Jump to content

PS3 försenas till Mars 2007!

mikaelho
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om det nu bara är sånna personer online så är det väl inte konstigt att jag blir glad om fler skaffar 360n för GTAIV? Dubbel moral som *** i ditt inlägg.

Jag menar på att ju mer kommersiell en produkt är - dessto fler idioter strömmer det till, vilket du tydligen blir glad av. Jag sa aldrig att jag tycker det skulle vara bra, jag sa inte heller att jag vill ha GTA:IV PS3- exklusivt. Det är inte ens säkert att GTA:IV innehåller ett MP- läge.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte Sony en officell källa? :D Men, jaja.

In response to Microsoft's successful Xbox Live network, Sony announced a unified online service for the Playstation 3's console at the 2006 PlayStation Business Briefing meeting in Tokyo; tentatively titled "PlayStation Network Platform". Sony has confirmed that the service will be always connected, free and include multiplayer support. However developers are permitted to charge a subscription fee, as is common with MMO games.

Wikipedias källa:

http://www.gamespot.com/news/2005/05/16/news_6124681.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Microsofts online tjänst är mycket bättre, plus slipper man massa snoriga 10 åringar. Man kan bjuda in folk till spel osv. det kan man inte på sony online.

Hur vet du det? Har du provat den, eller?

Sony E3 2005 är också känt som "Let's lie!!1122""!0!". Under 06 sade dem att de grundläggande onlinefunktionerna var gratis - men MP stod inte med där.

Det betyder inte att alla spelutvecklare automatiskt kommer ta betalt för onlinespenade för att det går. Om det nu är en och annan som gör det är dem man har att skylla på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Microsofts online tjänst är mycket bättre, plus slipper man massa snoriga 10 åringar. Man kan bjuda in folk till spel osv. det kan man inte på sony online.

Haha, det var det dummaste jag hört. Vi har inte fått reda på något om PS3's online. Se det på det här sättet, om man tar alla klagomål som Xboys har gentemot Playstation kan man få det till något positivt:

Många Live-spelare, Eqo inräknad, anser att det är för många "10-åringar" på PS2's tack vare att det är gratis.

Men eftersom PS3 nu ska vara så pass dyr slipper vi alla 10-åringar men kan ändå spela gratis.

Och sen kostar PS3 ca 6200 på Siba.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor