fido vercetti Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Har din mamma sagt det eller? Jag som trodde du vågade trotsa din morsa Om man har 39.4 graders feber så vill man nog sova. God natt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Ok då jag ärkänner,,,, Det var jag som ringde Jag är en hemlig spion från ryssland city.. Så akta dig ja har en gaffel!! HAHAHA HAHAh HAHa HAh Ha h *backa undan* Tycker inte den här tråden är det minsta seriös längre. Ska tamefan ta och rapportera, tror jag. Edit: Oh, hoppas jag får en massa "Meh jaevla rövzlikkare!!2!"-inlägg nu. Grr. Edit2: Oh, hoppas Colan kommer och kallar mig för Gaylord också. Redigerad 5 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 The Kebab has spoken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts