Jump to content

DEAD RISING

swat
 Share

Recommended Posts

Hej är det nån som har testat dead rising? jag vet iaf att jag ska köpa det.

men vad är dead rising?

det ultimata zombie slaktar spelet kolla mer på www.deadrising.com

men är det värt att köpa

ansolut det är någ ett av dom spelen som visar bästa vad next gen är på xbox.

när kommer det ut?

nu på torsdag i dom flesta butikerna

Äger swat er alla?

självklart

har swat använt search funktionen men inte hittat en tråd om detta?

ja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Here Ya Go! Dead Rising DOT Com!

Är det meningen att zombiezen ska typ stå still?... verkar långt tråkigt om man ska döda zombies som nästan bara står stilla.

Trailer

men det verkar vara rätt kul eftersom man kan plocka upp nästan vad som helst och bara attackera zombies med det :lol:

Det här spelet vill jag ha. Bara ett problem oox_760951_0.jpg

Inte lite likt Dawn Of The Dead. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det uppdrag eller ska man bara kötta så mkt som möjligt "postal" style :) ?

Har för mig att det är mest slakta runt i köpcentrum och affärer med allt du hittar. Sen finns det vissa småuppdrag som sätta saker på ett visst antal nummer zombies. Du kan även rädda och skydda folk och ta dom igenom zombiemassor till en viss punkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddade ner demot när det kom, vilket var länge sedan. Och visst det var kul att slakta zombisar.. i ca 10 minuter. Demot skulle vara mer öppet, inte bara instängt på ett jätte litet ställa utan ett ända uppdrag att göra. Så jag köpte Saints Row istället. Och nästa blir troligtvis Gears of War men efter det så kanske jag köper Dead Rising. 700 spänn för att döda zombisar känns lite onödigt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddade ner demot när det kom, vilket var länge sedan. Och visst det var kul att slakta zombisar.. i ca 10 minuter. Demot skulle vara mer öppet, inte bara instängt på ett jätte litet ställa utan ett ända uppdrag att göra. Så jag köpte Saints Row istället. Och nästa blir troligtvis Gears of War men efter det så kanske jag köper Dead Rising. 700 spänn för att döda zombisar känns lite onödigt :D

700 spänn? :o Fan, är det så dyrt med 360-spel? Vad gav du för Saints Row då - det bode väl vara ännu dyrare!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om dina spel kostar 700 kr borde du stämma vilka som än säljer dem. Microsoft har 499, 549 och 599 som rekommenderat pris.

Spelet har btw ne väldigt överraskande story, jag vill inte spoila något om den! :lol:

Så jag ska stämma GAME? Oh, btw. Rekommenderat pris, vilket betyder att det inte är nått måste? :lol:

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jag ska stämma GAME? Oh, btw. Rekommenderat pris, vilket betyder att det inte är nått måste? :lol:

Riktigt överraskad att det var Game (ironi) då dem är påväg i KK. Du kan säga att du hittat det billigare någon annanstans dock och tvinga dem sänka priset. Annars får du gå nån annanstans. 700 kr är rena rånet - vill inte ens veta vad dem kommer ta för PS3 spel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor