Maimstream Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 MEEEEEEEEEN Komigenvafan, Sluta dela era vardagliga problem här plz. Ring polisen? Säg till morsan/farsan? Skit i att svara?, Det är säkert bara någon som vill dryga med dig. Tro inte att vi är någon jävla polisstation. Patetiskt... MEN! Du ser ju inte det roliga med det hela; Att bli busuppringd istället för att busringa! När någon busringer till dig och du svarar, kan man inte låta bli att totalt snorkla tillbaka mot den personen! Gör det rätta och kräv hämnd ifall du har tråkigt! Skulle älska ifall någon busringde till mig på det där sättet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Samma sak som att jag inte skulle klara av att skriva "bajs" för att jag är bajsnödig Nej, långt ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Lyssna bara på personen, till slut ger de sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Gå in på menyn där man ser vilka som har ringt. Och ring tillbaka och säg att du vill säga hejdå till personen för att du ska banka sönder mobben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Gå in på menyn där man ser vilka som har ringt. Och ring tillbaka och säg att du vill säga hejdå till personen för att du ska banka sönder mobben Det är någon som har ringt till min mobil flera gånger med nummret okänt och bara flåsat i luren, jag är jävligt rädd :'(, finns det någon som vet om man kan spärra viossa nummer eller nått? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Gå in på menyn där man ser vilka som har ringt. Och ring tillbaka och säg att du vill säga hejdå till personen för att du ska banka sönder mobben Jag tror dom ringer dolt nummer, men annars hade det varit en bra idé Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Skrik Sieg heil (stavning?) Och fråga om han ska rösta på sverigedemokraterna i valet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Skrik Sieg heil (stavning?) Och fråga om han ska rösta på sverigedemokraterna i valet HAHAHA HAHAh HAHa HAh Ha h *backa undan* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Lägg upp luren innan han ringt så blir det upptaget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Bli inte rädd, börja dryga med personen i luren. Börja flåsa du med, till slut tävlar ni om vem som kan flåsa högst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Lägg upp luren innan han ringt så blir det upptaget på en mobiltelefon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 på en mobiltelefon? Då går det att trycka så att det blir upptaget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 på en mobiltelefon? Doh! Forsätt isåfall med samtalet, sätt på musik på en stereo och låt mobilen ligga bredvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Har själv fått sånadär samtal i bland. Känns alltid lite obehagligt eftersom det till 90% är någon du känner. Men, jag antar att du har kontantkort, försök att fölänga samtalet så mycket du kan. På det sättet får du mer bonus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Bli inte rädd, börja dryga med personen i luren. Börja flåsa du med, till slut tävlar ni om vem som kan flåsa högst. *KLICK* Hallå? *flåsa flåsa flåsa flåsa* Du, ska vi ha en flåstävling? Den som flåsar högst vinner! *flåsa flåsa flåsa flåsa* Okej, nu börjar jag! *flåsa flåsa flåsa flåsa* *flåsa flåsa flåsa flåsa* *flåsa FLÅSA FLÅSA FLÅSA* etc etc Eller så kan du säga skämt eller sånt för att få honom att skratta. Redigerad 4 september, 2006 av Jojje Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Om det är en brud kan ni ju ha telefon sex. Kanske bara är någon som är kåt på dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) *KLICK* Hallå? *flåsa flåsa flåsa flåsa* Du, ska vi ha en flåstävling? Den som flåsar högst vinner! *flåsa flåsa flåsa flåsa* Okej, nu börjar jag! *flåsa flåsa flåsa flåsa* *flåsa flåsa flåsa flåsa* *flåsa FLÅSA FLÅSA FLÅSA* etc etc Eller så kan du säga skämt eller sånt för att få honom att skratta. Som alla säger ska du göra något tillbaka, gå in på en toallet och gör ljud som om du satt och sket när du svarar. Nu när vi snackar om busrigningar skulle det vara kul om nån busringde till min kompis och spela in, någon som ställer upp? Han känner aallt för väl igen min sjuka humor så världelöst om jag ställer upp, bli inte förvånade ifall han sätter igång och säger "Johannes, lägg av, det är inte kul, MEN JOHANNES SLUTA DÅ!". Redigerad 4 september, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Det är någon som har ringt till min mobil flera gånger med nummret okänt och bara flåsat i luren, jag är jävligt rädd :'(, finns det någon som vet om man kan spärra viossa nummer eller nått? Överlämna mobilen/simkortet till polisen och låt dem göra en utredning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Efter som att det har blivit lite snack här om Busringningar så kan vi göra den till den oficella busringnings tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Va störd. Skrik i luren, försök få med dom i kyrkan, m.m. Nej men, att låta dom förlora pengar var en bra lösning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts