Dallas_swe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tja jag är ny här. Men jag behöver hjälp med en sak jag laddade ner en ska ifrån http://www.gtamods.de/gtasa_mods.php som heter SA - Back to reality det gör så man behöver tanka bilen men jag fick lite problem med de när det var färdigt så la jag in dom där det ståd att man skulle lägga in dom. Men filerna är lite konstiga varför när man startar spelet så funkar det men sen när man klickar på start new game så laddar den till halva bara sen hackar spelet så man behöver starta om datorn. Filerna heter script o main.scm Tack i Förhand Ps.om ingen kan ficka de så kan nån lägga upp filerna som en rar fil på en hemsida och skicka den till mig!! Tack pinch.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Kör du moddat eller omoddat? Alltså har du med någon bil eller nåt? BTW, är spelet köpt nyligen? Redigerad 6 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dallas_swe Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag har en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag har en bil Och den funger-ar/ade? Om inte så har jag för mig att du har SA 2.0 som är låst för all modding. But don't worry, finns en patch som nedgraderar det till 1.0 (den snälla versionen =] ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dallas_swe Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tja jag är ny här. Men jag behöver hjälp med en sak jag laddade ner en ska ifrån http://www.gtamods.de/gtasa_mods.php som heter SA - Back to reality det gör så man behöver tanka bilen men jag fick lite problem med de när det var färdigt så la jag in dom där det ståd att man skulle lägga in dom. Men filerna är lite konstiga varför när man startar spelet så funkar det men sen när man klickar på start new game så laddar den till halva bara sen hackar spelet så man behöver starta om datorn. Filerna heter script o main.scm Tack i Förhand Ps.om ingen kan ficka de så kan nån lägga upp filerna som en rar fil på en hemsida och skicka den till mig!! Tack Du jag behöver inte hjälp med att lägga in bilar jag har problem med script o main.scm jag fick dom ifrån ner laddingen så glömde jag att copy dom gammla Tja jag är ny här. Men jag behöver hjälp med en sak jag laddade ner en ska ifrån http://www.gtamods.de/gtasa_mods.php som heter SA - Back to reality det gör så man behöver tanka bilen men jag fick lite problem med de när det var färdigt så la jag in dom där det ståd att man skulle lägga in dom. Men filerna är lite konstiga varför när man startar spelet så funkar det men sen när man klickar på start new game så laddar den till halva bara sen hackar spelet så man behöver starta om datorn. Filerna heter script o main.scm Tack i Förhand Ps.om ingen kan ficka de så kan nån lägga upp filerna som en rar fil på en hemsida och skicka den till mig!! Tack Du jag behöver inte hjälp med att lägga in bilar jag har problem med script o main.scm jag fick dom ifrån ner laddingen så glömde jag att copy dom gammla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Du jag behöver inte hjälp med att lägga in bilar jag har problem med script o main.scm jag fick dom ifrån ner laddingen så glömde jag att copy dom gammla Men wtf, jag frågade om bilen fungerade om inte bilen fungerar så har du SA 2.0 och då går det inte att använda back to reality modden.. Ska se om jag kan få upp en main.scm och script här på forumet Edit: Gick inte och orkar inte gå in på någon uploadsida Redigerad 6 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts