Maimstream Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Angående mackjäkeln tycker jag den ser ut som Chuck Schuldiner, om ni nu är så jävla intreserade. Vi är inte så värst intresserade, men vad sjutton, nånting måste vi ha att disskutera om! Edit. Morgon-trött resulterar med skrift-fel. Redigerad 4 september, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) 99% av allt sådant där är antagligen fejk. Folk ser bara positvia "tecken från gud". Kolla bara den här bilden: http://pics.livejournal.com/insertnamehere2/pic/0005pd67 När sådana bilder dyker upp så är det inte ett tecken från gud!? Det där med brödskivan tex, den som rostade den har antagligen skrapat fram den bilden själv med motivet att sälja den på ebay och tjäna feta lovor. MAn kan hitta bilder och tecken över allt bara man har tillräkligt med fantasi. Redigerad 4 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Såhär gör ni för att tjäna miljontals med pengar från religösa eBay- budare. Nu vet ni säkert var jag ligger i den här frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Trams. Människans hjärna försöker förenkla otydliga "signaler" och då är det lätt hänt att vissa helt slumpmässiga former liknar både det ena och det andra. Man kan jämföra det t.ex. med att titta på moln. Molnen är oregelbundna men om man tittar en stund kan man ofta få dem till igenkännbara figurer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Allt övernaturligt skrämmer mig. Alltså gör jag mitt bästa för att inte tänka på det, helt enkelt. Nu är det ju inte så att jag springer iväg och gömmer mig så fort något "oförklarligt" inträffar, men sådana saker som att ett porträtt på min sedan länge bortgångna farmor ramlade ner från väggen på hennes födelsedag finner jag riktigt obehagligt.. Håller med dig där. Sånt skrämmer mig också. Men ändå gillar jag att läsa om sånt och titta på faktafilmer om tex spöken. Men blir riktigt rädd av det:P EDIT: Tror däremot att på den bilden är det bara något naturligt. Tror inte att det är Jesus eller något sådant. Redigerad 4 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Vi är bara intresserade när du svär, om du nu är så jävla intresserad. Din jävla hora, du skulle inte posta här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts