Jump to content

Steve Irwin död

luddee
 Share

Recommended Posts

Inte SlewMe. Han håller sig formell året om, för annars finns risken att han kan klassas som en vänstersympatisör. Och ve och fasa för vänstern, där - som redan är känt - alla beter sig precis likadant åt, och alla ser precis likadana ut. Den där värdelösa, jävla robotvänstern, med andra ord. Formalitet, det är the real deal, alltså.

//Undertecknat en riktig högersnubbe.

Hur var det? Vänsterpartiet kommunisterna som det hette förut, vart har vi demokratin där?

I ett kommunistiskt samhälle så ska staten bestämma allt vilket innebär att det du förklarar faktiskt stämmer ganska bra. Vänsterpartiet kommunisterna bytte namn i och med att sovjet föll. Men det är ju historia enligt Ohly.

Nåväl, jag ser det faktiskt som en riktig synd att bli förknippad med kommunisterna och den socialdemokratiska politiken då jag tycker att den är så fel.

Jag skulle ha svårt att umgås med en vänsterpartist utav den enkla anledningen att vänstern har en helt annan lifsstil än vi andra.

För att respektera och acceptera det som Vice.-skrev så återgår i alla fall jag till ämnet, kunde dock inte låta bli att kommentera det som herr. corleone skrev i och med att han var så snäll och tog sig tiden att skriva lite till mig.

//Undertecknat en riktig vänsterkommunist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Hur var det? Vänsterpartiet kommunisterna som det hette förut, vart har vi demokratin där?

I ett kommunistiskt samhälle så ska staten bestämma allt vilket innebär att det du förklarar faktiskt stämmer ganska bra. Vänsterpartiet kommunisterna bytte namn i och med att sovjet föll. Men det är ju historia enligt Ohly.

Så du tror på fullt allvar att vänsterpartiet är kommunister?

Bara för Ohly sa att han är det?

Fyfan, fyfan säger jag.

Fyfan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror på fullt allvar att vänsterpartiet är kommunister?

Bara för Ohly sa att han är det?

Fyfan, fyfan säger jag.

Fyfan.

Enligt deras tankar och värderingar och vad de hette förut så, ja. Nu kan jag ju dra ganska snabba slutsatser om att du är vänsterpartist så jag tar numera automatiskt avstånd från dig.

Sossarna däremot har faktiskt bra grejer att komma med men inte allt, därav är jag mer åt höger.

@StellHell, Aha, ber om ursäkt. Visste faktiskt inte det.

Tack och hej.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt deras tankar och värderingar och vad de hette förut så, ja. Nu kan jag ju dra ganska snabba slutsatser om att du är vänsterpartist så jag tar numera automatiskt avstånd från dig.

Sossarna däremot har faktiskt bra grejer att komma med men inte allt, därav är jag mer åt höger.

Mja, vänsterpartist skulle jag inte kalla mig.

En fråga bara, spelade min avatar in där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, vänsterpartist skulle jag inte kalla mig.

En fråga bara, spelade min avatar in där?

Ingen aning om vem svartvitemannen på din avatar är, han har en cigg i munnen iaf. Däremot så blev du så upphetsad och upprörd då jag påpekade vänsterpartiets historia och deras tankesätt.

@KalleR, hhahaha, helt rött.. oj, rätt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen aning om vem svartvitemannen på din avatar är, han har en cigg i munnen iaf. Däremot så blev du så upphetsad och upprörd då jag påpekade vänsterpartiets historia och deras tankesätt.

Upprörd jag kan inte gå med om heller, eller, det kan jag kanske. Ser du dom som kommunister blev jag upprörd.

Mannen på min fina avatar är Bob Dylan, är han inte vacker?

Ny tycker jag att vi går on-topic och slutar snacka politik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMG :P

Vila i fred, har alltid gillat honom.

Det är inget riktigt "bevis" men långt mer pålitligt än aftonbladet!

Det står mer info. på tv4:as text tv om hans död så jag utgår från att det stämmer att han är död, vilket jag djupt beklagar.

http://www.imdb.com/name/nm0410455/

Date of death (details)

4 September 2006

Great Barrier Reef, Queensland, Australia. (stingray attack)

http://www.imdb.com/news/flash/

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor