Jump to content

En gyllende chans för alla Playstation-users.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Just det. Alla som gillar Playstation mer än alla andra konsoller. Och vill ha den nya Playstation 3.

Jo. Jultidningar!

Sälj för jultidningsförlaget och kom till högsta gruppen.

Är ju nästan patetiskt att jag skriver det här. Men det går att sälja så mycket, och blir en fördel om man bor i lite större städer.

Ja. Jultidningsförlagets högsta prisgrupp har en Ps3.

Ni bör fått eller få jultidningslappar snart.

Står även: "Extra Ps3 premie ingår"

Lycka till för er som tänker göra ett försök.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går snabbare att samla pantburkar.

Ska du få en PS3 genom att sälja tidningar ska du sälja för så mycket som konsollen kostar + vinsten till förlaget + din egen vinst.

Skulle precis säga det, tänk dig att en PS3 kostar 5000 och du får 5000 om du säljer max, = 10 000

jag skulle inte tro att du tjänar mer än 30% av bolagets inkomster (vinst + utgifter). Altså skule du behöva sälja för runt 30 000, som du egentligen kunde fått ca 80% av om du hade haft ett eget förtag :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag provade förra året men jag fick inte en enda såld, så jag skulle inte tro det.

Kommer ihåg en sak speciellt mycket. :lol:

Jag och en kompis sprang in och ut genom portarna och plingade på. Sedan stod det en tjej på sin balkong, hon frågade "- Letar ni efter någonting?"

Nej, svarade vi och forsatte:

"- Vi säljer jultidningar".

Efter ett tag gick vi upp till denna unga kvinna, plingade på men då öppnade inte den jäveln. :lol:

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, fy fan. Jag sprang runt i vår by, men jag var för feg för att gå till hälften av alla som bodde där så det slutade alltid med att jag satt med en sunkig kamera utan blixt i handen och inget mer än en nerdreglad bild på vad jag egentligen ville ha. Att man sedan fick breven tidigare och tidigare varje år med uppmaningen "Sälj så fort som möjligt, så att ingen hinner före!" gjorde ju inte saken bättre. Snart kommer väl breven skickas ut i samma vända som man får böckerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor