swat Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Hej är det nån som har testat dead rising? jag vet iaf att jag ska köpa det. men vad är dead rising? det ultimata zombie slaktar spelet kolla mer på www.deadrising.com men är det värt att köpa ansolut det är någ ett av dom spelen som visar bästa vad next gen är på xbox. när kommer det ut? nu på torsdag i dom flesta butikerna Äger swat er alla? självklart har swat använt search funktionen men inte hittat en tråd om detta? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Äger swat er alla? Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 5 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Länken fungerar inte för mig. =( Jag gillar zombies, ska kolla upp skiten senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Here Ya Go! Dead Rising DOT Com! Är det meningen att zombiezen ska typ stå still?... verkar långt tråkigt om man ska döda zombies som nästan bara står stilla. Trailer men det verkar vara rätt kul eftersom man kan plocka upp nästan vad som helst och bara attackera zombies med det Redigerad 5 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Here Ya Go! Dead Rising DOT Com! Är det meningen att zombiezen ska typ stå still?... verkar långt tråkigt om man ska döda zombies som nästan bara står stilla. Trailer men det verkar vara rätt kul eftersom man kan plocka upp nästan vad som helst och bara attackera zombies med det Det här spelet vill jag ha. Bara ett problem Inte lite likt Dawn Of The Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Nä dom rör sig specielt på natten. har förhandsbokat jag kommer komma hem med det imorgon YAY så jag berättar hur det är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Nä dom rör sig specielt på natten. har förhandsbokat jag kommer komma hem med det imorgon YAY så jag berättar hur det är här. Vad går det ut på? Är det uppdrag inne i köpcentrat? Personerna som hade namn och blev räddade, är det andra som spelar online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Är det uppdrag eller ska man bara kötta så mkt som möjligt "postal" style ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Är det uppdrag eller ska man bara kötta så mkt som möjligt "postal" style ? Har för mig att det är mest slakta runt i köpcentrum och affärer med allt du hittar. Sen finns det vissa småuppdrag som sätta saker på ett visst antal nummer zombies. Du kan även rädda och skydda folk och ta dom igenom zombiemassor till en viss punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Vad jag har läst är att man antigen kan göra exact vafan som helst eller försöka ta reda på källan vartifrån alla dessa zombies kom ifrån allt detta måste man göra doc under 72 timmar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag har kört det idag och det ÄGER GRYMT man blir lite besviken ibörjan men efter ett tag när man hittat en del vapen och har lärt sig att slåss så är det grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Laddade ner demot när det kom, vilket var länge sedan. Och visst det var kul att slakta zombisar.. i ca 10 minuter. Demot skulle vara mer öppet, inte bara instängt på ett jätte litet ställa utan ett ända uppdrag att göra. Så jag köpte Saints Row istället. Och nästa blir troligtvis Gears of War men efter det så kanske jag köper Dead Rising. 700 spänn för att döda zombisar känns lite onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Laddade ner demot när det kom, vilket var länge sedan. Och visst det var kul att slakta zombisar.. i ca 10 minuter. Demot skulle vara mer öppet, inte bara instängt på ett jätte litet ställa utan ett ända uppdrag att göra. Så jag köpte Saints Row istället. Och nästa blir troligtvis Gears of War men efter det så kanske jag köper Dead Rising. 700 spänn för att döda zombisar känns lite onödigt 700 spänn? Fan, är det så dyrt med 360-spel? Vad gav du för Saints Row då - det bode väl vara ännu dyrare!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 LOL jag betalade 600 för dead rising och en vecka efter det har kommit ut så blir det 50 spänn billigare. och man slaktar inte bara zombies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 700 spänn? Fan, är det så dyrt med 360-spel? Vad gav du för Saints Row då - det bode väl vara ännu dyrare!? Saints Row kostade 700kr också. @swat: snälla sluta med lol och andra irriterande förkortningar, och jag sa inte heller att man bara slaktade zombies. right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Om dina spel kostar 700 kr borde du stämma vilka som än säljer dem. Microsoft har 499, 549 och 599 som rekommenderat pris. Spelet har btw ne väldigt överraskande story, jag vill inte spoila något om den! Redigerad 8 september, 2006 av Eqo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Om dina spel kostar 700 kr borde du stämma vilka som än säljer dem. Microsoft har 499, 549 och 599 som rekommenderat pris. Spelet har btw ne väldigt överraskande story, jag vill inte spoila något om den! Så jag ska stämma GAME? Oh, btw. Rekommenderat pris, vilket betyder att det inte är nått måste? Redigerad 8 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Så jag ska stämma GAME? Oh, btw. Rekommenderat pris, vilket betyder att det inte är nått måste? Riktigt överraskad att det var Game (ironi) då dem är påväg i KK. Du kan säga att du hittat det billigare någon annanstans dock och tvinga dem sänka priset. Annars får du gå nån annanstans. 700 kr är rena rånet - vill inte ens veta vad dem kommer ta för PS3 spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 LOL jag betalade 600 för dead rising och en vecka efter det har kommit ut så blir det 50 spänn billigare. och man slaktar inte bara zombies. Vad dödar man mer då, människor eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts