Maimstream Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Men Jojje din sadist! Redigerad 6 september, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Vi får inte använda kroppsvärme eller annan energi, det enda vi ska göra är att hålla den varm så länge som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Man får inte öppna flaskan och ta hälla i grejjor, tror jag. Vi har en liten ide om något isolerings matrial + folie. Tror ni det fungerar? Öppna flaskan får man, fast inte hälla i saker. Kan säga att vattenets grader är ungefärt 60 celsius. Och tiden vi har på oss är 40 min. Kan utveckla det där sista lite, det vi har tänkt använda är något svart plagg eller liknande, och linda runt flaskan, och sedan linda in hela skiten med folie. Funkar det månntro? Btw, Spajdermän imorgon får du fan masa dig till skolan! Redigerad 6 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag tror jag har med mig min svarta pumatjocktröja imorrn jag Tror ni den funkar? Sikorka: du kan väl ta folie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Jag tror jag har med mig min svarta pumatjocktröja imorrn jag Tror ni den funkar? Sikorka: du kan väl ta folie Affirmative, sån't där silvrigt, right? Edit: Jaow det var det visst. Redigerad 6 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Nu är det strax dags... Så nu blir det upp till bevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Om du nu är smart så tittar du på vädret, om det blir soligt så lindar du in flaskan i svart eltejp o ställer den i fönstret så att den värms upp av solen kan bli lite svårt på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Öppna flaskan får man, fast inte hälla i saker. Kan säga att vattenets grader är ungefärt 60 celsius. Och tiden vi har på oss är 40 min. Kan utveckla det där sista lite, det vi har tänkt använda är något svart plagg eller liknande, och linda runt flaskan, och sedan linda in hela skiten med folie. Funkar det månntro? Btw, Spajdermän imorgon får du fan masa dig till skolan! Men om man får öppna flaskan, fast inte hälla i saker, så kan ni väll hälla i vattnet i en termos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts