Renard Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Hehe, jag är alltid först med ny info typ . Om nedräknaren funkar, ska jag bara kopiera koden och klistra in eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Hehe, jag är alltid först med ny info typ . Om nedräknaren funkar, ska jag bara kopiera koden och klistra in eller? Japp, den funkar. Japp, det ska du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Fixat och donat, vet inte hur man får bort Url=http://www.smileytime.com] dock. Nån som vet? När jag försöker så kommer inte nedräknaren med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Du har missat en [ I början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Tack så mycket. Nu vill jag bara tipsa om en review från ign med massor av nya bilder. Bland annat två ifrån ett nöjesfält! Nöjesfältet existerar! Plus en där HUD:en visas. Färg glad minimap och en grym klocka! Kolla: http://ps2.ign.com/articles/739/739134p2.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Tänkte precis posta det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) :'( f@n va orättvist att de kommer ut 16 oktober i usa :'( [EDIT:] läste nyss från ign.. lol The answer to the first question is "No" -- Bully isn't any more inappropriate than an episode of Smallville or Veronica Mars. While the game is surely packed with an abundance of off-color humor and some gross situations (the cook sneezing into a stew comprised of month-old meat is probably the worst), the material here doesn't stray too far out of line. Granted, there may be moments where one's personal beliefs are challenged (re: players can "learn" to kiss better in order to restore their health, bullies can be humiliated with Indian burns and dead arms, and Jimmy does have the option to kiss specific boys just as he can girls), but again, this content is no different than what you'd see in any of the teen dramas currently airing on television. That explanation may sound acceptable to you or it may not, but either way, there it is. Redigerad 17 oktober, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jepp, lille Jimmy kan bli bög om man så vill. Vilken frihet säger jag bara. Jag har sett en bild på ett observatorium! Undrar vilka roliga saker man kan hitta i rymden med det. LunCh: Vem äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Längtar som fan efter Spelet, bara ja bodde i U.S.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) LunCh: Vem äger Du gör väl det Varning för spoliers Det finns en Video Review på Gametrailers.com. Man kan även se den på Bully-Bords start sida. Varning för spoliers Redigerad 17 oktober, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 10 dagar kvar tills den släpps i Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ska testa att kyssa en manlig lärare eller en prefekt Eller kanske t.om en nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Ska testa att kyssa en manlig lärare eller en prefekt Eller kanske t.om en nörd G@y Redigerad 17 oktober, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 G@y För mig finns det inget annat alternativ än killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Är det någon som vet om jag får det på releasedagen när jag har bestält från webhallen och valt postförskott? Är det någon här som har bokat därifrån någon annan gång och fått det på releasedagen? Börjar bli lite nervös att jag måste vänta några dagar extra Tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Kommer detta till PC? Jag har hört att det inte ska det men när jag kollade på FZ så hittade jag minsan en länk till information om PC-verisonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Kommer detta till PC? Jag har hört att det inte ska det men när jag kollade på FZ så hittade jag minsan en länk till information om PC-verisonen. CDon säger att det kommer till PC, men jag tror inte att någon vet, egentligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Recension finns hos Gametrailers nu... har för mig att spelet släpptes i USA idag... spelet ligger ute på torrentsidor i alla fall. http://www.gametrailers.com/player.php?id=...wmv&pl=game Redigerad 17 oktober, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Åå nej... kan man inte trycka in en knapp så att han går vanligt? och inte joggar hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Åå nej... kan man inte trycka in en knapp så att han går vanligt? och inte joggar hela tiden? De e ju bara att flytta analogspaken försiktigt framåt så går man ju Som på de flesta spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts