Ante_freeman Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hur ringer man "siffror" ? Inte för att jag vill busringa någon... men jag har alltid undrat Beror på vad du menar med siffror? Ska du ringa till din farmor får du skaffa ett konto ska du ringa gratis nummer så skriver du tex +1800-1234567 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tror han menar var man slår in numren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tror han menar var man slår in numren. Är det nyaste versionen? Min ser ut så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Mm, tror det var nyaste. Mrpucko får posta det han recordade sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Mm, tror det var nyaste. Mrpucko får posta det han recordade sen Haha Du skulle vart med efter du dragit vi ringde till en "flower shop" Ägaren:Hello Pucko: What should i do Ägaren: I don´t know this is just a flower shop Pucko: I want to buy flowers Ägaren: We can do that Pucko: I want 1 rose Ägaren: Ok whats the adress i should send it to Pucko: I have to go now *klick* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Haha Du skulle vart med efter du dragit vi ringde till en "flower shop" Haha ja det var sååå jääääättekul. Snälla väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hehe... det jag menade var.. hur ringer man bokstäver Tänkte lite fel på förra sidan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Haha ja det var sååå jääääättekul. Snälla väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Haha ja det var sååå jääääättekul. Snälla väx upp. Va fan man är bara fjortis en gång i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hade en koversation med ett Taxibolag J=Jag H=Hon H: Hi! Welcome to blabla Cab, What can we offer u? J: I want a cab to the Hilton Hotel immedeatly! Im late to a date H: Whats the adress? J: The Hilton hotel punkass! Follow the signs from 56th street and do a burnout on the 4th avenue! Then its right ahead your nose! H: Im sorry, Can u repeat that? J: Blowjob? H: huh?! Pervert! J: Thats me! Now send me a cab H: Hes on his way right now J: Good, I am the guy in the pink gimpsuit H: Gimpsuit? J: A tight overall, You can see my dick if im horny *giggle* H: Your cab is on the way. Goodbye sir Eller något liknande var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hade en koversation med ett Taxibolag J=Jag H=Hon H: Hi! Welcome to blabla Cab, What can we offer u? J: I want a cab to the Hilton Hotel immedeatly! Im late to a date H: Whats the adress? J: The Hilton hotel punkass! Follow the signs from 56th street and do a burnout on the 4th avenue! Then its right ahead your nose! H: Im sorry, Can u repeat that? J: Blowjob? H: huh?! Pervert! J: Thats me! Now send me a cab H: Hes on his way right now J: Good, I am the guy in the pink gimpsuit H: Gimpsuit? J: A tight overall, You can see my dick if im horny *giggle* H: Your cab is on the way. Goodbye sir Eller något liknande var det kan du ge mig nummret ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hade en koversation med ett Taxibolag J=Jag H=Hon *töntgrejs* Eller något liknande var det Ja, nu är du såå macho <----------------> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kan ingen posta en rolig busringning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ja, nu är du såå macho <----------------> Sa jag det? Jag busringde och lade upp vad vi pratade om, Inget mer. Varför ska du fortsätta vara i tråden om du nu redan har bestämt dig för att hata inläggen som görs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Ja, nu är du såå macho <----------------> Att du är så negativ hela tiden. Om du tycker att vi är för "fjortis-style" för dig, så får du ta dina kommentarer någon annanstans. Tack. Redigerad 8 september, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Sa jag det? Jag busringde och lade upp vad vi pratade om, Inget mer. Varför ska du fortsätta vara i tråden om du nu redan har bestämt dig för att hata inläggen som görs? Tänkte just säga det. Btw, är Skype gratis= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Btw, är Skype gratis? Nej, förutom alla nummer +1800 och över (i USA) är gratis till 2007. Man får annars fylla på sitt Skype-konto med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Nej, förutom alla nummer +1800 och över (i USA) är gratis till 2007. Man får annars fylla på sitt Skype-konto med pengar. Men om man ringer till en annan dator så är det gratis, väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Men om man ringer till en annan dator så är det gratis, väl? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Jadå, det är ju klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts