fido vercetti Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Det gör ont när jag sväljer. Vet nån vad man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Det gör ont när jag sväljer. Vet nån vad man kan göra? Men vafan. Aldrig varit sjuk innan? Köp halstabletter på apoteket och hoppas att du inte har halsfluss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Är du verkligen så dum så att du måste fråga på forum om en sån sak? Köp halstabletter (sånna som funkar, på apoteket). Gå till doktorn. Spotta ut satsen nästa gång. fan då T-Ryder >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Bafucin är din vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Se det positivt, har du halsfluss slipper du skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Se det positivt, har du halsfluss slipper du skolan. Har du haft halsfluss någongång? Inget man vill ha precis, jobbigt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hett tée med honung. Bästa medicinen mot halsont i min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Bafucin är din vän. ! http://img237.imageshack.us/img237/5743/dsc01550ps8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Har du haft halsfluss någongång? Inget man vill ha precis, jobbigt som fan Jag har haft kronisk halsfluss. Ett helt sommarlov med halsfluss, d.v.s. Så jag vet nog hur det känns. Men man måste ju ändå kunna se något positivt i jobbiga situationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag käkar alltid Esberitox när jag håller på att bli sjuk, jag blir då oftast aldrig sjukare än halsont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag har haft kronisk halsfluss. Ett helt sommarlov med halsfluss, d.v.s. Så jag vet nog hur det känns. Men man måste ju ändå kunna se något positivt i jobbiga situationer. Kronisk är ju att det ALDRIG går över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Drick Te. Lägg en varm duk över halsen. Prata inte så mycket. Vila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Käka tre paket Fisherman's friend och drick mycket vatten under tiden, fräter fint i halsen. OffT: Alltså...vad är det roliga med att stava te på nittiotvå olika sätt som är fel? Idag har jag druckit Htéeeéhh, jag är så alternativ när jag skriver hur jag vill!!!!111!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag har haft kronisk halsfluss. Ett helt sommarlov med halsfluss, d.v.s. Så jag vet nog hur det känns. Men man måste ju ändå kunna se något positivt i jobbiga situationer. Samma här, faktiskt. Jag fick rådet av doktorn att dricka mindre alkohol (vilket han trodde hade orsakat skiten). Det fula var att jag hade halsfluss men ingen feber, desutom gjorde det inte så ont. Men de första gångerna jag fick halsfluss (innan det kroniska kom) gjorde det så jävla ont att jag inte ens kunde svälja mitt egna saliv. Hade hög feber och drömde om virus och bakterier. Det var en tid jag aldrig vill ha tillbaka igen! Fick utskrivet massa olika penicilin, fast den sista (som var hyperstark) gav utslag. Annars var den bäst. Annars är mitt tips att knapra Fishermans friend och dricka vatten. Borsta tändena regelbundet och dricka varm nyponsoppa. Om du har tur kanske du får morfin av farbror Doktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Tigerbalsam är bäst! Då jag var ute på fältvecka förra veckan hjälpte det mot förkylningar, ömma knän, eksem, onda halsar och allt möjligt annat. Den enda på plutonen förekommande sjukdom som tigerbalsamet inte kunde bota var svinkoppor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Kronisk är ju att det ALDRIG går över Ja, det gick aldrig över, så länge jag inte opererade bort halsmandlarna eller tog någon extrem hyper-medicin. Då kallade dom "kronisk" halsfluss, vet inte varför dock. Det fula var att jag hade halsfluss men ingen feber, desutom gjorde det inte så ont. Men de första gångerna jag fick halsfluss (innan det kroniska kom) gjorde det så jävla ont att jag inte ens kunde svälja mitt egna saliv. Hade hög feber och drömde om virus och bakterier. Det var en tid jag aldrig vill ha tillbaka igen! Fick utskrivet massa olika penicilin, fast den sista (som var hyperstark) gav utslag. Annars var den bäst. Så var det för mig med. Gjorde obeskrivligt ont dom första gångerna. Fick bara vanlig penicilin först, men eftersom det alltid kom tillbaka, så fick jag någon riktigt dunderhonung till pencillin. Dom tänkte först operera bort halsmandlarna, men jag skulle prova det där först en gång sa dom. Och som tur var vart det bra efter det det. Redigerad 3 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Tigerbalsam är bäst! Då jag var ute på fältvecka förra veckan hjälpte det mot förkylningar, ömma knän, eksem, onda halsar och allt möjligt annat. Den enda på plutonen förekommande sjukdom som tigerbalsamet inte kunde bota var svinkoppor! Hur använder man tigerbalsam mot ont i halsen då, smörjer man bara på det utanpå halsen då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Det gör ont när jag sväljer. Vet nån vad man kan göra? Varm svartvinbärssaft. Hade skitont i halsen och det hjälpte på en gång. Fullt med vitaminer. Annars fungerar halstabletter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Svälj sandpapper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Mår lite bättre idag. Men det gör fortfarande ont när jag sväljer. Svartvinbärssaft sa du? Hjälper det verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts