Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Vad dödar man mer då, människor eller Enligt dom recensioner som jag har läst så finns det människor som vill döda dig, så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Psykopater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) En rolig sak hände idag när jag körde. jag slågs mot carlito (en psykopat) och så ringde otis (en jobbig städare) och så fick jag en granat på min undertiden vi pratade så ringer han tillbaka och säger -:dont cut me off like that, its rude. hehe Redigerad 8 september, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts