Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag tycker det är bra. Ju längre spel desto bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Fy fan detta spelet måste man fan ha längtar redan till detta spel tror detta kommer vara en av R* bästa spel jag har spelat iaf när kommer detta till PC?? om det nu kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Bara jag som tycker spelet blitt snyggare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Tutorial i 8 timmar? Du har nog missuppfattat mig. Första kapitlet är fullt av uppdrag och du kan gå omkring på skolan precis som resten av spelet. Du får liksom lära dig att komma in i rutinerna i första kapitlet. Det är ingen non stop playing i 8 timmar om du trodde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Eftersom det är jag som kommer med i princip all info om Bully i den här tråden så hoppas jag att det är OK att jag dubbelpostar då och då. Nu har jag nämligen hittat lite info ifrån gamesradar också. *Om du klarar av snobbarnas challange så får du ett eget beach house. DÄr kan du spela ett grymt wipeout liknande minispel och.... du kan även sova där också! Skitgrymt! Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Eftersom det är jag som kommer med i princip all info om Bully i den här tråden så hoppas jag att det är OK att jag dubbelpostar då och då. Nu har jag nämligen hittat lite info ifrån gamesradar också. *Om du klarar av snobbarnas challange så får du ett eget beach house. DÄr kan du spela ett grymt wipeout liknande minispel och.... du kan även sova där också! Skitgrymt! Källa Posta på du bara, det är det som håller hoppen vid liv! Coolt då, undrar om man kan ha fester i strandhuset också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Då vet jag vad jag ska göra med mina pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Posta på du bara, det är det som håller hoppen vid liv! Coolt då, undrar om man kan ha fester i strandhuset också.. Det kommer man säkert att kunna ha. Skulle vara kul faktiskt. En annan grej som jag läste på gamesradar var att det finns en 60 tals känsla i spelet. Det hör man på musiken och ser på de olika personerna. Men jag tycker snarare att det ser ut som en blandning mellan nutid och 60 tal. Ser riktigt bra ut. Go Rockstar! Redigerad 30 september, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Bara jag som tycker spelet blitt snyggare? sry tar om min fråga igen: Kommer detta ut till PC? eller för jag tror att R* kommer göra detta till PC men jag är ej säker på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Nej enligt rockstar så är det PS2 exlusivt.. Men vem vet om det säljer bra så kan det komma till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Ok.. men jag tror väl att R* gör detta spel till PC ochså för dom brukar ju göra nästan alla sina spel både till PS2 Xbox PC annars kan man väl bara mila R* o fråga? så fall kan jag väl få deras E-Mail o fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 De sa att LCS bara skulle komma till PSP. Men sedan kom det ju till PS2 också. SÅ Bully kommer nog säkerligen till PC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 De sa att LCS bara skulle komma till PSP. Men sedan kom det ju till PS2 också. SÅ Bully kommer nog säkerligen till PC också. jo det är ju sant men jag håller med dig att dom kommer väl säkert göra till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Är det ingen som håller detta Topicen Aktivt det är ju bara jag som skriver här eller??? finns det nån mera Info om spelet Redigerad 1 oktober, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Är det ingen som håller detta Ropicen Aktivt det är ju bara jag som skriver här eller??? finns det nån mera Info om spelet Puh, vilken tur att vi har dig som håller topicen vid liv! Den hade nog dött om ingen hade skrivit på fem timmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Om jag läste rätt så ska Bully komma ut som en Demo till PC kolla på denna sida http://www.bully-board.com/forums/showthread.php?t=1285 Redigerad 1 oktober, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Om jag läste rätt så ska Bully komma ut som en Demo till PC kolla på denna sida http://www.bully-board.com/forums/showthread.php?t=1285 Nej det kommer inte till PC! Sluta snacka om det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nej det kommer inte till PC! Sluta snacka om det nu. Asså shit fan vad du tar illa upp jag sa om jag läste rätt så ska Bully det kommer en Demo till PC asså shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nej det kommer inte till PC! Sluta snacka om det nu. Man kan ju hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 En liten summering: Tråden hålls vid liv riktigt bra, måste jag säga. Att ingen har skrivit på 5 timmar betyder inte att spelet inte är intressant längre. Ingen vet om det kommer på PC. Nej, det kommer alltså ingen demo, det stod det heller inget om i tråden du länkade fido_vercetti är en ps2-fanboy som i överlag har skumma åsikter om saker Darkwolf skriver på ett otroligt irriterande sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts