VickeX Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Just det. Alla som gillar Playstation mer än alla andra konsoller. Och vill ha den nya Playstation 3. Jo. Jultidningar! Sälj för jultidningsförlaget och kom till högsta gruppen. Är ju nästan patetiskt att jag skriver det här. Men det går att sälja så mycket, och blir en fördel om man bor i lite större städer. Ja. Jultidningsförlagets högsta prisgrupp har en Ps3. Ni bör fått eller få jultidningslappar snart. Står även: "Extra Ps3 premie ingår" Lycka till för er som tänker göra ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 *text* Skulle inte tro det. Kom tom en unge och ville sälja för typ minuters sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Fan, börjas det redan med jultidningar? Tycker dom är så kallat "pain in the ass" när dom kommer.. Samma med typ.. ja, halloween, och ja, det är 75% chans att jag stavade det fel där Redigerad 6 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Vid försäljning över 11.999 kr. Ah...joo jag ska verkligen ut och sälja kalle anka för 12'000:-...tar ett varv i kvarteret så e ju det ordnat. Redigerad 6 september, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tänkte bara att vissa skulle tycka det vore värt att försöka få en gratis efter lite jobb istället för att slänga ut några tusen på den. Men vist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Stackars PS3-kåta fjortisar som går på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Stackars PS3-kåta fjortisar som går på detta. W0rd! Sålde jultidningar för många år sen... jag kom upp i ca 4000 XD Skaffa ett litet deltidsjobb, efter skolan, och på helgen, så kommer du efter en månad säkert tjänat ihop ca 3-4- tusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Lite nabigt att en 16-åring ska ut o sälja jultidningar? då tar ajg fan hellre ett jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Iof. Men jag hade ju inte tänkt gå ut och sälja själv till någonting sånt. Jag har haft svårt att komma till grupp fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Lamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag å min brar sålde när PS2an var rätt ny. Vi kom upp i den prisgruppen å snart hade vi en Ps2a framför oss Är dock nog lite gammal för de nu skulle jag tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Om man är något av en machosist och gillar att gudsförgätna tråk-företag smiskar en lite nätt, så varför inte haka på och slita arslet av sig. Redigerad 7 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Går snabbare att samla pantburkar. Ska du få en PS3 genom att sälja tidningar ska du sälja för så mycket som konsollen kostar + vinsten till förlaget + din egen vinst. Redigerad 7 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Går snabbare att samla pantburkar. Ska du få en PS3 genom att sälja tidningar ska du sälja för så mycket som konsollen kostar + vinsten till förlaget + din egen vinst. Skulle precis säga det, tänk dig att en PS3 kostar 5000 och du får 5000 om du säljer max, = 10 000 jag skulle inte tro att du tjänar mer än 30% av bolagets inkomster (vinst + utgifter). Altså skule du behöva sälja för runt 30 000, som du egentligen kunde fått ca 80% av om du hade haft ett eget förtag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Jag provade förra året men jag fick inte en enda såld, så jag skulle inte tro det. Kommer ihåg en sak speciellt mycket. Jag och en kompis sprang in och ut genom portarna och plingade på. Sedan stod det en tjej på sin balkong, hon frågade "- Letar ni efter någonting?" Nej, svarade vi och forsatte: "- Vi säljer jultidningar". Efter ett tag gick vi upp till denna unga kvinna, plingade på men då öppnade inte den jäveln. Redigerad 9 september, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Urch, minns då man var knatte och sprang runt och försökte släja jultidningar och enda svaret man fick var "Vafan? Jultidningar nu det är ju sommar?!" och de enda som köpte var de i släkten och sen fick man någon sunkig pryl som man egentligen inte hade någon användning för. Det var tider det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ja, fy fan. Jag sprang runt i vår by, men jag var för feg för att gå till hälften av alla som bodde där så det slutade alltid med att jag satt med en sunkig kamera utan blixt i handen och inget mer än en nerdreglad bild på vad jag egentligen ville ha. Att man sedan fick breven tidigare och tidigare varje år med uppmaningen "Sälj så fort som möjligt, så att ingen hinner före!" gjorde ju inte saken bättre. Snart kommer väl breven skickas ut i samma vända som man får böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts