SiXxe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Men om man ringer till en annan dator så är det gratis, väl? Mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Var väl det jag trodde. Men svenska 020-nummer är gratis med, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Var väl det jag trodde. Men svenska 020-nummer är gratis med, eller? Tror inte dom funkar men kan ju prova ¨ Edit: Ja dom är gratis Redigerad 8 september, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Dom är väl inte gratis? Jag provade nyss med ett 020 nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Dom är väl inte gratis? Jag provade nyss med ett 020 nummer. Dom är gratis om du ringer tex från en mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Dom är gratis om du ringer tex från en mobil Men det var väl inte frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Men det var väl inte frågan? Men om det är gratis från mobil så är det ju självklart gratis från alla andra telefoner också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Dom är gratis om du ringer tex från en mobil Ja, såklart, men det vi pratar om är SKYPE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Men om det är gratis från mobil så är det ju självklart gratis från alla andra telefoner också. Men det är inte gratis med Skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Dom är väl inte gratis? Jag provade nyss med ett 020 nummer. Ja, såklart, men det vi pratar om är SKYPE. Skulle bara säga att det är gratis om man ringer från en telefon men inte från skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hade en koversation med ett Taxibolag J=Jag H=Hon H: Hi! Welcome to blabla Cab, What can we offer u? J: I want a cab to the Hilton Hotel immedeatly! Im late to a date H: Whats the adress? J: The Hilton hotel punkass! Follow the signs from 56th street and do a burnout on the 4th avenue! Then its right ahead your nose! H: Im sorry, Can u repeat that? J: Blowjob? H: huh?! Pervert! J: Thats me! Now send me a cab H: Hes on his way right now J: Good, I am the guy in the pink gimpsuit H: Gimpsuit? J: A tight overall, You can see my dick if im horny *giggle* H: Your cab is on the way. Goodbye sir Eller något liknande var det AHAHAHAHA XD Den var bäst hittills ^^ Och R2... om du nu inte gillar tråden, varför bry sig om vad som står i den... och att döma av inlägget som du skrev på första sidan så förstod nog alla att du tycker det är barnsligt att busringa. Second thought... det är ju ganska barnsligt... men aja... dem ringer ju till USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 AHAHAHAHA XD Den var bäst hittills ^^ Och R2... om du nu inte gillar tråden, varför bry sig om vad som står i den... och att döma av inlägget som du skrev på första sidan så förstod nog alla att du tycker det är barnsligt att busringa. Second thought... det är ju ganska barnsligt... men aja... dem ringer ju till USA Agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Vart hittar man skype någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Vart hittar man skype någonstans? skype.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Vart hittar man skype någonstans? Som våran käre kebab sa "skype.com" annars har du ju google som kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Och R2... om du nu inte gillar tråden, varför bry sig om vad som står i den... och att döma av inlägget som du skrev på första sidan så förstod nog alla att du tycker det är barnsligt att busringa. Second thought... det är ju ganska barnsligt... men aja... dem ringer ju till USA Busringningar i sig är inte barnsliga. Finns jätteroliga busringningar. Men till exempel att ringa och beställa en taxi någonstans i USA är bara så töntigt, schysst att sega ner för taxibolaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Busringningar i sig är inte barnsliga. Finns jätteroliga busringningar. Det är synd om dem som blir "busringda" Redigerad 11 september, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Det är synd om dem som blir "busringda" Tycker du det ? Nån som vet nåra bra numer o ringa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Ursäkta min dubbelpost Bussringde idag till nåt företag Hello is this blizzard? i want to report a bug What did u say? Is this the company blizzard? Am sry what did u say? IS THIS THE COMPANY BLIZZARD u know the creator of wow, worldwarcraft No our company sells ****farming Ooh can u get my char to lvl 60? what did u say? Could u make a 60 char on my acc, didn´t u say u whore farmers? I have to check that upp Bye nummret jag ringde +1800 225-4131 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Hur ringer man "siffror" ? Inte för att jag vill busringa någon... men jag har alltid undrat Bokstäver menar du väll? hah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts