Jojje Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Kan inte någon adda mig på Skype? Jag vill pröva något men dom två svenskar som är online svarar inte... Heter jojje94. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hallå, fin stämning här på forumet som vanligt märker jag. Kanske ni skulle tycka att VoipBuster är något att ha något när ni tröttnat skypeskräpet? Ok, VoipBuster är inte helt hundra heller men det schyssta är att man kan ringa gratis i hela en minut till en hel massa länder (ink. Sverige). Ha så kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Kan inte någon adda mig på Skype? Jag vill pröva något men dom två svenskar som är online svarar inte... Heter jojje94. Jag är bara AFK , men vi kan ringa nån gång me puckot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts