Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom det är jag som kommer med i princip all info om Bully i den här tråden så hoppas jag att det är OK att jag dubbelpostar då och då. Nu har jag nämligen hittat lite info ifrån gamesradar också.

*Om du klarar av snobbarnas challange så får du ett eget beach house. DÄr kan du spela ett grymt wipeout liknande minispel och.... du kan även sova där också! Skitgrymt!

Källa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det är jag som kommer med i princip all info om Bully i den här tråden så hoppas jag att det är OK att jag dubbelpostar då och då. Nu har jag nämligen hittat lite info ifrån gamesradar också.

*Om du klarar av snobbarnas challange så får du ett eget beach house. DÄr kan du spela ett grymt wipeout liknande minispel och.... du kan även sova där också! Skitgrymt!

Källa

Posta på du bara, det är det som håller hoppen vid liv! :huh:

Coolt då, undrar om man kan ha fester i strandhuset också.. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Posta på du bara, det är det som håller hoppen vid liv! :huh:

Coolt då, undrar om man kan ha fester i strandhuset också.. :mellow:

Det kommer man säkert att kunna ha. Skulle vara kul faktiskt. En annan grej som jag läste på gamesradar var att det finns en 60 tals känsla i spelet. Det hör man på musiken och ser på de olika personerna. Men jag tycker snarare att det ser ut som en blandning mellan nutid och 60 tal. Ser riktigt bra ut. Go Rockstar!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten summering:

Tråden hålls vid liv riktigt bra, måste jag säga. Att ingen har skrivit på 5 timmar betyder inte att spelet inte är intressant längre.

Ingen vet om det kommer på PC.

Nej, det kommer alltså ingen demo, det stod det heller inget om i tråden du länkade (w00t)

fido_vercetti är en ps2-fanboy som i överlag har skumma åsikter om saker

Darkwolf skriver på ett otroligt irriterande sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor