Dallas_swe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Tja jag är ny här. Men jag behöver hjälp med en sak jag laddade ner en ska ifrån http://www.gtamods.de/gtasa_mods.php som heter SA - Back to reality det gör så man behöver tanka bilen men jag fick lite problem med de när det var färdigt så la jag in dom där det ståd att man skulle lägga in dom. Men filerna är lite konstiga varför när man startar spelet så funkar det men sen när man klickar på start new game så laddar den till halva bara sen hackar spelet så man behöver starta om datorn. Filerna heter script o main.scm Tack i Förhand Ps.om ingen kan ficka de så kan nån lägga upp filerna som en rar fil på en hemsida och skicka den till mig!! Tack Redigerad 6 september, 2006 av Dallas_swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tja jag är ny här. Men jag behöver hjälp med en sak jag laddade ner en ska ifrån http://www.gtamods.de/gtasa_mods.php som heter SA - Back to reality det gör så man behöver tanka bilen men jag fick lite problem med de när det var färdigt så la jag in dom där det ståd att man skulle lägga in dom. Men filerna är lite konstiga varför när man startar spelet så funkar det men sen när man klickar på start new game så laddar den till halva bara sen hackar spelet så man behöver starta om datorn. Filerna heter script o main.scm Tack i Förhand Ps.om ingen kan ficka de så kan nån lägga upp filerna som en rar fil på en hemsida och skicka den till mig!! Tack Ta detta i moddingforumet, du lär få mer hjälp där Förresten välkommen till gtasajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dallas_swe Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tack Varsågod, nu tycker jag vi låser denna tråden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dallas_swe Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hur gör man de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hur gör man de Du själv kan inte göra det. Man får antingen trycka på report knappen eller be någon mod/admin låsa den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Du själv kan inte göra det. Man får antingen trycka på report knappen eller be någon mod/admin låsa den Det är ju det man gör när man Reportar, ber närmsta mod/admin att ändra/låsa/flytta osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Det är ju det man gör när man Reportar, ber närmsta mod/admin att ändra/låsa/flytta osv. Jaja, men ändå. Man kan ju fråga någon som är online med, så gjorde jag en gång i början och det funkade alldeles utmärkt Redigerad 6 september, 2006 av SiXxe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts