Renard Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Vad händer om man inte släcker elden? Vad brukar hända om man inte släcker en eld? Just det! Jätte lägereld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Vad brukar hända om man inte släcker en eld? Just det! Jätte lägereld! Wiie! Korvgrillning! ..vilket får mig att tänka på. Kommer man vara tvungen att äta? (Och kanske ha matkrig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Wiie! Korvgrillning! ..vilket får mig att tänka på. Kommer man vara tvungen att äta? (Och kanske ha matkrig ) Eftersom det står Frukost och Lunch på schemat så tror jag att det är ett måste att äta faktiskt. Men det ger en bara fler möjlighterer att skapa mayhem i matsalen. Tänk att gå fram till en nörd och trycka ner fejset i gulash soppan! Redigerad 24 september, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Eftersom det står Frukost och Lunch på schemat så tror jag att det är ett måste att äta faktiskt. Men det ger en bara fler möjlighterer att skapa mayhem i matsalen. Tänk att gå fram till en nörd och trycka ner fejset i gulash soppan! Kasta köttbullar på rektorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Kasta köttbullar på rektorn. Grinda med skateboarden på matbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Kasta köttbullar på rektorn. Kasta stenhårda potatisar på mattanterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Nu kan man spela spel på bully-board.com. Jag ligger 1:a på curveball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Här kommer en ny artikel från 1up angående Bullworth Town. Det verkar som om man kan gå in i de flesta affärer. Det finns tex en serieaffär som även säljer stinkbomber och smällare svart till dig , en frisör som är väldigt ostadig på handen och köra go-cart race med pengapris tvärs igenom staden. Stannar du i staden för länge och skolan stängs så får du förbereda dig på att leka hemlös! Läs hela artikeln här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Här kommer en ny artikel från 1up angående Bullworth Town. Det verkar som om man kan gå in i de flesta affärer. Det finns tex en serieaffär som även säljer stinkbomber och smällare svart till dig , en frisör som är väldigt ostadig på handen och köra go-cart race med pengapris tvärs igenom staden. Stannar du i staden för länge och skolan stängs så får du förbereda dig på att leka hemlös! Läs hela artikeln här! Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Här kommer en ny artikel från 1up angående Bullworth Town. Det verkar som om man kan gå in i de flesta affärer. Det finns tex en serieaffär som även säljer stinkbomber och smällare svart till dig , en frisör som är väldigt ostadig på handen och köra go-cart race med pengapris tvärs igenom staden. Stannar du i staden för länge och skolan stängs så får du förbereda dig på att leka hemlös! Läs hela artikeln här! Fränt! Men jag fatta inte de där som du skrev om frisören... (orkar inte läsa artikeln, är inte på läsarhumör...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Finns ju även en liten trailer om staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag tror iaf spelet kommer bli asroligt! Ett must-buy-game. Även om de finns spel med bättre grafik så blir detta spel aeg! PS! Grafiken påminner mig lite om Harry Potter Någon mer som känner så? DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag tror iaf spelet kommer bli asroligt! Ett must-buy-game. Även om de finns spel med bättre grafik så blir detta spel aeg! PS! Grafiken påminner mig lite om Harry Potter Någon mer som känner så? DS. De har tagits upp många ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Fränt! Men jag fatta inte de där som du skrev om frisören... (orkar inte läsa artikeln, är inte på läsarhumör...) Jag menar att om du rör dig en centimeter när han klipper dig så får du örat avklippt! Tror inte att den funktionen finns i Bully dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Nu info från IGN. Och nu vill ja ha Bully mer än någonsin! Läs bara deras senaste preview: http://ps2.ign.com/articles/736/736308p1.html Info från IGN *Om du hittar en frisbee eller något annat sportföremål så bara siktar du på en annan eleve ett tag, om eleven känner för det så börjar ni köra frisbee eller fotboll etc etc, fy fan vad kul!! *Om du är skadad så är det bara att plocka blommor och ge de till en tjej. Tjejen kommer då kyssa dig och hälsan fylls på. Kanske en lite snällare version än SA's? *Precis som på riktigt som kommer folk att bete sig annorlunda mot dig beroende på vilka kläder du har på dig. Gå runt i bara kalsonger och bli utskrattad, klä dig snobbigt och alla gillar dig. *Hundratals kläder/accesoarer som du kan hitta, köpa eller låsa upp! *Kapitel 1 av fem fungerar som en tutorial och varar cirka 8 timmar! Fan vad jag längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Måste. Skaffa. PS2. NU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 JAG MÅSTE HA Nu e jag trött på att vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 JAG MÅSTE HA Nu e jag trött på att vänta Amen for that brother! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 *Kapitel 1 av fem fungerar som en tutorial och varar cirka 8 timmar! Fan vad jag längtar! Tutorial i 8 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Verkar lite jobbigt me 8 timmar Men jag antar de kommer vara massa uppdrag å så lär man sig nya saker hela tin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts