mikaelho Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Var inte helt oväntat, men nu kommer PS3 inte till Europa förrens till Mars 2007! Det är riktigt ruttet tycker jag. Många kommer införskaffa sig en Wii och/eller en Xbox360 istället. Hade personligen tänkt köpa mig en PS3, men blir nu en xbox360 istället. Det kommer dock bli en PS3 till våren. Om de inte höjer priset ytterligare. Om nu PS3 kommer överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Spel-delen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Men va fan! Nu blir man ju förbannad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Vem vill ha Wii? En barnkonsoll som CG. Men dom borde verkligen sänka priset på ps3 med 2000 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Men dom borde verkligen sänka priset på ps3 med 2000 iaf. dom borde i alla fall sänka priset 1000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Vem vill ha Wii? En barnkonsoll som CG. Men dom borde verkligen sänka priset på ps3 med 2000 iaf. Jag skulle lätt vilja ha en Wii, verkar skitcool. Och glöm inte Mario. Fast om jag ska köpa konsol blir det nog 360, vill spela Sints Row. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Tråkigt för de som har sett fram emot en PS3 till jul men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Vem vill ha Wii? En barnkonsoll som CG. Det är rätt så många som vill faktist ha en Wii, stora som små. Och jag kan faktist tänka mig att köpa en Wii faktist för det väntade priset är inte alls högt. Redigerad 6 september, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Duke nukem säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Källa frågar jag bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Källa frågar jag bara? .www.gamereactor.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Vem vill ha Wii? En barnkonsoll som CG. Men dom borde verkligen sänka priset på ps3 med 2000 iaf. Många vill ha Wii. Dom som inte bryr sig om hur mycket blod eller coola svärord spelen innehåller utan istället fokuserar på hur bra dom är spelmässigt köper hellre än Wii. Sluta vara så trångsynt. Och GameCube förkortar man GC men du kanske inte riktigt bryr dig. Har svårt att se att dom sänker priset med 2000 spänn. Bara Blu-Rayspelaren kostar runt tvåtusen. Man får en del med på köpet. Lösa Blu-Rayspelare kostar idag 1000 dollar. Jag skulle gilla om som sänkte priset på alla hus med en miljon, en liter mjölk för 2 spänn och halva priset på bilar men det finns liksom några bakom som också måste ha pengar du vet. *edit* Och själv bryr jag mig inte riktigt. Har inte så stor koll på spel som kommer utan kommer mest köpa för nästa GTA (om det inte kommer till PC samtidigt). Kommer säkert spela en hel del andra spel men just nu längtar jag inte riktigt. Vet inte vad jag ska få 6000 ifrån men pappa vill nog bidra lite för att få Blu-Rayspelare. Redigerad 6 september, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Vem vill ha Wii? En barnkonsoll som CG. Ironin i att de som förtalar Nintendo och kallar företaget för barnsligt, alltid själva är pubertala fåntrattar känns extremt påfallande, man. Du, Fido-cooling, bryter knappast den trenden, man. Bara så att du vet, man. Angående att PS3:ans lansering blir uppskjuten, får väl jag lov att fälla en liten tår jag också. Hade hoppats på att den kommit ut nu i höst, så att priset kanske hade sänkts en aning till dess att jag vandrat hem med ett exemplar under armen runt nästa terminsavslutning eller sådär. Att priset blir lite lindrigare när maskinen ändå släpps så sent blir min nya högsta önskan, då'rå. Redigerad 6 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 OK jag erkänner, mario och "barnspelen" är bra. Minns när jag körde super smash bros på n64 Bra att ps3 blir försenat, för då kommer ps2 dominera resten av året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 No PS3 = fler som köper Xbox360 = fler spel = fler som köper spel = allt blir dyrare Jag ska iaf skaffa en Xbox360 till jul.. Hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jaha, då får man vänta lite längre innan man kan införskaffa sig den då :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 No PS3 = fler som köper Xbox360 = fler spel = fler som köper spel = allt blir dyrare Jag ska iaf skaffa en Xbox360 till jul.. Hoppas jag Hur blir det.. dyrare för fler köper ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ökar efterfrågan så ökar priset, men det gäller på råvaror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hur blir det.. dyrare för fler köper ? För att dom ser att många köper och anser att dom kan ändra så dom får större inkomst. 1 miljon köper nåt för 100$ = 100 000 000$ Sen höjer dom priset till 140$ och yttligare 1 milj. köper = 140 000 000$ så då tjänar dom 40 miljoner extra bara på att dom höjjer med 40$, hoppas du förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 För att dom ser att många köper och anser att dom kan ändra så dom får större inkomst. 1 miljon köper nåt för 100$ = 100 000 000$ Sen höjer dom priset till 140$ och yttligare 1 milj. köper = 140 000 000$ så då tjänar dom 40 miljoner extra bara på att dom höjjer med 40$, hoppas du förstår vad jag menar. Och höjer dom priset med 200 spänn per spel kommer det säljas färre spel. För speltillverkarna gör det ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 För att dom ser att många köper och anser att dom kan ändra så dom får större inkomst. 1 miljon köper nåt för 100$ = 100 000 000$ Sen höjer dom priset till 140$ och yttligare 1 milj. köper = 140 000 000$ så då tjänar dom 40 miljoner extra bara på att dom höjjer med 40$, hoppas du förstår vad jag menar. Ökar priset så minskar efterfrågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts