Renard Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag är inne i den här tråden och skriver varje dag. Info hittar jag minst två gånger i veckan. Vad jag har sett så har du, Darkwolf skrivit fem replys medans jag har skrivit kanske 30-40. Så jo, nog håller du tråden vid liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag är inne i den här tråden och skriver varje dag. Info hittar jag minst två gånger i veckan. Vad jag har sett så har du, Darkwolf skrivit fem replys medans jag har skrivit kanske 30-40. Så jo, nog håller du tråden vid liv. Darkwolf har skrivit 7 replys, och du har skrivit 82 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Sjävl nu försöker jag leta fram Info om spelet både om det kommer till PC o PS2 versionen åter kommer med mera info om det går bra med Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Sjävl nu försöker jag leta fram Info om spelet både om det kommer till PC o PS2 versionen åter kommer med mera info om det går bra med Renard Varför skulle det inte göra det? Men tror/vet ni/nån man kan cykla (och om man kan cykla på bakhjulet )? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Asså shit fan vad du tar illa upp jag sa om jag läste rätt så ska Bully det kommer en Demo till PC asså shit! Sorry. Men man blir så irriterad på alla "Kommer det till PC" frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Varför skulle det inte göra det? Men tror/vet ni/nån man kan cykla (och om man kan cykla på bakhjulet )? Alla får bidra med info, jag skrev just det till Darkwolf i en PM. Jo man kommer att kunna cykla. Och inte bara det. Du kommer att kunna modda din cykel så att den blir en riktig trickcykel och går asfort. Man kommer även att kunna åka skateboard. Så jävla sköööönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Alla får bidra med info, jag skrev just det till Darkwolf i en PM. Jo man kommer att kunna cykla. Och inte bara det. Du kommer att kunna modda din cykel så att den blir en riktig trickcykel och går asfort. Man kommer även att kunna åka skateboard. Så jävla sköööönt! BMX here i come Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 BMX here i come Jag vet inte om man kan köra BMX jag har bara sett en större cykel. Men modda den kommer man kunna göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Den här tråden svimmade visst. Har jag berättat att man kan åka buss i Bully(eller Canis canem edit som spelet heter i Europa)? Om du befinner dig nere i stan och har kul och plötsligt slänger ett öga på klockan och upptäcker att engelskan börjar om fem minuter så kan du springa till en buss osm kör dig dit du vill. Det är sådana detaljer i spel som jag älskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Ja det har ju inte kommit någon ny info så det har väl blivigt lite dött i den här tråden. Men vi kan väl prata om vad ni kommer göra första gången ni startar spelet. Det första jag kommer göra är väl att gå runt och utforska lite på skolan. Göra lite uppdrag och så.. Hur har ni tänkt att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Ja det har ju inte kommit någon ny info så det har väl blivigt lite dött i den här tråden. Men vi kan väl prata om vad ni kommer göra första gången ni startar spelet. Det första jag kommer göra är väl att gå runt och utforska lite på skolan. Göra lite uppdrag och så.. Hur har ni tänkt att göra? Typ utforska vilka ställen man kan ambusha elever med äpplen etc etc Redigerad 8 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Ja det har ju inte kommit någon ny info så det har väl blivigt lite dött i den här tråden. Men vi kan väl prata om vad ni kommer göra första gången ni startar spelet. Det första jag kommer göra är väl att gå runt och utforska lite på skolan. Göra lite uppdrag och så.. Hur har ni tänkt att göra? Jag kommer nog snoka runt lite på skolan för att hitta sen ställer jag nog till med djävulskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag kommer..utforska tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 När släpps spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 27 oktober.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Det första jag kommer att göra är att spela intro uppdraget och lära mig lite moves och hur man slåss. Sen om man får freeroama så tänker jag kolla om man kan klättra i träd(det finns rätt många bilder där man ser Jimmy sitta på trädgrenar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Det första jag kommer att göra är att spela intro uppdraget och lära mig lite moves och hur man slåss. Sen om man får freeroama så tänker jag kolla om man kan klättra i träd(det finns rätt många bilder där man ser Jimmy sitta på trädgrenar). Tänk o sitta uppe i trädet o kasta typ äpplen på "lärare" och sen skriker men (irl) Boom Headshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Tänk o sitta uppe i trädet o kasta typ äpplen på "lärare" och sen skriker men (irl) Boom Headshot HAHAHAHA den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag har ett stort problem nu... Vet inte riktigt om jag ska köpa Bully eller ett munspel ... Tror det första jag kommer göra är vad jag brukar göra i nya spel; Njuta av att jag har spelet och utforsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Göra kalsongryck på en prefekt och hoppa in i ett skåp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts