Halo Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Satt och dagdrömde lite i skolan förut, sen kom jag på att dom gör parodi av Steve i ett South Park program. Undrar just om det avsnittet kommer visas på tv när säsongerna går om och om igen som de ofta gör, (för övrigt ett rätt roligt skämt men ändå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Han var ju kult! Gillade verkligen hans program. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Oh my god! They killed Steve Irwin! You bastards! Var bara tvungen R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 RIP. Tråkigt som fan detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Som ni kanske vet så dör vi alla någong gång. Irwin dog då han hade som roligast, kan man säga. Jag tror inte det fanns en bättre död för honom. Men snubben är DÖD och han vilar inte! Vila i frid säger man om man tror på... ja, vaddå? Ruttna (i fred). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Den mannen hade ju inte alla snakes på sitt plane, för att uttrycka det milt, men underhållande var han. Tragiskt. Requiescat in pace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Den mannen hade ju inte alla snakes på sitt plane, för att uttrycka det milt, men underhållande var han. Tragiskt. Requiescat in pace. Vanligtvis så skriver man "Alla hästar i hagen", men vissa vill kanske skilja sig från mängden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Vanligtvis så skriver man "Alla hästar i hagen", men vissa vill kanske skilja sig från mängden. Vanligtsvis brukar folk skriva det som dem känner för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Rest in piece steve *sticker ut* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Vanligtsvis brukar folk skriva det som dem känner för. Gå och disskutera din främlingsfientlighet med mamma och pappa istället för att helatiden skriva onödiga kommentarer. Du ploppar upp när du har tillfälle att skriva något onödigt. Mitt inlägg hade i alla fall ett syfte, tillrättavisade eller hjälpte umberto med att ordspråk som han kanske inte kom på. Ditt inlägg däremot påpekade att vi har yttrandefrihet i detta land, men i helt fel tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Gå och disskutera din främlingsfientlighet med mamma och pappa istället för att helatiden skriva onödiga kommentarer. Du ploppar upp när du har tillfälle att skriva något onödigt. Mitt inlägg hade i alla fall ett syfte, tillrättavisade eller hjälpte umberto med att ordspråk som han kanske inte kom på. Ditt inlägg däremot påpekade att vi har yttrandefrihet i detta land, men i helt fel tråd. Umberto skriver som han själv vill. Sluta spela duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Som ni kanske vet så dör vi alla någong gång. Irwin dog då han hade som roligast, kan man säga. Jag tror inte det fanns en bättre död för honom. Men snubben är DÖD och han vilar inte! Vila i frid säger man om man tror på... ja, vaddå? Ruttna (i fred). Precis, han dog när han gjorde något han levde för. Man kan nog inte få en bätte död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Vanligtvis så skriver man "Alla hästar i hagen", men vissa vill kanske skilja sig från mängden. Umberto syftade dock på filmen "Snakes on a Plane". Finns så många internet skämt om filmen, men det är inte alla som vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Vanligtsvis brukar folk skriva det som dem känner för. Inte SlewMe. Han håller sig formell året om, för annars finns risken att han kan klassas som en vänstersympatisör. Och ve och fasa för vänstern, där - som redan är känt - alla beter sig precis likadant åt, och alla ser precis likadana ut. Den där värdelösa, jävla robotvänstern, med andra ord. Formalitet, det är the real deal, alltså. //Undertecknat en riktig högersnubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Precis, han dog när han gjorde något han levde för. Man kan nog inte få en bätte död. Hahaha vilket dåligt argument. Så om jag är en hissreperatör som älskar mitt jobb och jag en dag får en hiss i skallen så inebär det att jag har fått en bra död?! Sluta gnälla på SlewME nu. Strunta i hur folk skriver, det är upp till var och en. Du med Slew.... *höjer ett varnade finger* Redigerad 4 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Hahaha vilket dåligt argument. Så om jag är en hissreperatör som älskar mitt jobb och jag en dag får en hiss i skallen så inebär det att jag har fått en bra död?! Sluta gnälla på SlewME nu. Strunta i hur folk skriver, det är upp till var och en. Du med Slew.... *pekar med ett finger* Haha förstår hur du tänkte men jag tror dom menar lite mer att han levde för sitt jobb och han visste att vissa saker han gjorde var livsfarligt också. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Inte SlewMe. Han håller sig formell året om, för annars finns risken att han kan klassas som en vänstersympatisör. Och ve och fasa för vänstern, där - som redan är känt - alla beter sig precis likadant åt, och alla ser precis likadana ut. Den där värdelösa, jävla robotvänstern, med andra ord. Formalitet, det är the real deal, alltså. //Undertecknat en riktig högersnubbe. Det är fult att ljuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Hahaha vilket dåligt argument. Så om jag är en hissreperatör som älskar mitt jobb och jag en dag får en hiss i skallen så inebär det att jag har fått en bra död?! Nu förstår inte jag alls ditt tankesätt, men gör du något du verkligen älskar och dör när du gör det, så kan inte jag hitta någon bättre död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Det är fult att ljuga. Hmm... hur tycker du att jag ska göra för att bli en i högergänget, då? Grilla mina värderingar i en McDonalds-fritös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Grilla mina värderingar i en McDonalds-fritös? Man kan ju alltid pröva, fyfan, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts