CurunirOfValinor Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Skulle helst vilja uppleva 60-talets USA. Röstar på "Tidigt 1900-tal", dåliga alternativ. Redigerad 3 september, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Skulle helst vilja uppleva 60-talets USA. Röstar på "Tidigt 1900-tal", dåliga alternativ. Hmm.... Jo... Fast orkade inte göra fler alternativ. Men sen var det meningen att välja mellan dem alternativ som som finns, egentligen. Jag menar, frågan är ju ändå: "Vilken tid hade du helst viljat uppleva om du var tvungen att välja)" DVS, välja av dem alternativ som finns med. Redigerad 3 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Framtiden... Kanske 2070 eller något sånt då jag är gammal gubbe... Vill veta hur världen kommer se ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Skulle helst vilja uppleva 60-talets USA. ... Kalifornien och San Fransisco-trakterna på 60-talet låter ganska tilltalande, ja. Redigerad 3 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Framtiden bara för att bli rik, men annars medeltiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hur fan hade du trott att du skulle få tag i en minigun här hemma, innan du åkte tillbaka till medeltiden ? Jag var ju dock inte seriös... Min vote hamnar på framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Av dom alternativen: Framtiden.. Dock hade jag velat resa ~10år bak och säga några ord till en ungjävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Av dom alternativen: Framtiden.. Dock hade jag velat resa ~10år bak och säga några ord till en ungjävel Who doesn´t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Till er som röstat Medeltiden: har ni tänkt på hur sunkigt det var? Framtiden, för fanken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Var inte född då, och nej alla som tror att jag skulle mördat mina föräldrar bara för att itne bli född har fel. Hade dock velat mörda en annan person. Jag chansar på Olof Palme. Du är säkert barnbarn till Krister Henriksson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Romartiden, av de alternativ som fanns att välja alltså. Skulle vilja uppleva Divus Iulius-kulten, slaktandet av kristna och insupa atmosfären i ett samhälle där homosexualitet var normen. Och om inte Romartiden så framtiden. Redigerad 3 september, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vote: Vikingatiden. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Jag chansar på Olof Palme. Du är säkert barnbarn till Krister Henriksson Du är ju bränd i skallen om du tror att jag skulle vilja avrätta Palme. Redigerad 3 september, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Till er som röstat Medeltiden: har ni tänkt på hur sunkigt det var? Framtiden, för fanken. Och vad är det som säger att framtiden inte skulle kunna vara sunkig? Redigerad 3 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Eftersom jag tycker att Braveheart var så bra ( ) så skulle jag åka till den tiden, åja. I andra fall skulle jag nog åka till 1850-talet och sno alla uppfinningar. Redigerad 3 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Och vad är det som säger att framtiden inte skulle kunna vara sunkig? Vad säger att den är sunkig? Det förflutna är det förflutna, allt är skrivet i historieböcker, vi vet att det var "sunkigt" förut eller hur man nu vill uttrycka sig, men framtiden är framtiden. Den är inte skriven ännu, och chansen lutar åt att den är bättre än det vi har idag. Åtminstone om vi kollar på det i framsteg inom saker som teknologi, forskning och läkemedel och medicinering, de kan bara ha gått framåt. Tänk om man åker till medeltiden, där kan ingen rädda dig ifrån dina sjukdomar. Men i framtiden kanske det finns folk som kan bota sjukdomar som det inte idag finns bot emot. Men "framtiden" är lite ospecifierat, skillnaden om man åker en dag framåt i tiden eller ett millenium. Redigerad 3 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Den är inte skriven ännu, och chansen lutar åt att den är bättre än det vi har idag. Åtminstone om vi kollar på det i framsteg inom saker som teknologi, forskning och läkemedel och medicinering, de kan bara ha gått framåt. Framtiden blir knappast bättre, miljön går åt helvete, oljan tar slut och alla dör olyckligt. Fint. Jävla skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Framtiden blir knappast bättre, miljön går åt helvete, oljan tar slut och alla dör olyckligt. Fint. Jävla skit. Om man tänker några miljoner år in i framtiden, så visst... kanske inte oljan då... men oljan är en del av problemet varför våran miljö går åt "helvete" så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Om man tänker några miljoner år in i framtiden, så visst... kanske inte oljan då... men oljan är en del av problemet varför våran miljö går åt "helvete" så... Miljoner år tror jag knappast, men visst är det en tid kvar. Ja, men vad ska du få plast och grejer ifrån när oljan tar slut? Allt går åt helvete när oljan tar slut. Dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Människan behöver inte olja för att överleva, vilket du verkar tro. "Dö"?...... Redigerad 4 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts