt i de hela Vill bara påpeka att så vitt jag vet så finns de inga fungerande PS2 emulatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Har du IG i svenska? Skulle snarare tro att han inte har svenska alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Har du IG i svenska? Måste du påpeka det hela tiden? Du vet, det finns de som inte kan inte rå för att de är dåliga på att skriva. (Fast det betyder inte att du ska skita i att kolla igenom dina inlägg innan du postar dem, GxXxameXxXxx) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Om vi tänker så här så.. R* brukar ju alltid släppa speln till konsoll först.. sen blir det PC och det brukar alltid ta ungefär 1 år innan det kommer till PC Så har det ju vart med State of emergency, midnight club, Manhunt, GTA3, GTAVC, GTASA osv. En del spel har dom ju inte änns släppt till PC. Men som sagt så om det säljer bra så kommer det till PC, annars inte. Jopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Nextgen? Kommer om 6 månader? Om du syftar på att PS3 är nextgen så kan du ta dig själv någonstans, den ända konsoll som har rätt att bära titeln nextgen är Wii. Jag syftade på PS3 OCH Wii eftersom jag skrev inom 6mån då jag inte är säker när wii släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Bully är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Bully är skitkul. Jag står inte ut :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Som tjörns största ps2nörd står jag faktiskt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Det e bara en vecka kvar nu så det e bara att hålla ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Bully är skitkul. Böhöhöhöööö! :'( Jag vill ha en fungerande PS2 emulator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Köp det riktiga istället. Warez suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Det stog på GameSpot att Bully skulle komma till Xbox. Är det sant? An Xbox version was planned but has since been cancelled for undisclosed reasons GOD DAMMIT, ROCKSTAR! Redigerad 20 oktober, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Ni har väl börja ljuga så mycket att det kommer till pc att ni börjar tro er själva? R* har inte bekräftat att det ska komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Köp det riktiga istället. Warez suger. Håller med så jävla mycket. Rockstar Games vill jag absolut inte heller svika efter deras GTA-serie som har varit det största nöjet för mig inom alla spel. För övrigt så hatar jag folk som laddar ner allt. Bättre att gynna företagerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Håller med så jävla mycket. Rockstar Games vill jag absolut inte heller svika efter deras GTA-serie som har varit det största nöjet för mig inom alla spel. För övrigt så hatar jag folk som laddar ner allt. Bättre att gynna företagerna. Vissa kanske inte har råd att köpa spel allt jämt, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts