Vice. Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Gurggla dig i saltvatten. Det dödar bakterier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Kan man ta kravatten och salta det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Kan man ta kravatten och salta det då? Gah, det är ju det man gör! Det är inte havsvatten man ska gurgla direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Var det inte någon idrottskvinna som gurglade sig i whisky ? Doktorn hade sagt åt henne att göra det inför en tävling då hon hade ont i halsen. Redigerad 4 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Mår lite bättre idag. Men det gör fortfarande ont när jag sväljer. Svartvinbärssaft sa du? Hjälper det verkligen? Men hABUABAIUBAIUBAAUAHA. Kan du inte skriva dagbok hur du mår 1 gång i timman? Fråga din mor vad du ska göra? Stör mig som fan på att du verkar vara rädd för halsont och måste ha en mass tips hur du ska få bort det. Har du någonsin hört om halstabletter? TESTA DET FÖRFAN, Mycket bättre än alla såkallade "Huskurer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Men hABUABAIUBAIUBAAUAHA. Kan du inte skriva dagbok hur du mår 1 gång i timman? Fråga din mor vad du ska göra? Stör mig som fan på att du verkar vara rädd för halsont och måste ha en mass tips hur du ska få bort det. Har du någonsin hört om halstabletter? TESTA DET FÖRFAN, Mycket bättre än alla såkallade "Huskurer" Håll käften istället och respektera att killen antagligen aldrig har varit med om det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 För övrigt har många hunnit get idér, men pröva honung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Prova tandkräm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Har också asont i halsen.. spec när jag sväljer... sitter å knaprar i mig fiskarns kompis å dricker vatten som bara den(men jag läre typ pesa varannan kvart oxå ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Nu fick jag ont i halsen bara för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Jag känner att jag börjar bli förkyld och det brukar jämt betyda att jag kommer få ont i halsen. Om jag har ont i halsen brukar jag jämt dricka typ kaffe eller nått för att värma upp, och sen iskall läsk eller nått liknande efteråt för att kyla ner, det är en härlig känsla kan jag lova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Har också asont i halsen.. spec när jag sväljer... sitter å knaprar i mig fiskarns kompis å dricker vatten som bara den(men jag läre typ pesa varannan kvart oxå ). Qué? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Har också ont i halsen nu, hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Har också ont i halsen nu, hur ska jag göra? Du?! Du har säkert förtjänat det så du borde inte göra nått, förutom att ev. svälja lite grus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Kan tänka mig hur forumet kommer se ut när fido flyttar hemifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Kan tänka mig hur forumet kommer se ut när fido flyttar hemifrån.. --- Som dom flesta har sagt, saltvatten brukar funka för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Glass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Mår lite bättre idag. Men det gör fortfarande ont när jag sväljer. Svartvinbärssaft sa du? Hjälper det verkligen? Inte svartvinbärssaft man köper på en vanlig affär utan riktig saft. Har en hink full med flasker hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Gurggla dig i saltvatten. Det dödar bakterier! Mycket effektivt!! Eller gurgla med alvedon, brukar oxå göra susen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Jag brukar äta honung när jag har ont i halsen. Honung Edit : Oh, Cyprez var före mig Redigerad 5 september, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts