Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför skulle det inte göra det? :shifty:

Men tror/vet ni/nån man kan cykla (och om man kan cykla på bakhjulet :P)?

Alla får bidra med info, jag skrev just det till Darkwolf i en PM. Jo man kommer att kunna cykla. Och inte bara det. Du kommer att kunna modda din cykel så att den blir en riktig trickcykel och går asfort. Man kommer även att kunna åka skateboard. Så jävla sköööönt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här tråden svimmade visst. Har jag berättat att man kan åka buss i Bully(eller Canis canem edit som spelet heter i Europa)? Om du befinner dig nere i stan och har kul och plötsligt slänger ett öga på klockan och upptäcker att engelskan börjar om fem minuter så kan du springa till en buss osm kör dig dit du vill. Det är sådana detaljer i spel som jag älskar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det har ju inte kommit någon ny info så det har väl blivigt lite dött i den här tråden.

Men vi kan väl prata om vad ni kommer göra första gången ni startar spelet.

Det första jag kommer göra är väl att gå runt och utforska lite på skolan. Göra lite uppdrag och så..

Hur har ni tänkt att göra? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det har ju inte kommit någon ny info så det har väl blivigt lite dött i den här tråden.

Det första jag kommer göra är väl att gå runt och utforska lite på skolan. Göra lite uppdrag och så..

Hur har ni tänkt att göra? :)

Typ utforska vilka ställen man kan ambusha elever med äpplen etc etc ^_^

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur har ni tänkt att göra? :)

Jag kommer nog snoka runt lite på skolan för att hitta sen ställer jag nog till med djävulskap. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det första jag kommer att göra är att spela intro uppdraget och lära mig lite moves och hur man slåss. Sen om man får freeroama så tänker jag kolla om man kan klättra i träd(det finns rätt många bilder där man ser Jimmy sitta på trädgrenar).

Tänk o sitta uppe i trädet o kasta typ äpplen på "lärare" och sen skriker men (irl) Boom Headshot :):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor