antepanteboy Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Här snackar vi om Sin episodes, Det nya Sin spelet med Source grafik.... Sälv klarade jag nyss ut det och jag tycker att det är mycket,mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag spelar det. Det är skoj. Tycker det är synd att det är likt HL2 bara. Jag har precis dödat det stora "trollet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag spelar det. Det är skoj. Tycker det är synd att det är likt HL2 bara. Jag har precis dödat det stora "trollet". Ja....det var skojj....minns hur adrenalinet pumpade när jag hörde dunsarna för första gången och jag förstod att det var något stort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ja....det var skojj....minns hur adrenalinet pumpade när jag hörde dunsarna för första gången och jag förstod att det var något stort Mjo, men han var ganska lätt att döda, fast seg. Jag sprang bara runt han så nära jag kunde, då kunde han inte skada mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Nån som vet när episode 2 kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts