Jump to content

Tidsresor

The_go
 Share

Grottmänniska eller robot?  

65 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och jag som ville ha en medeltida trekant med dig och StellHell. :( Fast eftersom framtiden säkert kommer ha tidsmaskiner kan du väl komma och hälsa på mig lite då och då? ^_^

Blä, varför vill du åka till medeltiden för? Jag läser om den i historian, fy fan, vilket jävla liv. ;)

... I snitt dog man vid 30 års ålder... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blä, varför vill du åka till medeltiden för? Jag läser om den i historian, fy fan, vilket jävla liv. ;)

... I snitt dog man vid 30 års ålder... :lol:

Haha! Men som sagt, jag skulle vilja leva på medeltiden i samma miljö som Ronja Rövardotter ungefär (boken/filmen utspelar sig från den tiden).

....Skalle-Per måste ju vart rätt gammal när han dog. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Men som sagt, jag skulle vilja leva på medeltiden i samma miljö som Ronja Rövardotter ungefär (boken/filmen utspelar sig från den tiden).

....Skalle-Per måste ju vart rätt gammal när han dog. ^_^

Vi har oss en rövartös på forumet! Hoppas du inte har samma frisyr som Ronja. ;)

Jag är inte så haj på rövarna, men jag tvivlar väl på att det var så helylle som Astrid får det att framstå som. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har oss en rövartös på forumet! Hoppas du inte har samma frisyr som Ronja. ;)

Jag är inte så haj på rövarna, men jag tvivlar väl på att det var så helylle som Astrid får det att framstå som. :lol:

Vad är det med Ronjas frissa? ^_^ Men, nja. Har nog inte riktigt samma frisyr som henne.

Det blir ju vad man gör sig till. Tror nog att medeltiden hade grymt roligare fester än vad man har idag iaf. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det med Ronjas frissa? ;) Men, nja. Har nog inte riktigt samma frisyr som henne.

Det blir ju vad man gör sig till. Tror nog att medeltiden hade grymt roligare fester än vad man har idag iaf. :lol:

Whoopsie, nu tänkte jag ju på bokomslaget och inte filmen. Där är hennes frisyr grymt ful.

Mer öl, mindre dans, mer skrik, mindre preventivmedel och mer skägg var väl deras fester. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Whoopsie, nu tänkte jag ju på bokomslaget och inte filmen. Där är hennes frisyr grymt ful.

*Mer öl, mindre dans, mer skrik, mindre preventivmedel och mer skägg var väl deras fester. ;)

Haha, jaså den. :lol: Nä, jag är ljushårig och har inte lockigt kort hår. Men kan allt få till den den risiga skogsfrisyren som Ronja har i filmen- men den är ju bara söt. ^_^

*Måhända att det var så... Eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor