Juster Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Jag har skaffat simcity 4 men det fanns bara engelska som språk,finns det möjlighet att uploada filen med svenskt språk,eller är den för stor? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Det finns en mycket enkel lösning på ditt problem: Lär dig Engelska . Nej, men jag tror nog att det finns någon svensk patch därute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Om du köpt spelet i en svensk spelbutik så ska det finnas på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Om du köpt spelet i en svensk spelbutik så ska det finnas på svenska. Då har han hittat det i buskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Då har han hittat det i buskarna Sluta bara ge onödiga kommentarer till allt. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Sluta bara ge onödiga kommentarer till allt. Tack. Förlåt så hemskt mycket kebab, ber om ursäkt. HAHAHAHA. Redigerad 5 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Förlåt så hemskt mycket kebab, ber om ursäkt. HAHAHAHA. Haha. ..och om du undrar varför jag inte kommer svara på den kommande "DiZzen" så är det för att jag ska gå och lägga mig. eller jag menar förstås: Nae"!! Han aeger mig! måste skyla på att jak leger mig, men egentligen vågar jah bara inte förlora en disskusstion assah!2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Då har han hittat det i buskarna Aaw, blir så glad varje gång nån använder mitt uttryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Aaw, blir så glad varje gång nån använder mitt uttryck Jaså, det var du som myntade uttrycket! Men ja, det borde finnas en patch. Men funkar den om man har fiskat upp det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Aaw, blir så glad varje gång nån använder mitt uttryck Haha, är det ditt uttryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Ursäkta för trådbumping ( ) men jag har ett problem med min stad det är ingen som vill flytta in längre den där RCI (den där med blå,grön och röda stolparna) mätaren är i botten och rör inte på sig hur får man folk att flytta in igen? svara snabbt snälla! Redigerad 16 september, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts