Firestar Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Tjena alla, har ett problem med mitt GTA till data. Installerade gta o allt var skit bra o fint, sen efter ett par dagars spelande så krashade datorn o sen dess har jag inte fått igång "drawing distance" riktigt. Spelar ingen roll hur mkt jag ökar eller sänker den så är den alltid på den lägsta, asså jag kan höja den till max, men sen i spelet är den fortfarande på lägsta, nån som vet vad det kan vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Tjena alla, har ett problem med mitt GTA till data. Installerade gta o allt var skit bra o fint, sen efter ett par dagars spelande så krashade datorn o sen dess har jag inte fått igång "drawing distance" riktigt. Spelar ingen roll hur mkt jag ökar eller sänker den så är den alltid på den lägsta, asså jag kan höja den till max, men sen i spelet är den fortfarande på lägsta, nån som vet vad det kan vara för fel? Grafikkort? Senaste drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Testa att instalera om spelet på nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Eller pröva att radera gta_sa.set i Gta Sanandres user files... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Firestar Skrivet 5 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Grafikkort? Senaste drivrutinerna? Geforce 7800 GS Japp senaste drivisarna är uppdaterade Testa att instalera om spelet på nytt Har testat formatera till o med, det funkade inte heller. Eller pröva att radera gta_sa.set i Gta Sanandres user files... Testade det nyss, funkade inte heller, alla inställningar vart "default", sen höjde jag draw distance men det funkade inte heller Geforce 7800 GS Japp senaste drivisarna är uppdaterade Har testat formatera till o med, det funkade inte heller. Testade det nyss, funkade inte heller, alla inställningar vart "default", sen höjde jag draw distance men det funkade inte heller Här är en bild, jag har "draw distance" på max. ska det verkligen se ut så här? Redigerad 5 september, 2006 av Firestar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Geforce 7800 GS Japp senaste drivisarna är uppdaterade Har testat formatera till o med, det funkade inte heller. Testade det nyss, funkade inte heller, alla inställningar vart "default", sen höjde jag draw distance men det funkade inte heller Här är en bild, jag har "draw distance" på max. ska det verkligen se ut så här? Ahaha.. Har inte plarat spelet.. Fniss... /\ l l l Ett skämt... Men om du typ flyger. laddar det segt eller kommer det på sekunden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Firestar Skrivet 5 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Ahaha.. Har inte plarat spelet.. Fniss... /\ l l l Ett skämt... Men om du typ flyger. laddar det segt eller kommer det på sekunden?? Flyger? vad har det med saken att göra? har inte tillgång till flygplan vad jag vet, men bilar dykar upp lite hur som helst, såg du bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Geforce 7800 GS Japp senaste drivisarna är uppdaterade Har testat formatera till o med, det funkade inte heller. Testade det nyss, funkade inte heller, alla inställningar vart "default", sen höjde jag draw distance men det funkade inte heller Här är en bild, jag har "draw distance" på max. ska det verkligen se ut så här? Det kan verkligen inte vara max draw distance. För på den printen är grafiken t.o.m sämre än på Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Flyger? vad har det med saken att göra? har inte tillgång till flygplan vad jag vet, men bilar dykar upp lite hur som helst, såg du bilden? Flyger har ingeting.. Bara om den laddade som den ska när du åker snabbt... Aja, skit i va jag sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Firestar Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Det kan verkligen inte vara max draw distance. För på den printen är grafiken t.o.m sämre än på Ps2. "Draw distance" är på MAX, måste vara nått som är fel, trodde nån på forumet visste det, men icke, aja tack iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 "Draw distance" är på MAX, måste vara nått som är fel, trodde nån på forumet visste det, men icke, aja tack iallafall. Har du köpt det då? Så du inte laddat ner det, för då kan de ju vara det som är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Firestar Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tjena alla, har ett problem med mitt GTA till data. Installerade gta o allt var skit bra o fint, sen efter ett par dagars spelande så krashade datorn o sen dess har jag inte fått igång "drawing distance" riktigt. Har du köpt det då? Så du inte laddat ner det, för då kan de ju vara det som är problemet. Läser du inte vad jag har skrivit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Läser du inte vad jag har skrivit eller? Jo, men man vet aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Firestar Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jo, men man vet aldrig Är alla här inne ca 13 - 17 år ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Är alla här inne ca 13 - 17 år ? Vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Är alla här inne ca 13 - 17 år ? Majoriteten, jepp. Hur gammal är du själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Är alla här inne ca 13 - 17 år ? Är du polis eller? x ) -åter till ämnet- Jag har själv problem med draw distance, ena stunden funkar det perfekt och sen inte alls ungefär. Men som alla andra redan sagt så ska du nog installera om, det hjälper mot det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Firestar Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Är du polis eller? x ) -åter till ämnet- Jag har själv problem med draw distance, ena stunden funkar det perfekt och sen inte alls ungefär. Men som alla andra redan sagt så ska du nog installera om, det hjälper mot det mesta. Läs igenom tråden innan du skriver så kanske det går bättre nästa gång. JAG HAR TILL O MED FORMATERAT DATAN! nu kanske du fatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts