Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tat lungt det kommer till PC för jag får snart som möjligt om Info om det spelet för det är så här nämligen jag har varit på en sida o jag har tryck så att jag kan bevaka spelet så dom skickar mig Info så snart som möjligt ps det finns Bully till PC men inge datum till det än

Ah, när jag gick hem nyss tänkte jag för mig själv: "Dom portar säkert över det till PC soon enough..."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tat lungt det kommer till PC för jag får snart som möjligt om Info om det spelet för det är så här nämligen jag har varit på en sida o jag har tryck så att jag kan bevaka spelet så dom skickar mig Info så snart som möjligt ps det finns Bully till PC men inge datum till det än

Om vi tänker så här så.. R* brukar ju alltid släppa speln till konsoll först.. sen blir det PC och det brukar alltid ta ungefär 1 år innan det kommer till PC

Så har det ju vart med State of emergency, midnight club, Manhunt, GTA3, GTAVC, GTASA osv. En del spel har dom ju inte änns släppt till PC.

Men som sagt så om det säljer bra så kommer det till PC, annars inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju vara lite olaglig och ladda ner spelet sen tar man ner en simulator till tex ps2 eller nått liknade,,,,Men de e ju olaaagligt...och kan vara svårt för Dom som inte e så insatt i de hela :lol:

Har du IG i svenska?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi tänker så här så.. R* brukar ju alltid släppa speln till konsoll först.. sen blir det PC och det brukar alltid ta ungefär 1 år innan det kommer till PC

Så har det ju vart med State of emergency, midnight club, Manhunt, GTA3, GTAVC, GTASA osv. En del spel har dom ju inte änns släppt till PC.

Men som sagt så om det säljer bra så kommer det till PC, annars inte.

Jopp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med så jävla mycket. Rockstar Games vill jag absolut inte heller svika efter deras GTA-serie som har varit det största nöjet för mig inom alla spel. För övrigt så hatar jag folk som laddar ner allt. Bättre att gynna företagerna.

Vissa kanske inte har råd att köpa spel allt jämt, right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor