Jump to content

PS3 försenas till Mars 2007!

mikaelho
 Share

Recommended Posts

Ökar priset så minskar efterfrågan

Mjo, det är därför de måste försöka hitta en perfekt punkt.

Hittar de mitten så har dom perfektaste stället.

Vi säger så här. (bara ett exempel, ganska dåligt. men iallafall...

100 st tycker att 400 kr är högsta summan de betalar

40 st tycker att nåt i stilen med 300 kr är högsta summan de betalar

60 st tycker att 500 kr är högsta summan de betalar

Då lägger dom såklart lite över 450 kr säger vi, och då kan somliga som skulle je 400 kr tycka att 50 kr inte är

mycket höjt och då köper dom det och då är också dem som skulle je 500 kr också nöjda.

Och då går dom mer på inkomst än om dom skulle sälja det för 300 kr åt alla 200 st

Hoppas ni förstår

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var väldigt sugen på att skaffa en PS3 vid relase. Men nu har jag bestämmt mig för att vänta tills det kommer ett bra/några bra spel - typ MGS4, och förhoppningsvis har priset sjunkit då med.

Jag har blivit väldigt sugen på Wii med. 360 kommer inte på frågan, såvida jag inte vinner en jävla massa pengar eller får en gratis. Microsoft är vidriga...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var väldigt sugen på att skaffa en PS3 vid relase. Men nu har jag bestämmt mig för att vänta tills det kommer ett bra/några bra spel - typ MGS4, och förhoppningsvis har priset sjunkit då med.

Jag har blivit väldigt sugen på Wii med. 360 kommer inte på frågan, såvida jag inte vinner en jävla massa pengar eller får en gratis. Microsoft är vidriga...

Varför är Microsoft vidriga? Du använder Windows right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är Microsoft vidriga? Du använder Windows right?

:lol:

Måste jag gilla MS bara för att jag använder Windows? Vad har jag att välja på? Visst, Linux och Apple finns. Men med tanke på dem inte är anpassade efter mitt användingsområde blir jag så illa tvungen att köra Windows. T.ex. skulle det vara väldigt krångligt att behöva installera Windows så fort man ska på LAN.

Om du hängt med de senaste, sisådär, tio åren så vet du att Micro$oft på ett vidrigt sätt tagit ett äckligt monopol på delar av IT- marknaden. Ingen konkurrens = Seg utveckling och dyra produkter. Glöm inte heller bort ostabiliteten, som Windows är (ö)känt för. Och säkerheten är skämt... Jag skulle kunna mala på mer, men jag orkar inte nu. Men säg bara till om du vill höra mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? Det skulle väl inte vara precis synd om dem som redan har en 360 och tycker GTA är enda anledningen till PS3. Speciellt när 360 versionen redan har exlusivt episodic materiel.

Att leva upp till sitt namn [bokstavligt] är det inte många som grejar.

Cheers.

EDIT:

Såg nu att du hade ett "q" i namnet. Jaja.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det blir exlusivt till 360n kommer antagligen fler köpa den och jag kommer få roligare på Live.

Du gör mig mallös - det där var det fjantigaste och mest egotrippade jag har hört på länge. Är det brist på spelare, eller? Men du kan ju ha det så kul med alla tillströmmande fjortisar som skriker målbrottsstämman av sig när dem blir dödade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor