Matteus Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Väldigt tråkigt, indeed. Har länge väntat tills den 17:e november och får nu vänta i knappt ett halvår till. Men nu kan jag iallafall köpa Yakuza och God of War II till PS2 utan skuldkänslor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 *** = Världens vanligaste svordom Världens eller sveriges?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Om det nu bara är sånna personer online så är det väl inte konstigt att jag blir glad om fler skaffar 360n för GTAIV? Dubbel moral som *** i ditt inlägg. Jag menar på att ju mer kommersiell en produkt är - dessto fler idioter strömmer det till, vilket du tydligen blir glad av. Jag sa aldrig att jag tycker det skulle vara bra, jag sa inte heller att jag vill ha GTA:IV PS3- exklusivt. Det är inte ens säkert att GTA:IV innehåller ett MP- läge. Redigerad 8 september, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) MS har redan skaffat rättigheterna till exlusivt nerladdningsmaterial via marketpalce. xbox ftw. Den som säger att MS är egotrippade... Redigerad 8 september, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Härligt att det är under TGS och X06! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Guldmeddlemskap i en vecka... All form av onlinespelande kommer vara gratis på PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Inga officiella källor på det tyvärr, Sony har bara sagt "main online function" och spela online var inte med på den listan. Sen har inte PS3an Bungie på sin sida - mästarna av online-matchmaking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Är inte Sony en officell källa? Men, jaja. In response to Microsoft's successful Xbox Live network, Sony announced a unified online service for the Playstation 3's console at the 2006 PlayStation Business Briefing meeting in Tokyo; tentatively titled "PlayStation Network Platform". Sony has confirmed that the service will be always connected, free and include multiplayer support. However developers are permitted to charge a subscription fee, as is common with MMO games. Wikipedias källa: http://www.gamespot.com/news/2005/05/16/news_6124681.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Microsofts online tjänst är mycket bättre, plus slipper man massa snoriga 10 åringar. Man kan bjuda in folk till spel osv. det kan man inte på sony online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Sony E3 2005 är också känt som "Let's lie!!1122""!0!". Under 06 sade dem att de grundläggande onlinefunktionerna var gratis - men MP stod inte med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Microsofts online tjänst är mycket bättre, plus slipper man massa snoriga 10 åringar. Man kan bjuda in folk till spel osv. det kan man inte på sony online. Hur vet du det? Har du provat den, eller? Sony E3 2005 är också känt som "Let's lie!!1122""!0!". Under 06 sade dem att de grundläggande onlinefunktionerna var gratis - men MP stod inte med där. Det betyder inte att alla spelutvecklare automatiskt kommer ta betalt för onlinespenade för att det går. Om det nu är en och annan som gör det är dem man har att skylla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hur vet du det? Har du provat den, eller? Nej, men jag har läst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Var? På gamereactor nån stans. De brukar ha rätt för det mesta. För mer än ett år sedan sa de att ps3 skulle kosta 6000 kr. Och de hade fannemej rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Vill fortfarande ha en källa i form av en länk. Redigerad 8 september, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Tråkiga nyheten är ju att PS3an kostar 6800 i Sverige nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Det är för dyrt, håller med om det. Därför jag väntar med att köpa den, och det är heller inget skäl för mig att skaffa 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Microsofts online tjänst är mycket bättre, plus slipper man massa snoriga 10 åringar. Man kan bjuda in folk till spel osv. det kan man inte på sony online. Haha, det var det dummaste jag hört. Vi har inte fått reda på något om PS3's online. Se det på det här sättet, om man tar alla klagomål som Xboys har gentemot Playstation kan man få det till något positivt: Många Live-spelare, Eqo inräknad, anser att det är för många "10-åringar" på PS2's tack vare att det är gratis. Men eftersom PS3 nu ska vara så pass dyr slipper vi alla 10-åringar men kan ändå spela gratis. Och sen kostar PS3 ca 6200 på Siba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 *** = Världens vanligaste svordom Sveriges? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts