Foo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag undrar om det finns något program som fungerar som en vanlig kalender som man kan skriva i, fast på datorn? Den ska gärna fungera så att man kan se vilket datum det är och så ska den kunna ringa vid rätt klockalag... bla o.s.v. Finns det nåt liknande att ladda hem?, JA, jag har sökt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) D A T O R H J Ä L P S T R Å D E N Redigerad 3 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Rainlendar funkar finfint tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Som sagt, datorhjälpstråden. I alla fall, denna kanske: Diana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Samurize med lämpligt sctipt/plugin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts