Renard Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Tänk o sitta uppe i trädet o kasta typ äpplen på "lärare" och sen skriker men (irl) Boom Headshot Jag satt på hemkunskapen och var slö och orkade inte resa mig för att slänga mitt äpple i papperskorgen. Så vad gjorde jag? Jo jag kastar skiten emot papperskorgen som står fem meter bort medans jag högt skriker "Bombs away"! och träffar läraren i magen. Fatta att jag skämmdes när alla inklusive läraren glodde på mig. "Råkade" även bränna upp en penna av misstag på hemkunskapen också. Så något MVG blir det nog aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag satt på hemkunskapen och var slö och orkade inte resa mig för att slänga mitt äpple i papperskorgen. Så vad gjorde jag? Jo jag kastar skiten emot papperskorgen som står fem meter bort medans jag högt skriker "Bombs away"! och träffar läraren i magen. Fatta att jag skämmdes när alla inklusive läraren glodde på mig. "Råkade" även bränna upp en penna av misstag på hemkunskapen också. Så något MVG blir det nog aldrig. På tal om betyg, får man det i CCE också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 På tal om betyg, får man det i CCE också? Jag såg nån screen ifrån engelskan där det stog vad man fått för betyg typ. Hoppas att det gäller alla lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag satt på hemkunskapen och var slö och orkade inte resa mig för att slänga mitt äpple i papperskorgen. Så vad gjorde jag? Jo jag kastar skiten emot papperskorgen som står fem meter bort medans jag högt skriker "Bombs away"! och träffar läraren i magen. Fatta att jag skämmdes när alla inklusive läraren glodde på mig. "Råkade" även bränna upp en penna av misstag på hemkunskapen också. Så något MVG blir det nog aldrig. Hahahaha det var ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nya bilder! http://palgn.com.au/media/pics/art_5400_id_2.jpeg http://palgn.com.au/media/pics/art_5400_id_4.jpeg http://palgn.com.au/media/pics/art_5400_id_5.jpeg http://palgn.com.au/media/pics/art_5400_id_10.jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hade inte sett några förutom de två sista. Snygga bilder. Engelskan verkar skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hade inte sett några förutom de två sista. Snygga bilder. Engelskan verkar skitkul! Nån ny info om det kommer till PC eller vill järna ha detta till PC för att min brosa har vårat PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Läs den här reviewn: http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3154291 Skitkul! Good guy/bad guy review. Här får vi reda på att vi har en rumskamrat också! Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Haha, jag drömde att jag spelade det här. Fan, jag hoppas på att det kommer på PC asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Haha, jag drömde att jag spelade det här. Fan, jag hoppas på att det kommer på PC asså... Mm jag hoppas ochså att det kommer till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Än så länge så är det PS2 exklusivt, men som sagt, om det säljer bra till PS2 så kan vi vara rätt så säkra på att det kommer till PC oxå. Fan vad kul jag ska ha som bad guy. Jag läste om att man kunde "länka ihop ett bus". Först så slänger man en stinkbomb på någon så att de springer till toaletten och spyr, sen när de står där framåtlutade över toalettstolen så kastar man en smällare i toaletten brevid. Då stänger allt vatten med spya upp i ansiktet på offret! Haha! Ägd liten n00b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Här är mer info. Den här gången från 1up angående de olika platserna man kan besöka. *Blue Skies(observera den kända Rockstar ironin) är industriområdet där alla "tuffa typer" håller till. Om du har rätt kontakter så kan du tatuera dig, mosa bilar på skoten och leka lite med din cykel i en BMX park. Låter underbart! *New Coventry är stället med alla barer och strippklubbar som du inte får komma in på efter som du ju bara är 15. Men man kan köpa grymma kläder och klippa sig snyggt här. Läs här: 1up OBS: Skitmånga nya screenshots på hemsidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Här är mer info. Den här gången från 1up angående de olika platserna man kan besöka. *Blue Skies(observera den kända Rockstar ironin) är industriområdet där alla "tuffa typer" håller till. Om du har rätt kontakter så kan du tatuera dig, mosa bilar på skoten och leka lite med din cykel i en BMX park. Låter underbart! *New Coventry är stället med alla barer och strippklubbar som du inte får komma in på efter som du ju bara är 15. Men man kan köpa grymma kläder och klippa sig snyggt här. Läs här: 1up OBS: Skitmånga nya screenshots på hemsidan! Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag gillar namnet Blue Skies. Inte fan är himlen blå i ett industri område. Typiskt Rockstar. Min typ av humor. Såg en bild på länken jag bifogade att Jimmy klättrade i ett träd. Blir så jävla glad. Har dock vetat att man kan klättra i träd rätt länge nu men det är alltid kul med lite nya screens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Allt för att komma undan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Allt för att komma undan Haha fan va skill ! Kan man inte ställa sig runt hörnet o sen hoppa på förföljarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Nu är rules handbook släppt på Bully hemsidan. Här kan du läsa alla skolans regler, se nya videos plus nya screens. http://www.rockstargames.com/bully/home/ De har även släppt en ny trailer "You must be the new kid". Skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Hur mycket tror ni de kommer att kosta när de kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Hur mycket tror ni de kommer att kosta när de kommer ut? Som ett vanligt nytt spel kankse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 På webhallen så kommer det att kosta 500 kr. Defenetivt värt pengarna. Ägspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts