Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

Tänk o sitta uppe i trädet o kasta typ äpplen på "lärare" och sen skriker men (irl) Boom Headshot (w00t)(w00t)

Jag satt på hemkunskapen och var slö och orkade inte resa mig för att slänga mitt äpple i papperskorgen. Så vad gjorde jag? Jo jag kastar skiten emot papperskorgen som står fem meter bort medans jag högt skriker "Bombs away"! och träffar läraren i magen. Fatta att jag skämmdes när alla inklusive läraren glodde på mig. "Råkade" även bränna upp en penna av misstag på hemkunskapen också. Så något MVG blir det nog aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag satt på hemkunskapen och var slö och orkade inte resa mig för att slänga mitt äpple i papperskorgen. Så vad gjorde jag? Jo jag kastar skiten emot papperskorgen som står fem meter bort medans jag högt skriker "Bombs away"! och träffar läraren i magen. Fatta att jag skämmdes när alla inklusive läraren glodde på mig. "Råkade" även bränna upp en penna av misstag på hemkunskapen också. Så något MVG blir det nog aldrig.

På tal om betyg, får man det i CCE också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha det var ju bra :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Än så länge så är det PS2 exklusivt, men som sagt, om det säljer bra till PS2 så kan vi vara rätt så säkra på att det kommer till PC oxå. Fan vad kul jag ska ha som bad guy. Jag läste om att man kunde "länka ihop ett bus". Först så slänger man en stinkbomb på någon så att de springer till toaletten och spyr, sen när de står där framåtlutade över toalettstolen så kastar man en smällare i toaletten brevid. Då stänger allt vatten med spya upp i ansiktet på offret! Haha! Ägd liten n00b!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är mer info. Den här gången från 1up angående de olika platserna man kan besöka.

*Blue Skies(observera den kända Rockstar ironin) är industriområdet där alla "tuffa typer" håller till. Om du har rätt kontakter så kan du tatuera dig, mosa bilar på skoten och leka lite med din cykel i en BMX park. Låter underbart!

*New Coventry är stället med alla barer och strippklubbar som du inte får komma in på efter som du ju bara är 15. Men man kan köpa grymma kläder och klippa sig snyggt här.

Läs här: 1up

OBS: Skitmånga nya screenshots på hemsidan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är mer info. Den här gången från 1up angående de olika platserna man kan besöka.

*Blue Skies(observera den kända Rockstar ironin) är industriområdet där alla "tuffa typer" håller till. Om du har rätt kontakter så kan du tatuera dig, mosa bilar på skoten och leka lite med din cykel i en BMX park. Låter underbart!

*New Coventry är stället med alla barer och strippklubbar som du inte får komma in på efter som du ju bara är 15. Men man kan köpa grymma kläder och klippa sig snyggt här.

Läs här: 1up

OBS: Skitmånga nya screenshots på hemsidan!

Nice :ermm::huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar namnet Blue Skies. Inte fan är himlen blå i ett industri område. Typiskt Rockstar. Min typ av humor. Såg en bild på länken jag bifogade att Jimmy klättrade i ett träd. Blir så jävla glad. Har dock vetat att man kan klättra i träd rätt länge nu men det är alltid kul med lite nya screens.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor