Archemra Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Vad är det som är så svårt att förstå? [insert historie-berättar-röst here] Lajnux har ett PS2 =) Han har haft det sedan det var alldeles top-of-the-line-tecnology =) Nuär hans PS2 så gammalt så att det börjar bli alldeles segt =( Men han gillar själva konsollen för det. =) Förövrigt så är det här ett spel som jag verkligen längtar efter. Otroligt mycket. Själva spelidéen är verkligen klockren, det är bara att hoppas att den blir väl genomförd också. ... Och att det kommer till PC Edit: Ny sida... Igen!! Redigerad 11 september, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 ... Och att det kommer till PC Edit: Ny sida... Igen!! Ja, det med såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Vad är det som är så svårt att förstå? [insert historie-berättar-röst here] Lajnux har ett PS2 =) Han har haft det sedan det var alldeles top-of-the-line-tecnology =) Nuär hans PS2 så gammalt så att det börjar bli alldeles segt =( Men han gillar själva konsollen för det. =) Förövrigt så är det här ett spel som jag verkligen längtar efter. Otroligt mycket. Själva spelidéen är verkligen klockren, det är bara att hoppas att den blir väl genomförd också. Jag har också haft mitt Ps2 sen det släpptes, men jag har inga problem med mitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Interesting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Mitt "feta" orginal PS2 höll i sex år utan större anmärkningar. Sedan hände något med det och den ville inte starta och började låta skitkonstigt. Då köpte jag min nya slimmade. Den höll i tre månader innan adaptern smällte. Man blir så jävla förbannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Här har vi mer info om de olika sociala grupperna på skolan. Här är info om the Greasers(Raggarna) http://www.gamesradar.com/us/ps2/game/feat...;sectionId=1003 Lätt det coolaste gänget i spelet. Skinnjackor och brylkräm är det som gäller. Hell yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Synd att grafiken inte e så bra Men de blir nog kul endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Synd att grafiken inte e så bra Men de blir nog kul endå Grafiken spelar ingen roll enligt mig. Inte för ett spel som Bully. SA's grafik var inte toppen, men det är ändå det bästa spelet jag har. Grafiken är inte allt i ett spel. HAr jag nämnt att man kan ta foton också? Man låser upp ett fotoalbum efter att ha klarat tillräckligt många foto lektioner. Låter riktigt kul. Hade (har fortfarande) riktigt kul med kameran i SA. Äntligen lite nya miljöer att fota! Jag ska lätt leta efter mobbare som mobbar någon stackare och ta foton av dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Synd att grafiken inte e så bra Men de blir nog kul endå Jag är bara glad för det. Desto bättre kommer det flyta på min dator. (Om det kommer på PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Jag är bara glad för det. Desto bättre kommer det flyta på min dator. (Om det kommer på PC) Samma här! Vårt grafikkort är inte det bästa Bara jag som får lite Harry Potter vibbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Bara jag som får lite Harry Potter vibbar? Nej du är inte den enda Efter att ha sett mer och mer från detta spel så kommer detta vara ett inköp. Det kan jag lova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jag har någon konstig Harry Potter/Ondskan vibb. Skitkonstigt! Men härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Här är sprillans ny info om skolans tredje gäng "Prepps"(snobbarna): http://www.gamesradar.com/us/ps2/game/feat...;sectionId=1003 Hehe, klart att man ska ha en liten Silverhjelm på Bullworth också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Värkar vara ett mycket mummsigt spel. Bokade spelet i går så nu e det bara att längta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Ny trailer... http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=13139 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Ny trailer... http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=13139 Najsigt värre! Jag vet att jag har sagt det förut, men.. den här spelidén är verkligen riktigt bra! Jag är sugen som bara den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Najsigt värre! Jag vet att jag har sagt det förut, men.. den här spelidén är verkligen riktigt bra! Jag är sugen som bara den! OMG im not alone! . Årets spel helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Är det någon som har sett ESRB ratingen? Teen Crude Humor, Language, Sexual Themes, Use of Alcohol and Tobacco, Violence "Use of Alcohol and Tobacco" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Här är info om hur alla lektioner går till: http://ps2.ign.com/articles/732/732588p1.html Fantastiskt! Wunderbar! Engleskan passar mig bäst. Har en stor volkabulär. Man får ju fan träna sig på riktigt i det här spelet också. Det får alla kritiker tänka på också. Ett alternativ till Brain Training DS? EDIT: Kolla in videon med nördarna på IGN. Fy fan vad jag skrattade! Speciellt åt killen så flaxade med armarna när han sprang och skrek! Lol. Redigerad 16 september, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Ännu en dubbelpost ifrån Renard! *applåder*. Jag älskar att visa er länkar till ny info om Bully här på gtasajten. Här är mer info om skolans tuffaste gäng: Jocks (sportkillarna): http://www.gamesradar.com/us/ps2/game/feat...915164441379097 Det man inte har i huvudet har man i musklerna verkar vara en bra beskrivning av de här grabbarna. Vad du än gör,kaxa inte med dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts