Puslakan Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Vi har Ulf Stillman som gympa lärare Han e rolig!!! Ni vet kanske vem det är men om inte så är han OS-coach för svensk tyngdlyftning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Vi hade en tyska lärare som var 60+ som bara pratade om sina lumparhistorier och masssa annat skit typ hur vi fick åäö, medans vi satt och ritade så vi lärde inte oss nått. Men han fick fel på hjärtat så vi har inte han mer. våran träslöjdslärare e också konstig. han förklarar allting flera gånger. Det var den gamla gubben som var med i robbinson nått år, han heter martin . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Haft en lärare som var med i ett tv-program som var populärt förr (svenskt). Som rolig tar jag rolf, han var NO lärare. Använde regelbundet orden "snorjärs" och "ollonbrus" Alla lärare borde ha humor, man jobbar bättre då Redigerad 6 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 EDIT2: I 7an eller om det var i 8an hade vi en vikarie i nån vecka eller så på svenskan så på en lektion satt mitt "gäng" och "retades" med Jonas Ben Salah (Ja, den Jonas som EUROCOP ringer och säger att han beställt knulldockor) och vikarien bara skrattade med oss Ben Salah? Är det ett vanligt namn eller? En som jag känner heter Alexander Ben Salah, och han har en utvecklingstörd hand. Aja. Jag har en ganska lustig lärare, Aron heter han och han är skitful. Värsta välrakade skägget, stora öron som tusan och jättefula tänder. Under en föreläsning på 45 minuter sa han "Eehm.." 175 gånger tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hm, tyskaläraren jag har nu är märklig. Hennes skratt ger mig kalla kårar, hon pratar om sin man hela tiden.. Nybörjartyska, my ass. Första dagen förstod vi inte ett skit vad hon sa, men nu börjar man bli hajj på det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Min gympalärare (Vojo) är nog en av de roligaste lärarna... Efter Björn... På en gympalektion joggade vi fram och tillbaka i hallen, och när jag springer så stampar jag med fötterna lite, och det blev Vojo irriterad på... Så han säger "Jim! Inte springa som en anka!... Så här ska du göra!" Också visade han hur man skulle jogga... Sen Björn, min biologilärare, satt och sov på en lektion när vi kollade på en naturfilm... Sen så går han iväg för att hämta pennor och är borta tills slutet av lektionen och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hm, tyskaläraren jag har nu är märklig. Hennes skratt ger mig kalla kårar, hon pratar om sin man hela tiden.. Nybörjartyska, my ass. Första dagen förstod vi inte ett skit vad hon sa, men nu börjar man bli hajj på det här. [retas]Haha, du får inte en extra meritpoäng i slutbetygetbetyget om du ska läsa på högskola[/retas] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Vår programmeringslärare är skitskum ibland. Senaste programmeringslektionen gick han omkring och sa "Fånga kräftor och lägga i en balja", lite senare sa han "Nästa veckas läxa står på tavlan" så kollar man dit och då har han skrivit "Fånga kräftor och lägga i en balja", sen gick han runt och skulle förhöra folk. Erik(lärare): Fånga kräftor och...? Elev: lägga i en hink! Erik: Bakläxa för dig nu. Sen nåt som hände för nån vecka sen på ett uppror: Erik(lärare): Erik!? Erik(elev): Här Erik(lärare): Ett, två, tre, fyra, Erik är en partymyra. En klassiker från förra året; en tjej i klassen frågade när vi slutade. Erik svarade: -Tänk dig ett klot som har en radie lika stor som avståndet mellan solen och jorden, och tänk dig en kolibri som vart tusende år flyger förbi klotet och nuddar det med sin vinge. När det klotet är lika stort som en ärta kommer du fortfarande sitta kvar här. Kommer man försent till hans lektion och knackar på dörren så ryter han, och jag menar verkligen ryter: KOM IN!!!! Är säker på att Everest kan komplettera med fler exempel. Edit: Under en datorkunskapslektion berättade han en historia om när Jesus och Djävulen tävlade i Microsoft Office paketet. Det var så att djävulen hela tiden låg ett snäpp före Jesus när det bara var lite tid kvar, då blev det strömavbrott. Djävulen, ond som han var, började svära och ha sig medan Jesus helt lugnt öppnade sina gamla dokument. Slagordet var: Jesus saves! Redigerad 7 september, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Torsten lätt. en av våra tre YT lärare. han är typ skitdålig humor men garvar åt sig själv helatiden. en gång när jag övningskörde med honom sa han "jag läste i en serietidning om en gubbe som hette åke lungt" och jag tänkte "vad fan menar han?" så sa han "du vet man ska åka lungt, höhöhöhöhö" sen på teoritimmarna för körkortet så berättar han alltid massa fula historier han varit med om^^ t.ex. när han pratade om omkörningar så nämde han såklart när han var ute och körde så skulle han köra om en bil med två tanter i som vinglade för dom pratade med varann. men det roligaste. en kille i vår klass sa till honom, "torsten, vet du vad vacuum är?" då svarade han "joooo, jag har det här inne nån stans" och pekade på huvudet. troligen skojade han, men han är så ful ibland^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ni skulle sett våran lärare PER ! men tyvärr så har han slutat På varje lektion vi hade honom skrek han till och alla hoppade till På mattetest använde han huligan tuta och mer Och sen har vi ju urban gunnar En kille på min skola hade träslöjd med honom, När han inte fick hjälpa ställde han en stol på en bäck, ställde sig på stolen och skrek "URBAN ÄR SÅ JÄVLA FLUMM!!!" han vände sig om sakta och sa "vaaa?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ni skulle sett våran lärare PER ! men tyvärr så har han slutat På varje lektion vi hade honom skrek han till och alla hoppade till På mattetest använde han huligan tuta och mer Och sen har vi ju urban gunnar En kille på min skola hade träslöjd med honom, När han inte fick hjälpa ställde han en stol på en bäck, ställde sig på stolen och skrek "URBAN ÄR SÅ JÄVLA FLUMM!!!" han vände sig om sakta och sa "vaaa?" ¨ Yay! Han låter väldigt rolig. Jag har inte en enda rolig prick på min nya skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts