HOWHOW Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Vad fan, om det finns 4 möjliga uppdrag på kartan och man tar dom i fel ordning kan dom 3 andra försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 NEEEJ :'( Jag vill kunna göra alla uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Håller på och plocka det från en buske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Håller på och plocka det från en buske. Lingon eller blåbär? . Redigerad 18 oktober, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 De e ju bara att flytta analogspaken försiktigt framåt så går man ju Som på de flesta spelen. ja men så joggar/går han....... typ man går med honom , men så börjar han jogga sen går han vanligt igen. Skulle vart enklare om dom hade satt så att man kunde trycka in om man skulle gå eller jogga/springa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Lingon eller blåbär? . Hallon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Dom som har spelat the warriors kommer nog att känna igen fightingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Mah. Jag vill också ha en PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Fan va nice BMX FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Mah. Jag vill också ha en PS2 Tveka inte. Köp det!!!!!! Du kommer inte ångra dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Tveka inte. Köp det!!!!!! Du kommer inte ångra dig Jag skulle nog göra det efter som next-gen kmr om inom 6mån, som tur är så äger jag en redan ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag skulle nog göra det efter som next-gen kmr om inom 6mån, som tur är så äger jag en redan ps2 Nextgen? Kommer om 6 månader? Om du syftar på att PS3 är nextgen så kan du ta dig själv någonstans, den ända konsoll som har rätt att bära titeln nextgen är Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Nextgen? Kommer om 6 månader? Om du syftar på att PS3 är nextgen så kan du ta dig själv någonstans, den ända konsoll som har rätt att bära titeln nextgen är Wii. Femte inlägget som säger exakt samma sak. Om jag har en son som är en ren kopia av mig,tillhör han samma generation då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 ...pwnd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Ush nu börjar det bli jobbigt att vänta . Trodde aldrig att man skulle längta så mycket för att gå i skolan BTW Så har IGN laggt upp en Video Review, här e länken: http://media.ps2.ign.com/media/746/746536/vids_1.html Redigerad 18 oktober, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Fan att det bara finns till PS2!!! GÖR TILL PC! ÄGG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag..klarar...inte...MEER! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Fan att det bara finns till PS2!!! GÖR TILL PC! ÄGG!! Tat lungt det kommer till PC för jag får snart som möjligt om Info om det spelet för det är så här nämligen jag har varit på en sida o jag har tryck så att jag kan bevaka spelet så dom skickar mig Info så snart som möjligt ps det finns Bully till PC men inge datum till det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 De låter som ett spel för dom som blir mobbade eller e för fega etc.. Men de värkar najs..Borde kanske prova på...VAD säger ni borde jag skaffa de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) De låter som ett spel för dom som blir mobbade eller e för fega etc.. Men de värkar najs..Borde kanske prova på...VAD säger ni borde jag skaffa de? Do it, bara. " " edit: Redigerad 19 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts