Jump to content

Steve Irwin död

luddee
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Vanligtsvis brukar folk skriva det som dem känner för.

Gå och disskutera din främlingsfientlighet med mamma och pappa istället för att helatiden skriva onödiga kommentarer. Du ploppar upp när du har tillfälle att skriva något onödigt. Mitt inlägg hade i alla fall ett syfte, tillrättavisade eller hjälpte umberto med att ordspråk som han kanske inte kom på. Ditt inlägg däremot påpekade att vi har yttrandefrihet i detta land, men i helt fel tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå och disskutera din främlingsfientlighet med mamma och pappa istället för att helatiden skriva onödiga kommentarer. Du ploppar upp när du har tillfälle att skriva något onödigt. Mitt inlägg hade i alla fall ett syfte, tillrättavisade eller hjälpte umberto med att ordspråk som han kanske inte kom på. Ditt inlägg däremot påpekade att vi har yttrandefrihet i detta land, men i helt fel tråd.

Umberto skriver som han själv vill. Sluta spela duktig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni kanske vet så dör vi alla någong gång. Irwin dog då han hade som roligast, kan man säga. Jag tror inte det fanns en bättre död för honom.

Men snubben är DÖD och han vilar inte! Vila i frid säger man om man tror på... ja, vaddå?

Ruttna (i fred). (w00t)

Precis, han dog när han gjorde något han levde för. Man kan nog inte få en bätte död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vanligtsvis brukar folk skriva det som dem känner för.

Inte SlewMe. Han håller sig formell året om, för annars finns risken att han kan klassas som en vänstersympatisör. Och ve och fasa för vänstern, där - som redan är känt - alla beter sig precis likadant åt, och alla ser precis likadana ut. Den där värdelösa, jävla robotvänstern, med andra ord. Formalitet, det är the real deal, alltså.

//Undertecknat en riktig högersnubbe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, han dog när han gjorde något han levde för. Man kan nog inte få en bätte död.

Hahaha vilket dåligt argument. Så om jag är en hissreperatör som älskar mitt jobb och jag en dag får en hiss i skallen så inebär det att jag har fått en bra död?! (w00t)

Sluta gnälla på SlewME nu. Strunta i hur folk skriver, det är upp till var och en. Du med Slew.... *höjer ett varnade finger*

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha vilket dåligt argument. Så om jag är en hissreperatör som älskar mitt jobb och jag en dag får en hiss i skallen så inebär det att jag har fått en bra död?! :)

Sluta gnälla på SlewME nu. Strunta i hur folk skriver, det är upp till var och en. Du med Slew.... *pekar med ett finger*

Haha förstår hur du tänkte men jag tror dom menar lite mer att han levde för sitt jobb och han visste att vissa saker han gjorde var livsfarligt också. (w00t) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte SlewMe. Han håller sig formell året om, för annars finns risken att han kan klassas som en vänstersympatisör. Och ve och fasa för vänstern, där - som redan är känt - alla beter sig precis likadant åt, och alla ser precis likadana ut. Den där värdelösa, jävla robotvänstern, med andra ord. Formalitet, det är the real deal, alltså.

//Undertecknat en riktig högersnubbe.

Det är fult att ljuga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha vilket dåligt argument. Så om jag är en hissreperatör som älskar mitt jobb och jag en dag får en hiss i skallen så inebär det att jag har fått en bra död?! (w00t)

Nu förstår inte jag alls ditt tankesätt, men gör du något du verkligen älskar och dör när du gör det, så kan inte jag hitta någon bättre död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor