Jojje Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Det går att busringa på Skype. Allt man behöver är ett telefonnummer till Amerika, som ser ut såhär: (800) ###-#### Då kan man kolla på Yellowpages efter nummer. T.ex (800) 800-7673, då skriver man +18008007673 i Skype. Jag och min kompis ringde det numret än gång, och då frågade en tjej "Can I help you?" Så då sa jag "Nah, not really." och lade på. Kanske inte så kul men jag tror att ni kommer på bättre. DET MÅSTE VARA sju siffror efter +1800 för att det ska fungera. Ni kan också skriva era Skype-namn så vi kan busringa tillsammans! Själv heter man jojje94. Redigerad 3 september, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Det går att busringa på Skype. Allt man behöver är ett telefonnummer till Amerika, som ser ut såhär: (800) ###-#### Då kan man kolla på Yellowpages efter nummer. T.ex (800) 800-7673, då skriver man +18008007673 i Skype. Jag och min kompis ringde det numret än gång, och då frågade en tjej "Can I help you?" Så då sa jag "Nah, not really." och lade på. Kanske inte så kul men jag tror att ni kommer på bättre. DET MÅSTE VARA sju siffror efter +1800 för att det ska fungera. Ni kan också skriva era Skype-namn så vi kan busringa tillsammans! Själv heter man jojje94. Men har ni betalat in pengar i erat konto.. För att ringa till det vanliga tele nätet så behöver man ju Pengar?? Eller om ni lyckas så kan man ju ha grymt KUL!! EDIT: No1 answer Agian... I AM GOOD Redigerad 3 september, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Man kan ju ringa till vilket land som helst till dom som har skype jag och mina polare brukar ringa till Irakier och sånt och snacka med dom. de e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag och min polare brukar ringa till folk i diverse arab länder och säga att vi bor i sverige och våran klasskamrat har blivit upäten av en isbjörn och det är isbjörn säsong så isbjörnarna går runt på gatorna och attacker folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Men har ni betalat in pengar i erat konto.. För att ringa till det vanliga tele nätet så behöver man ju Pengar?? Eller om ni lyckas så kan man ju ha grymt KUL!! EDIT: No1 answer Agian... I AM GOOD Nej, man behöver inte fylla på Skype kontot till +1800-nummer. Men med t.ex +1202 eller något, så, nej, det funkar inte. Men +1800 är gratis. Det är det som är så jäkla bra EDIT: Lägg till mig alla, så ska vi ha en busringnings-konferens. jojje94 Redigerad 3 september, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Jag och min kompis ringde det numret än gång, och då frågade en tjej "Can I help you?" Så då sa jag "Nah, not really." och lade på. Edit: +1800 är typ som 020 nummer här i Sverige eller? Redigerad 3 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Nej, 800 är inte det enda. Om man tittar på Yellowpages.com finns det massor. Men +1800 är den enda som är gratis på Skype (i amerika) Lol, ta och ring +1800927TALK Eller, +1800ASSHOLE Ring +1800FLOODED och fråga: "Do you flood places?" Eller som jag gjorde, blås på eran arm (låter ju som en prutt) Redigerad 3 september, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tänkte bara bumpa här för att jag måste berätta om det här jag just gjorde. Jag ringde till ett ställe som sålde laserprinters, och ja... Se själva. "This is blablabla, may I help you?" "Yes, do you sell laser pointers?" "Laser printers?" "No, laser POINTERS. You know, so we can stick them in each others faces." "Well no, but we do have laser printers." "Oh, then i'll take 5-6.. To throw at each other." "Throw at each other?" "Yeah." "We don't have any here at the moment." "Oh, okay. Well, I'll call someone else about it, then." "Yeah, sure." "Bye." "Bye." *KLICK* Dom sålde ju laserskrivare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tänkte bara bumpa här för att jag måste berätta om det här jag just gjorde. Jag ringde till ett ställe som sålde laserprinters, och ja... Se själva. "This is blablabla, may I help you?" "Yes, do you sell laser pointers?" "Laser printers?" "No, laser POINTERS. You know, so we can stick them in each others faces." "Well no, but we do have laser printers." "Oh, then i'll take 5-6.. To throw at each other." "Throw at each other?" "Yeah." "We don't have any here at the moment." "Oh, okay. Well, I'll call someone else about it, then." "Yeah, sure." "Bye." "Bye." *KLICK* Dom sålde ju laserskrivare där. Öhm, det var ju jätteroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag och min polare brukar ringa till folk i diverse arab länder och säga att vi bor i sverige och våran klasskamrat har blivit upäten av en isbjörn och det är isbjörn säsong så isbjörnarna går runt på gatorna och attacker folk. Hahaha Jojje: Hur gör man får o ringa utomlands skiver man (ex= 1800-kebab) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Öhm, det var ju jätteroligt Jaja. Tyckte det var lite småkul själv. Här är en till då jag ringde ett bageri: "Welcome to <namn här>, may I help you?" "Yes, I'd like a macadania nut cookie, 100 feet in diameter." (Runt 30.5 meter) "We don't have macadania nut cookies." "Oh, well, how about chocolate chip?" "Not that either, but we do have chocolate cookies." "Ah, okay, I'll take that then." "What size did you say you wanted them?" "100 feet in diameter." *Hon tystnar en stund här* "I'm sorry, we don't have that size." *hon småfnittrar här* "Well, then I'm gonna have to take my business elsewhere." "Okay, sorry." "It's okay. Bye." Hahaha Jojje: Hur gör man får o ringa utomlands skiver man (ex= 1800-kebab) Om man ska ringa till Amerika, utan kostnad, skriver man +1800<sju siffror eller bokstäver efter> Redigerad 6 september, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Om man ska ringa till Amerika, utan kostnad, skriver man +1800<sju siffror eller bokstäver efter> Fick det o funka efter jag skrev posten men kan man ringa till typ usa 118 118? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Fick det o funka efter jag skrev posten men kan man ringa till typ usa 118 118? Det är väll inte ett 1-800 nummer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 118118 är sex siffror. Man behöver sju efter +1800. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Är det bara jag som tycker att busringningar är extremt fånigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Verkar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Är det bara jag som tycker att busringningar är extremt fånigt? Beror på om dom är på Jojjes nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) 118118 är sex siffror. Man behöver sju efter +1800. Okeej, Jojje är du 94a? Ska nog prova o ringa +1800-ASSHOLE EDIT: My skype name is: Ante_freeman Redigerad 7 september, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Är det bara jag som tycker att busringningar är extremt fånigt? Som Maimstreem säger, om dom är på Jojjes nivå så är det bara fånigt, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Nej, 800 är inte det enda. Om man tittar på Yellowpages.com finns det massor. Men +1800 är den enda som är gratis på Skype (i amerika) Lol, ta och ring +1800927TALK Eller, +1800ASSHOLE Ring +1800FLOODED och fråga: "Do you flood places?" Eller som jag gjorde, blås på eran arm (låter ju som en prutt) Hur ringer man "siffror" ? Inte för att jag vill busringa någon... men jag har alltid undrat Redigerad 7 september, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts