Pixiegnom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 När släpps spelet nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Han såg det troligen här.. http://www.bully-board.com/forums/showthread.php?t=1592 Jack Thompson borde lägga av, jävla skank. Måste skaffa detta spelet nån dag, ser så kul ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 När släpps spelet nu igen? den 27:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Något säger mig att du belv mobbad när du var liten (alltså inte liten som i liten, som du är nu, utan mer litenliten ) Eller så har du bara haft hemliga "möten" med en viss Jack Thompson.... [ovan]Min post 2000! ______________________________ OT: När är PC realesen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 [ovan]Min post 2000! ______________________________ OT: När är PC realesen? Det är inte officiellt när det släpps till PC änn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) den 27:e Key tack Föresten jag hittade en liten film som visar snöbollskastning å sånt Gå in HÄR sen trycker ni på The town of bullworth sen bläddrar ni nån sida tills de kommer fram snö, å sen tycker ni på play på en av bilderna Finns även nåra fler små filmer. Ni har säkert redan sett de men aja De första jag ska göra i spelet är att starta brandlarmet å se när alla får panik å springer ut, hoppas bara man kan de Redigerad 15 oktober, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 De första jag ska göra i spelet är att starta brandlarmet å se när alla får panik å springer ut, hoppas bara man kan de Columbine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Columbine Ursäkta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Det är inte officiellt när det släpps till PC änn. Men om det är ej offciellt men varför finns det på CDON.com da när man söker på Canis så finns det Bully där till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Ursäkta? Tror han syftade på det HÄR Vettefan vad brandlarmet har med det att göra.. Redigerad 15 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Tror han syftade på det HÄR Vettefan vad brandlarmet har med det att göra.. Okey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Okey Tror han blandade ihop det med någon annan skol-massaker (vilken det nu är) Där två psycho-kids satte igång brandlarmet och sedan sköt ner alla som sprang ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 OT: När är PC realesen? Det är inte bekräftat men R* brukar ju släpp spelen till PC ca ett år senare.. Om det nu säljer bra vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Tror han blandade ihop det med någon annan skol-massaker (vilken det nu är) Där två psycho-kids satte igång brandlarmet och sedan sköt ner alla som sprang ut.. Det var den jag tänkte på men va inte det columbine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Tror han syftade på det HÄR Vettefan vad brandlarmet har med det att göra.. Den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Precis. Thompson kallade Bully eller Canis canem edit som det heter i Europa för Columbine massaker. Det är omöjligt eftersom man inte kan döda någon i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Här har ni en nedräknare Vet inte om den funkar som den ska men det märks. http://www.smileytime.com/countdown/links/759814001161010935.gif Om den funkar som den ska så kan farbror Renard edita sitt första inlägg och lägga den där [url=http://www.smileytime.com][img=http://www.smileytime.com/countdown/links/759814001161010935.gif][/url] Redigerad 16 oktober, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Å jag älskar nedräknare, de blir sån härlig känsla Redigerad 16 oktober, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Varför tror alla att det släpps till pc? R* har inte sagt nåt om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Varför tror alla att det släpps till pc? R* har inte sagt nåt om det Dom gör det för att spel som R* gjort och sålt bra har kommit till PC för eller senare Edit: Nån annan än Renard som har nån info, renard nice me 100 inlägg i tråden ^^ Redigerad 16 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts