Renard Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Enligt http://www.bully-board.com/forums/showthread.php?t=845 så kan man klättra i träd och kasta saker på folk ifrån dem. Det här blir bara bättre och bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Enligt http://www.bully-board.com/forums/showthread.php?t=845 så kan man klättra i träd och kasta saker på folk ifrån dem. Det här blir bara bättre och bättre! Mja. jag har inte så mycket att tillägga. Bara att jag verkligen längtar och hoppas att det kommer till PC. Eller har jag redan sagt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Mja. jag har inte så mycket att tillägga. Bara att jag verkligen längtar och hoppas att det kommer till PC. Eller har jag redan sagt det? Jupp, dom flesta lär ha fattat det nu.. Jag vill med att det ska komma till PC :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hur är det när han sover? Blir det svart en stund och vaknar sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Hur är det när han sover? Blir det svart en stund och vaknar sen? Förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Äsch. På nätterna är han väl ute och kastar bajs på översittarna. Hoppas iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Äsch. På nätterna är han väl ute och kastar bajs på översittarna. Hoppas iallafall. Hehe, jo, man kan vara vaken tills 23.00. Sedan få blir skärmen blurrig och man får svårare att kontrollera Jimmy. Till slut så ramlar han omkull på platsen och sover typ. Fan vad kul. Ska somna i tjejernas omklädnings rum nån gång. Eller fotbollsplanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Hehe, jo, man kan vara vaken tills 23.00. Sedan få blir skärmen blurrig och man får svårare att kontrollera Jimmy. Till slut så ramlar han omkull på platsen och sover typ. Fan vad kul. Ska somna i tjejernas omklädnings rum nån gång. Eller fotbollsplanen. låter ju bra, hoppas man typ kan "slåss" med typ en bandyklubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 låter ju bra, hoppas man typ kan "slåss" med typ en bandyklubba Här e dom olika vapnen (kopierat från http://www.bully-board.com/forums/showthread.php?t=845) -Marbles -Baseball bats -Fire crackers -A Sling shot -Fire extinguisher - A Camera -Cricket bats -Itching powder -Stink Bombs -Snowballs - Banna peals -Fireworks -The Spud Cannon: http://youtube.com/watch?v=8UO6lmoN9Ac -Carbage Can Lids -Snow Shovel -eggs -Pumpkin -waterBomb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) låter ju bra, hoppas man typ kan "slåss" med typ en bandyklubba Här är en lista över de saker man kan andvända som vapen(tillkommer nog fler i det slutgiltiga spelet) *Spelkulor *Baseballträn *Smällare *Slangbälla *Eldsläckare *Cricketträn *Klipulver *Stinkbomber *Snöbollar *Bananskal *Nyårsraketer *Potatis kanon? Kolla video: http://youtube.com/watch?v=8UO6lmoN9Ac *Paperskorg lock *Spade *Ägg *Pumpor *Vattenballonger Källa: http://www.bully-board.com/forums/showthread.php?t=845 EDIT: Såg just att LunCh postade om just detta när jag skrev mitt inlägg. Jag översatte dock. Så kan det gå, hej å hå Redigerad 17 september, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Oktober blir en jobbig månad vad jobbigt att vänta till den 27:e Ja ja man får väl avreagera sig med lite manhunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Nu har Rockstar äntligen gett ut mer info på sin hemsida! Här är en interaktiv bok om alla lärare och rätt många elever. Skitkul att se hur Jimmy har klottrat i boken! http://www.rockstargames.com/bully/facebook/ Även en ny trailer har släppts. Glorious Institution! www.rockstargames.com/bully Redigerad 19 september, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Mycket mycket bra trailer Man blir bara mer och mer sugen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Oj dom verkar arbeta rätt mkt på hemsidan Men dedär me boken e rätt så kul och så ere ju skoj att se allt kludd Man kan ju även kluddra själv Men aja.. jag längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Will it come out to PC? / Kommer det ut till PC? Mmkay!..Tack renard... (eventuellt den där andra konstiga typen som jag tänker dissa totalt) Redigerad 19 september, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Will it come out to PC? / Kommer det ut till PC? At the moment R* hasn't revealed that info. But i am pretty mutch sure that it will be released to PC. / För tilfället så har inte R* avslöjat den informationen. Men jag är ganska säker på att det kommer släppas till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Will it come out to PC? / Kommer det ut till PC? MEN LÄS IGENOM TRÅDEN INNAN DU FÅRGAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) MEN LÄS IGENOM TRÅDEN INNAN DU FÅRGAR!! BARA FÖR ATT DU HAR TID ATT PLUGGA IGENOM 11 SIDOR BEHÖVER INTE ALLA ANDRA HA DET Redigerad 19 september, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Haha, det känns som ingen här gillar Fido.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Håller med T-ryder. Orka läsa alla inlägg i en 11 sidig topic. Ögonen skulle ju åka ur skallen på en. lol!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts